IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota показа двигателя си за WRC

1.6-литровият агрегат с 4 цилиндъра развива 300 к.с.

Toyota показа двигателя си за WRC

Спортното подразделение на Toyota – Toyota Motorsport GmbH (TMG), започна тестове на хечбека Yaris, подготвен за участие в световния рали-шампионат (WRC). Компанията не показа автомобила, но разкри неговия двигател.
Toyota показа двигателя си за WRC
Снимките бяха публикувани в страницата на TMG във Facebook. От информацията става ясно, че при рали-версията на модела ще бъде използван същия турбо-мотор с 4 цилиндъра и обем 1.6 литра, който бе поставен на хибридния Yaris, показан като концептуален модел на автосалона във Франкфурт през 2013 г. Общата мощност на прототипа бе 420 к.с, като бензиновият агрегат развива 300 к.с.

Toyota показа двигателя си за WRC
Toyota показа своя първи Yaris за рали още през 2012 г. Автомобилът трябваше да участва в категория R1A – машини с двигатели до 1.4 литра, но това не стана през миналата година. Очаква се японската компания да продължи да работи върху машината и тя да бъде готова за световния шампионат през 2016 г., когато ще влязат в сила новите технически изисквания за автомобилите.
 
Снимки: Facebook

 

0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 11 години )
    До Анонимен.Преди японците да доминират, доминираха европейците, а преди европейците беше само един НАЙ-ВЕЛИКИЯ В АВТОМОБИЛНИТЕ СПОРТОВЕ, абсолютен хегемон както в Ралито така и на Льо Ман и Ф1. Неговото име е ФОРД. Поклон пред най-великия инженер - Хенри Форд, защото от него се учиха всички!
  • #18
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тойота бяха наложили пълна хегемония в ралитата така че няма кого да питат.И преди да си давате некадърните просташки мнения направете справка кой какъв е бил в рали спорта преди няколко години и тогава пишете.Японците мачкаха дълги години всичко когато европейците се насираха от страх да се противопоставят.
  • #17
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 11 години )
    Ако Тойота искат да правят рали коли, най-добре да питат Форд как се прави.... Все пак Escort MK1, Sierra и Escort Cosworth, RS200 Evolution, Focus RS, Fiesta Rally са част от представителите на Форд в Рали Спорта. Жалко, че ги няма времената от Група Б и времената когато Рали пилотите бяха или с Cosworth, или Integrale.
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Оня дето го трият ( преди 11 години )
    то че си франкофон е очеизвадно точно толкова колкото че си кон с капаци. Вземи си провери малко годинките за Льо Ман и виж колко пъти са печелили Пежо рали Дакар и колко Мицубиши. За тия "спортисти" дето си ги изброил - няма ЕДНА кола от тях да се доближава до GT-Four. 405 T16 е интересна кола но е доста прехвалена. И ДА карал съм френски коли тамън 3 - Mi16 1.9, 309 GTI и 306 XSi
  • #15
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Френските коли са ***.
  • #14
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Лютфигроздан Петков ( преди 11 години )
    Внимание повратен момент в моторния спорт настъпва ! тРоШлйода ще бъде единствената автомобилна компания в света със сервизна акция във WRC !
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да не забравяме и 90 91 92 в Le mans когато Пежо имат директен двубой с Тоyota не феновете да видят кой е печеливш. Еднодневни съпонерки това може да го кажа един бай разбирач от всичко качи се в една френска кола тога говори даже е и в каквато и да е европейска кола тогава говори
  • #12
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Frankofon ( преди 11 години )
    А да не говорим за Париж-Дакар, там ПСА имат толкова победи с Анри Ватенен и Пиер Лартик, даже на последния, японците 5 години(1992-1997) му дишат буквално прашоляка и Митцубуши Паджеро печели, чак тогава когато Ситроен и Лартик излзиат от Дакар т.е чак 1998 г. А да не говрим(пишем)за 80-тегодни - Пежо,отново Дакар,Пайк Пийкс(405 т16 Ватенен). И още и още ...
  • #11
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Frankofon ( преди 11 години )
    За човека под мен ето няколко въпросчета ? Незнам за по 300 кс Ц4 и Ксари но има Ц4 VTS 180 кс., това,че не се продавала официално в Бг като нов автомобил,не означава, че не съществуват.А пък да не говорим за Ксарите и 306-*** по 167 кс и то 97-98, ами Ксантиите 3.0 V6 200 кс и те ли не са заводски? Ами култовото Пежо 405 T16 с "турбалан" и възможност за OVERBOOST и то още през 1992, и то ли не е стоково?
  • #10
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Я да се върнем на култовите коли - тея френски сапунерки освен във състезателен вариант в друг съществуват ли? Аз щото не съм видял още серийна Xsara или C4 с 300 коня под капака за разлика от GT-Four