IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Двигателят на Mercedes AMG във Формула 1 имал 900 к.с.

Германците засега не бързат да признаят за мощността на мотора

Двигателят на Mercedes AMG във Формула 1 имал 900 к.с.

Отличното представяне на тима на Mercedes AMG и другите тимове, използващи двигатели на германската компания, в първия кръг от световния шампионат във Формула 1, се дължи на по-мощните двигатели на болидите, съобщава Bild.
Двигателят на Mercedes AMG във Формула 1 имал 900 к.с.
Според изданието 1.6-литровият турбо-мотор, с който Нико Розберг спечели Голямата награда на Австралия през уикенда развива впечатляващите 900 к.с. Малко преди старта на състезанието шефът на тима Mercedes AMG - Ники Лауда, заяви пред журналисти, че двигателят разполага с 580 к.с.

Към тях обаче трябва да се добави и системата за възстановяване на енергията ERS, с която са оборудвани двигателите във Формула 1. Благодарение на нея мощността на агрегата се увеличава с още 160 к.с. Сметките показват, че болидът на Mercedes AMG разчита на 740 к.с., но според Bild моторът има доста по-голям капацитет и достига 900 к.с. при работа на пълна мощност.

"Със сигурност техният двигател има много повече мощност, отколкото те самите признават - коментира съветникът в Red Bull д-р Хелмут Марко. - Ние опитахме нов софтуер за нашия мотор (б.а. - Renault), но нещата не се получиха. В Mercedes явно нямат проблеми с мотора, който разполага с мощност в излишък. Това позволява на тима им да поведе стратегически всяко състезание."

Снимка: Mercedes-Benz

Тагове: Mercedes AMG
0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    а един от проблемие, за който малко хора знаят е свързан със баланса на спирачките. защото ЕЛ-системите са на задните колела , енергия се регенерира при спиране, което прави отрицаелни сили на задните колела и нещата стават сложни в различните завои - трябва постоянно да се сменя баланса. най-просто това се прави ръчно, но пилоа трябва да кара с една ръка. може мерц да са намерили най-добро решение.
  • #23
    4 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    изобщо не е въпроса в "изкарването". навремето и горивата са били "адски смески", а сега 98% е като на бензиностанциите. Ред Бул няма какво да се оправдават - моторие са с почти еднакви мощности близо до 600кс. важно е целия пакет да работи.
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    И ..... ( преди 11 години )
    Само че има една подробност! Тогава моторите са били консуматив т.е. за едно състезание ! А сега три мотора на сезон ,схващаш ли разликата ?Мечтая за времената когато ще бъде ЕДИН мотор на сезон (опция втори при голяма авария но с отнемане на точки ) ! Да видим тогава кои са истинските производители !
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    От рено минал на пежо- от трън, че на глок. ***!
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Dead Fox ( преди 11 години )
    Човешко е да се греши, не е 12 а 4 цилиндров. Признавам си сгреших и е поправимо но ти ще си останеш ***, липсват едни специфични 7 години.
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    FenIX ( преди 11 години )
    Вярно има макс дебит, но всичко е токова комплексно, че не опира само до самия двг, а до всички системи свързани с него включително софтуера, който ги управлява. ЕРС и всички системи свързани с него са изключително важни - първо това са допълнителни 160 кс за 33 сек Част от тях влияят на задните спирачки, други не допускат лаг от турбото като го развъртат с енергия от батерията. От Ред Бул твърдят, че 90% от проблемите идват от софтуера, тоест от това да накарат всички системи да работят в синхр
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    И не вярвайте натова дето плещят някой журналисти. по правилата на F1 капацитета на бензиновата помпа е ограничен на 100кг/час. и 100кг общо за цялото състезание. първия лимит означава, че мощноста няма как да е над 600кс - от там нагоре КПД на двигателя трябва да е като на дизел, което не може да стане при тубо-мотор с високо надуване и съответно не много висока компресия.
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    DeadFox , не те знам мъртва лисица ли си, но със сигурност си *** лисица - от къде го измисли тоя V12 мотор на БМВ - смао ти си знаеш. то бива неграмотност, ама като почнат неграмотните да вадят статистика - става съвсем зле.
  • #16
    10 rate up comment 5 rate down comment
    DeadFox ( преди 11 години )
    Браво на Мерц. Само заради статистиката BMW през 80-те са изкарвали до 1300 к.с. в квалификациите от 1.5 турбо V12. А Рено които не могат да правят двигатели имат няколко поредни титли при конструкторите през 90-те. А другите французи Пежо/Ситроен нямаше кой да ги спре на Париж-Дакар.
  • #15
    11 rate up comment 5 rate down comment
    rrr ( преди 11 години )
    Карайте си немското,не ми пречите,а биричката им я уважавам