IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Отново потрошиха BMW M6 в знак на протест

Този път сцената се разигра пред салона в Женева

Отново потрошиха BMW M6 в знак на протест

Отново потрошиха BMW M6 в знак на протест
През миналата година, по време на автосалона във Франкфурт, недоволен от обслужването на BMW италианец потроши с чук M6 на стойност 120 000 евро. Сега същият мъж повтори своя протест пред вратите на салона в Женева.

Информацията е ограничена, но се предполага, че причините за демонстрацията са същите. Миналата година италианецът от ирански произход Пормосени Хади потроши колата, тъй като твърдеше, че тя има проблеми, който в BMW отказват да отстранят.

Тогава от германския производител съобщиха, че са предложили на мъжа обезщетение за проблемите му с колата. Явно обаче Хади не е останал доволен. Или просто му харесва да разбива скъпи коли пред публика.

Няма информация и за това дали колата е същата. Ако се съди по снимката, то най-вероятно става дума за един и същ автомобил.

Следващото голямо изложение в Европа е през септември в Париж. Предстои да видим какво е подготвил за тогава лудият италианец, както го нарекоха западните медии.

Снимка: Аutoevolution

Тагове: bmw m6
0 от 500
  • #22
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Възмутен! ( преди 11 години )
    Тия рена не ги ли забраниха от ЕС заради карценогенност, баси ***. Да им спрат държавната субсидия и да ги отърват от мъките. Винаги са произвеждали ***.Имаме служебни мегани дизелови , 2011 година и вече са абсолючтен дроб. Турбота, инжектори, цялата тропа , вътре ужас и мирише на китай. Абе най големия *** който може да си купи човек. Дачия е 100 пъти по добра и качествена кола от тоя ***. Не знам дали ще ни изкарат докато ги сменят след 2 години, то през ден съм в сервиз с тях.Извода е НИКОГА рено!!!
  • #21
    13 rate up comment 15 rate down comment
    Извода е ( преди 11 години )
    Никакви френски и немски бараки.Купиш ли се прецакваш от всякъде.Ей го на човека му писнало да го клатят и виждате какво става.Хайде за френските глокници как да е.Поне са по-евтини и знаеш,че като си го вземеш влизаш в приключение с много неизвестни.Ами немските премиумикво ги правим?Даваш една торба с пари и накрая само в сервиза киснеш.А за японските автомобили,някой както се мъчи да излъже тук си има репорти,ТЮФ,Декра и т.н.Всички ги изкарват най-здрави и безпроблемни.Аз на тях вярвам а вие
  • #20
    27 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Имаме служебни Астри дизелови , 2011 година и вече са абсолючтен дроб. Турбота, инжектори,скорости,съединител всичко се смени след 10000км. Вътре е абсолютен ад, цялата тропа и мирише на китай. Абе най големия *** който може да си купи човек. Имаме и една Дачия коми и е 100 пъти по добра и качествена кола от тоя ***. Не знам дали ще ни изкарат докато ги сменят след 2 години тия *** Опелчетат, то през ден съм в сервиз с тях.
  • #19
    15 rate up comment 18 rate down comment
    Заключение ( преди 11 години )
    Ако не искате главоболия - всичко друго но не и рено!
  • #18
    11 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Podkrepiam napulno choveka s Avensisa,pri nas Avensis na 42000km sdade saedinitelia I beshe smenen garancionno,+niakolko D4D ,koito lapaha po 1,5 l maslo na 5-6000km,taka che vsichko e tochno taka,otdelno D4D corola verso nad 100 000 km imat problem s paleneto prez zimata,golemi barakudi-eto tova e japonsko kachestvo I tehnologii.
  • #17
    13 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз карам един Леон. 5г и навъртяни 135000 км само масло, накладки ремъци и гуми съм сменял. Още е с оригиналния акумулатор. По ходовата част нищо не е пипано.
  • #16
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не фен на Фве а на Опел.. Хейтър.
  • #15
    29 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хахаха, ВАГ-инчо, днес имаш празник знам! 8-ми март е, а не 1-ви април, че така жестоко да лъжеш. Стана ми интересно за коя година Авенсис лъжеш и с кой двигател?
  • #14
    14 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Взех си Авенсис, чисто нов от магазина на 10к км. Ми смениха гаранционно съединителя, окачването е лешш тропа, лопа отивам в сервиза, смяна на цялото окачванена 15к км. От сервиза обвиниха лошите пътища . На 18000км. Светна маслото, сляна на масло 2 литра изгорели? За 9000км. , на 22000 км. Счупи се скоростната кутия, един месец колата в бокса, бутнаха ми една Корола да карам. Хора тази Корола ще се разпадне на съставни части, нямам представа кое я държи в събран вид. Плаша се какво ме чака още.
  • #13
    27 rate up comment 11 rate down comment
    рендета-не ( преди 11 години )
    Така, че някой, ако иска добра кола да се информира първо от къде е двигателя, какви проблеми има и т.н. Нисан бих си взел всякога, но само и единствено, ако мотора е японски. Френските да си ги кара, който иска. Преди годино имах Рено 19, а още по-рано Пежо 205. Не съм имал проблем с тези коли, но след тях вече френските предложения стават много, много проблемни. Както и немските между другото. Френско и немско никога повече, докато поне малко не си оправят качеството.