IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-бързият Opel Astra пристигна в Женева

Производството на версията OPC EXTREME трябва да стартира до края на тази година

Най-бързият Opel Astra пристигна в Женева

Най-мощният и бърз вариант на Opel Astra се появи на сцената на автомобилното изложение в Женева. Моделът се нарича OPC EXTREME, напълно готов е за серийно производство и разполага с мощност от 300 к.с.
1 Най-бързият Opel Astra пристигна в Женева
Opel Astra OPC EXTREME е разработен и настроен на Северната дъга на пистата Нюрбургринг, което означава, че ще има задача да постигне най-добро време на култовото германско трасе. Рекордът за най-бърз автомобил с предно предаване на пистата бе току що счупен от Seat Leon Cupra, който детронира от лидерското място Renault Megane 265 Trophy. В Женева бе представена и новата Honda Civic Type R, която също има амбиции за рекорден резултат на трасето.

Astra OPC EXTREME е базиран на състезателната Astra Cup, като се задвижва от 2.0-литровия агрегат с четири цилиндъра, който се поставя на версията OPC. В случая обаче двигателят е модифициран да генерира мощност от 300 к.с., които се предават към предния мост, посредством ръчна скоростна кутия и диференциал с ограничено приплъзване.

Освен това Astra OPC EXTREME има по-ниско с около 100 кг. тегло в сравнение с обикновената Astra OPC, което е постигнато чрез използването на карбон за определени елементи от каросерията и купето - задните крила, дифузьора, предния спойлер, предния капак, напречната греда за усилване на окачването, колелата, вентилацията на задните колела, покрива, волана и др. Също с цел намаляване на масата предните калници са изработени от алуминий, а задните седалки в купето са премахнати.

В резултат на мащабната доработка моделът е способен на ускорение от място до 100 км/час в рамките на 5 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/час.

Opel Astra OPC EXTREME разполага също така с 6-бутални спирачни апарати Brembo с диаметър на предните дискове 370 милиметра. Гумите са с размер 245/35 и диаметър 19 цола, като са специално разработени за OPC EXTREME. Окачването също е спортно, оборудвано с койловъри.

Най-бързият Opel Astra е напълно готов за серийно производство, което трябва да стартира до края на тази година. Моделът ще бъде наличен в ограничена серия.

Снимка: Automedia.bg
 

0 от 500
  • #51
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А тоя меган, както и следващия вече кой не го хване - той няма да го бие където и да е - на пътя казвам. Щото като интериор, тропане скърцане е точно на нивото на дачия. Ти обаче няма как да знаеш това, щото дори и не си се качвал в него, за разлика от мен. Айде бегай да се бричиш при оня известния приемчик от рено.бг, пък дано ти даде някоя стотинка за троленето тук!
  • #50
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какъв камион произвежда Опел ,че нещо нямам спомени?
  • #49
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Рено произвежда, камиони, автобуси, военна техника, микробуси, коли, джипове. Опел какво произвежда? Микробусите им са на обща платформа с тази на Рено и Рено има 4 пъти повече продажби, моторите които са в бусовете са на Рено защото Опел нямат дизелов мотор и ползват за колите си от фиат. А за г-н Гон явно само ти си го чул. :D
  • #48
    4 rate up comment 10 rate down comment
    До долния ( преди 11 години )
    Ако беше малко по-грамотен, *** щеше да виждаш/четеш РЕАЛНИТЕ факти! А те са, че Опел има по-голям пазарен дял на АВТОМОБИЛИ (не на бусове, камиони и т.н.) в ЕС от недоразумението рено.И това е всеизвестен ФАКТ!! А през 2013г, както и началото на 2014г Опел бележи ръст и печалба на пазара, докато дори и Карлос Гон (ако си чувал кой е) говори за ГОЛЕМИ загуби при колите на рено, които се компенсират от проджабите на дачия и Нисан!ахахахахаха
  • #47
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ХхахАХх , както казах жалък си а за Меган Рс ще мине още доста време преди да му излезе достоен опонент. Няма лошо нека рекорда на Сеат стане официален, нормално е, Меган РС държеше рекорда 5 години а преди това рекорда го държеше по стария модел на Меган. А за продажните е факт приятелю, както е факт ,че опел си отива към фалит. ;)
  • #46
    5 rate up comment 11 rate down comment
    До по-долния ( преди 11 години )
    ако Опел е пред фалит, то редовно субсидирана полудържавна марка рено отдавна да е фалирала, забравена и погребана без кръст!
  • #45
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Заключение ( преди 11 години )
    На единствената що-годе кола (като изключим евтиняшкия скърцащ и тропащ интериор) меган RS поне 3 коли му се "изреждат" да бият времето му на пистата- Сеат, Хонда и сега тази Астра!И рено-фенчетата изперкаха от мъка и злоба, нормално те си знаят че всичко останало при рено е на нивото на дачия и лада, а често и по-зле!И да плюете и да не плюете рено е било, е и ще си остане най-големия *** при ширпотребата!Айде със здраве и др. път го поемайте по-леко, нищо, че знака отпред прилича на...;-)
  • #44
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А за субсидии не ми говори, щото ако Германия не бяха наляли няколко милярда в Опел преди 4 години Опел вече щяха да са история или в ръцете на Фиат. Но това което постигнаха беше просто да удължат агонията на една залязваща марка. Още две три годинки и Опел ще е просто лош спомен. :)
  • #43
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В нашата фирма имаме 3 Дачии Логан и 2 рено меган. Спокойно мога да твърдя, че Дачия са много по-добрите автомобили - здрави, надежни и непретенциозни. От друга страна рено се чупят много често, създават доста главоболия и за това решихме - никога повече рено!
  • #42
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Истината ( преди 11 години )
    Рено винаги са били най големия *** на Франция и за това почти разсипаха навремето солидна марка като Волво. За жалост рено е редовно субсидирано с парите на френската държава, което системно ги спасява от заслужен фалит. Хубавата новина е, че вече добре знаят своето място, а то е при дачия, лада, тата и др. подобни производители на "коли".