IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-бързият GT-R акостира в Женева

Версията на Nismo разполага с увеличена до 600 к.с. мощност

Най-бързият GT-R акостира в Женева

Nissan GT-R няма какво повече да доказва. Но въпреки това не спира да става още по-спортен и още по-бърз. Най-новата му версия, разработена от спортното подразделение Nismo, току що дебютира на автосалона в Женева. Тя разполага с увеличена до 600 к.с. мощност, подобрена аеродинамика и преработено шаси.
Най-бързият GT-R акостира в Женева
Nissan GT-R Nismo се задвижва от познатия 3.8-литров V6 двигател, който използват и останалите му версии. В случая обаче двигателят разполага с 50 к.с. повече - общо 600 (652 Нм въртящ момент), благодарение на което е способен на спринт от място до 100 км/час за рекордните за сериен автомобил 2.4 сек.

Двигателят - VR38DETT, е оборудван с технологии, които специалистите от Nismo използват при участията си на състезателните писти. Сред новите технологии могат да се изброят по-големите турбокомпресори, които се използват в GT3 състезанията, както и усъвършенстваните горивна помпа, изпускателна и всмукателна системи.
Най-бързият GT-R акостира в Женева
За да може допълнителната мощност да бъде използвана по най-добрия начин, инженерите на компанията са подобрили и шасито. Пружините и разработените за модела Bilstein DampTronic амортисьори, например, са специално настроени, за да осигуряват по-добри нива на сцепление и прогресивна обратна връзка от волана. Налични са и три режима на работа на окачването: Comfort, Normal и R, последният от които е разработен за пистово каране. Гумите също са нови – разработени от Dunlop, като имат размер 255/40 ZRF20 отпред и 285/35 ZRF20 отзад.

Промени са правени дори при изработката на каросерията. Тя има увеличена здравина, която е постигната чрез използване на процес на залепване на компонентите, следващ точковото заваряване. Това е довело до прецизна реакция на окачването при екстремно натоварване, което в Nissan наричат "Nismo заводски тунинговано подобрение".
Най-бързият GT-R акостира в Женева
Що се отнася до промените в дизайна, те са направени най-вече за да оптимизират още повече възможностите на колата. Така например дизайнът на екстериора е изчислен след тестове във въздушен тунел. А резултатът от новата предна броня, плоскостта под двигателя и карбоновият заден спойлер е увеличена сила на притискане, по-нисък център на тежестта и допълнителни 100 кг (при 300 км/ч) притискаща сила спрямо наскоро обновения Nissan GT-R от моделна година 2014.

Интериорът е създаден в унисон, като разполага с карбонови RECARO седалки, облицован с алкантара волан, нови приборни уреди с карбонова облицовка и др.
Най-бързият GT-R акостира в Женева
Моделът на Nismo вече успя да постигне време от 7:08,679 мин. за обиколката на Северната дъга на "Нюрбургринг", което е най-доброто постижение за представител на семейството GT-R.

Цените на GT-R Nismo все още не са обявени, но представител на компанията сподели пред нас, че в България моделът ще струва около 300 000 лв. (с пълно оборудване).
 
 

0 от 500
  • #14
    24 rate up comment 21 rate down comment
    Прав си Дошо ( преди 11 години )
    Днес в Женева, утре сутрин вече е в сервиза.
  • #13
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Slav78 ( преди 11 години )
    Доше, знаеш ли кои хора повтарят едно и също всеки ден?
  • #12
    19 rate up comment 30 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    Всичките тези спортисти, които си изброил ядат дървото от Годзила.А ти ще ми папкаш......
  • #11
    16 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Разбивка на цената:100 000 лв колата и 200 000 лв софтуера на колата
  • #10
    26 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    На мен също не ми харесва....но като т.т.данни просто няма аналог във света!Като цена също!
  • #9
    27 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Добре е, че са му променили решетката и са я направили по-аеродинамична, за да може да вдишва прахта на истинските спортисти без да се задавя;-)Бугати, Кьони, Ламбо, Ферари, Порше, Макларън, Пагани и останалите ще папкат тази грозотия за закуска.Новият Макларън е със същия обем двигател, но с 50 к.с. отгоре.Какво да кажем за хиперколите.....
  • #8
    27 rate up comment 25 rate down comment
    119 ( преди 11 години )
    Къде сравнявате бугати с нисан. Бугати е престиж и мощ, а това какво е? Едно голямо нищо за 300 хиляди. Този нисан само може да диша прахта на 911 турбо и ламборгини. И е мн по грозен! Gtr има и най грозния интериор!
  • #7
    22 rate up comment 30 rate down comment
    карачо ( преди 11 години )
    Опсссс, грешка!По-долу виждам статията за новото Bugatti Veyron.Цената е нова:? 2,180,000а ускорението0-100 км/ч (0.0-62.1 mph 2.5 секундиСлед някой друг месец пак ще четем статия:Bugatti Veyron изпитва сериозни затруднения да продаде колите си. Те понеже много убави нали...
  • #6
    26 rate up comment 29 rate down comment
    карачо ( преди 11 години )
    Само за сравнение:Bugatti Veyron ? 1,912,500 0-100 км/ч (0.0-62.1 mph 2.46 секундисрещу GT-R ? 150,0000-100 км/ч (0.0-62.1 mph 2.40 секундиИ това не е всичко. GT-R може да завива, а скъпото подобие на спортен автомобил не може и се кара само на права писта.
  • #5
    31 rate up comment 26 rate down comment
    карачо ( преди 11 години )
    Ако някой може да ми каже за кола с близки (не същите) характеристики и близка (не същата) цена на Годзила, нека сподели! Ако никой не успее, това си остава най-уникалният спортен автомобил създаван някога. И моля, никой да не намесва, автомобили многократно надвишаващи цената на това бижу! С много пари всеки може (е не всеки де, но повечето), а майсторството е да го направиш с малко.