IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-бързият GT-R акостира в Женева

Версията на Nismo разполага с увеличена до 600 к.с. мощност

Най-бързият GT-R акостира в Женева

Nissan GT-R няма какво повече да доказва. Но въпреки това не спира да става още по-спортен и още по-бърз. Най-новата му версия, разработена от спортното подразделение Nismo, току що дебютира на автосалона в Женева. Тя разполага с увеличена до 600 к.с. мощност, подобрена аеродинамика и преработено шаси.
Най-бързият GT-R акостира в Женева
Nissan GT-R Nismo се задвижва от познатия 3.8-литров V6 двигател, който използват и останалите му версии. В случая обаче двигателят разполага с 50 к.с. повече - общо 600 (652 Нм въртящ момент), благодарение на което е способен на спринт от място до 100 км/час за рекордните за сериен автомобил 2.4 сек.

Двигателят - VR38DETT, е оборудван с технологии, които специалистите от Nismo използват при участията си на състезателните писти. Сред новите технологии могат да се изброят по-големите турбокомпресори, които се използват в GT3 състезанията, както и усъвършенстваните горивна помпа, изпускателна и всмукателна системи.
Най-бързият GT-R акостира в Женева
За да може допълнителната мощност да бъде използвана по най-добрия начин, инженерите на компанията са подобрили и шасито. Пружините и разработените за модела Bilstein DampTronic амортисьори, например, са специално настроени, за да осигуряват по-добри нива на сцепление и прогресивна обратна връзка от волана. Налични са и три режима на работа на окачването: Comfort, Normal и R, последният от които е разработен за пистово каране. Гумите също са нови – разработени от Dunlop, като имат размер 255/40 ZRF20 отпред и 285/35 ZRF20 отзад.

Промени са правени дори при изработката на каросерията. Тя има увеличена здравина, която е постигната чрез използване на процес на залепване на компонентите, следващ точковото заваряване. Това е довело до прецизна реакция на окачването при екстремно натоварване, което в Nissan наричат "Nismo заводски тунинговано подобрение".
Най-бързият GT-R акостира в Женева
Що се отнася до промените в дизайна, те са направени най-вече за да оптимизират още повече възможностите на колата. Така например дизайнът на екстериора е изчислен след тестове във въздушен тунел. А резултатът от новата предна броня, плоскостта под двигателя и карбоновият заден спойлер е увеличена сила на притискане, по-нисък център на тежестта и допълнителни 100 кг (при 300 км/ч) притискаща сила спрямо наскоро обновения Nissan GT-R от моделна година 2014.

Интериорът е създаден в унисон, като разполага с карбонови RECARO седалки, облицован с алкантара волан, нови приборни уреди с карбонова облицовка и др.
Най-бързият GT-R акостира в Женева
Моделът на Nismo вече успя да постигне време от 7:08,679 мин. за обиколката на Северната дъга на "Нюрбургринг", което е най-доброто постижение за представител на семейството GT-R.

Цените на GT-R Nismo все още не са обявени, но представител на компанията сподели пред нас, че в България моделът ще струва около 300 000 лв. (с пълно оборудване).
 
 

0 от 500
  • #24
    8 rate up comment 15 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Toia Nissan e po-byrz ot cialata germanska avtoindustria.
  • #23
    19 rate up comment 10 rate down comment
    ili ( преди 11 години )
    Най-бързия грозен КУРник!!
  • #22
    5 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Порше може да бие Нисан само на 31 февруари,иначе посмъртно няма как да стане.
  • #21
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Автор ( преди 11 години )
    Акостира?! А дали е хвърлил котва?
  • #20
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Добре де!Не могат ли малко по-красива да я направят...
  • #19
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Hah особено тоуота за това само ходят " обслужване и консумативи" и още нещо....
  • #18
    13 rate up comment 6 rate down comment
    KKK ( преди 11 години )
    Абе много е бърза колата. Не ми харесва и никога не съм мечтал за такава, обаче изпитвам респект към японците. Ако се замислим, обаче, малко хора купуват тези автомобили заради характеристикате на хартия (и слава богу). Само ние тука, дето никога не сме се качвали си мислим, че знаем, че Нисан е по-добър от Ламбо примерно, щото видиш ли тука пише така и вдига 100 за 0,4 сек по- бързо...
  • #17
    18 rate up comment 10 rate down comment
    фсб ( преди 11 години )
    добре това ускорение АКО Е ИСТИНСКО, колата наиситна кърти, но като знам как си слагат ускоренията според конглокенцията не ми се вярва да е 2.4... мое лично мнение все пак..
  • #16
    23 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защо Порше дава по каталог по бавно ускорение 0-100 а на практика в стоково изпълнение бие нисана???
  • #15
    11 rate up comment 22 rate down comment
    до: тоя под мен ( преди 11 години )
    В изказването ти има много резон, но си объркал статиите! Същото ще е самата истина, ако го напишеш за всяка немска талига. Японците ходят в сервиза, само за консумативи и обслужване.