IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Проблемите на Red Bull на тестовете продължават

Двигателите на Mercedes засега се справят най-успешно с изпитанията

Проблемите на Red Bull на тестовете продължават

Тимът на Red Bull - световен шампион във Формула 1, продължава да изпитва сериозни проблеми по време на тестовете преди новия сезон. На пистата "Сахир" в Бахрейн, където се провеждат вторите предсезонни изпитания, лидерът на отбора и четирикратен световен шампион Себастиан Фетел (Гер) завъртя 59 обиколка. А най-доброто му време му беше с 5 секунди по-слабо от това на най-бързия - Кевин Магнусен (Дан) с McLaren.
Проблемите на Red Bull на тестовете продължават
"Имаме проблеми от всякакъв характер - и малки, и големи. Най-важното бе, че колата успя да завърти доста обиколки", коментира Фетел (на снимката), който се прибра в Европа. А тестовете ще бъдат довършени от втория пилот на тима Даниел Рикиардо (Авл).

"Задачата ни беше да пуснем новата кола, а Себастиан излезе на разходка по пистата", коментира съветникът в Red Bull д-р Хелмут Франко. По време на първите изпитания - в Испания по-рано тази година, болидът на Фетел навъртя едва 14 обиколки.

През първите два дни най-бързи бяха болидите, използващи двигатели Mercedes. След Магнусен, който завъртя една обиколка за 1:34.910 минути, се нареди Нико Хюлкенберг (Гер, "Форс Индия") с изоставане от 1.535 секунди. Трети - на 1.606 секунди, остана Фернандо Алонсо (Ит, Ferrari).

Снимка: gpupdate

Тагове: Red Bull
0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Да, разбирам какво имаш предвид, но това са само оправдания. И миналата година на тестовете Мерцедес се представяха много добре, а после в шампионата не се представиха баш така. 1,5 сек имах предвид разлика между първия и последния.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 11 години )
    Изтриха линка от Аутоспорт, но ето го цитата: The French manufacturer has less experience of energy recovery systems in F1 as when KERS originally came into the sport in 2009 it was reliant on its works team to head up development of the unit. Red Bull, which developed its own KERS unit for its championship winning cars from 2011-13, has been working with Renault to help troubleshoot the problems."We have been supporting them with our experience on the whole energy recovery side of the package"
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 11 години )
    b.b. Мерцедес и Ферари имат повече опит в регенериращите систми - КЕРС/ЕРС, защото си ги правеха сами. Рено не правеха такива системи - отборите на които доставяха двг. си ги правеха сами. Сега двг и ЕРС са едно цяло и производителят трябва да вгради тази система в двигателя си. Затова Хорнер казва, че РБ ще помагат на Рено в тази област, защото имат повече опит. Но овчата мисъл долу явно е по-зпознат от Хорнер и си реди едно и също. BTW и 1.5 сек са огромна разлика във Ф1.
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    FenIX, хората ти обясняват, че Редбул се правят на умрели лисици, а ти се пънеш да им обясняваш, че това което казва шефът им е чиста монета. 5 сек. изоставане във Ф1 е ОГРОМНО! Ще видим като започне шампионата дали разликите ще са повече от 0,5-1,5 сек. И какъв опит повече имат Мерцедес!? Да не би досега да са правили двигател по новите изисквания на ФИА!? За всички новите двигатели са еднакво нови. И както беше казал Монтедземоло сега колите във Ф1 са повече самолети отколкото двигатели.
  • #16
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе тапир *** говориш така все едно всяка сутрин си пиете кафето заедно.Хайде бегай се скрии някъде.
  • #15
    6 rate up comment 5 rate down comment
    FenIX ( преди 11 години )
    Ха-ха Хорнер бил от малките шефове - спри се че ставаш смешен. Хорнер е ШЕФ на отбора на Ред Бул, Матешиц е СОБСТВЕНИКА, а Марко е човека на Матешиц, който следи как вървят нещата там. От 3-мата Хорнер е най в час с нещата в *** (остава и да не е след като е шеф. Дори и най-простия механик да беше в РБ пак щеше да е 1000 пъти по-наясно от теб и мен така че това което казва е че Рено нямат опита на Мерц и Ферари с тези системи. Ти ако искаш ходи спори с него щом се чувстваш по-компетентен ;D
  • #14
    1 rate up comment 4 rate down comment
    pepi ( преди 11 години )
    tova kak li vozi s tezi gumi ?
  • #13
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Той Хорнер е един от малките шефове,но явно не си чувал за Хелмут Марко и Дитрих Матешиц.Така че ти вземи почети малко.
  • #12
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Доста от моделите на Бенц са с мотори дето онова стои на капака.
  • #11
    23 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    BMW и те си осигуриха добро бъдеще захапвайки се Тойота.Само ***-селската чалга марка Алуди никой не иска да чуе за нея.