IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota започва тестове на система за безжично зареждане

Технологията ще се използва за plug-in хибриди и електромобили

Toyota започва тестове на система за безжично зареждане

Toyota Motor Corporation (TMC) съобщи, че в края на февруари ще започне експлоатационни тестове на своята новоразработена система за Безжично Зареждане на Батерията на автомобили с електрическо задвижване, като plug-in хибриди и електромобили. Системата зарежда батерията на автомобил, паркиран над намотка, монтирана на парко място на земята, което прави зареждането много по-лесно и удобно.
Toyota започва тестове на система за безжично зареждане
Снимка: Toyota

Системата използва технология, която предава електричество чрез магнитен резонанс, породен от промените в интензитета на магнитното поле между предаваща намотка на земята и приемаща намотка в автомобила. Системата е способна да намали загубите в ефективността на предаваната енергия, породени от неточно позициониране на автомобила или разлики във височината между двете намотки. Времето за зареждане с тази технология е около 90 мин.

Създадена с визия за бъдещето на автомобилния пазар, системата е проектирана да сведе до минимум електромагнитните смущения върху електрически устройства в близост, а инсталираната върху земята намотка е с толкова здрава структура, че да издържа тежестта на автомобил, преминаващ върху нея, уточняват инженерите на компанията.

В допълнение, за да помогне на водача да паркира в най-подходящата позиция за зареждане, Toyota е разработила нова функция към вече съществуващия асистент за паркиране (IPA, Intelligent Parking Assist). Тя показва оптималната позиция за паркиране върху намотката в парко мястото, както при успоредно, така и при перпендикулярно паркиране.

Експлоатационните тестове се очаква да отнемат 1 година и ще включват 3 различни вида plug-in хибрида Toyota, които се използват от домакинствата в община Аичи, Япония. Тестовете ще оценяват задоволството на клиентите, леснотата на употреба, процента на паркиране в неправилна позиция  и поведението на зареждането (честота на зареждане и използването на таймер за зареждане).

Резултатите от тестовете ще бъдат използвани за усъвършенстване на технологията, като крайната цел на Toyota е да внедри системата за масова употреба.

"Toyota вярва, че технологията за безжично зареждане ще помогне за популяризирането на електромобилите и ще помогне за преминаване към по-интелигентна, по-лесна за употреба и по-природосъобразна мобилност", сочи информацията от японската компания.

0 от 500
  • #37
    3 rate up comment 8 rate down comment
    brembo ( преди 11 години )
    Не само швабите ,ами и чехи и още много....
  • #36
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Говориме за здравина и качество,този пример го дадох,за да се види ,колко може ,да искара един автомобил-това е приятел,ти па егати диагнозата1 ми направи,направо да ходя да се преглеждам,че се притесних.Та така ,влез във. ***.autoscout24.bg и виж ,кои коли и модели са на най-много километри-те са най-здравите и най-качествени-елементарно Уотсън,повече има ли смисъл да спориме напразно?
  • #35
    2 rate up comment 7 rate down comment
    brembo ( преди 11 години )
    Да ,бе и аз точно това си мислех,ама няма как да стане,просто фактите сочат това което написах по долу.
  • #34
    7 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    bremi,ti neshto ne si dobre mentalno?!V saitovete ima mercedesi vtora ruka i na 30 000km!Shto za detski akul i koi normalen 4ovek si kopuva nemski taralyasnik na 20 godini{estestveno oblu4enite BG galfoni}
  • #33
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Denso ( преди 11 години )
    Ми нормално бе, brembo, японските коли си вървят като нови и на над милион километра и собствениците им си ги карат, щото единствените консумативи са гориво и масло...
  • #32
    4 rate up comment 10 rate down comment
    brembo ( преди 11 години )
    Абе,къде ше ми сравняваш Мерцедес с японски коли-влез във някой чужд сайт за употребявани коли -веж на какви километри са Мерцедесите и на какви са японските ?Мога да ти кажа-400 -600 000 км Мерцедес и 200-250000 японски-какво повече има да спориме,фактите говорят сами,а пък вие колкото искате си говорете ,че японското е най -здраво и качествено.Образовйте се ,информирайте се преди да пишете-бълвочи.
  • #31
    6 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Vseki ,koito e bil v Japoniya si idva "grumnat"ot vidyanoto!Samo nashite mirizlivi razbira4i[na koito bashtite im sa karali traban4eta]ne se otdelyat ot nemskoto i tova e! Pernishki 4ugun.
  • #30
    9 rate up comment 0 rate down comment
    ot ( преди 11 години )
    Абе другарю "to" - не си ми открил грешка за RAV4 - всички модели, които съм ти написал по-долу и се продават в Европа се произвеждат в Япония!!! Канадските RAV4-ки се продават само в Северна Америка, капиш? И това съм ти написал - че специално за САЩ - разбирай Северна Америка - повечето от посочените модели си имат местно производство. Ама е по-лесно като четеш, да виждаш само това, което ти е удобно, нали...
  • #29
    1 rate up comment 10 rate down comment
    brembo ( преди 11 години )
    Тези самовари,да се чуди човек,като се качи в него, дали тъпата високотехнологична кола, няма да му направи някой номер по пътя.Караш си и решваш да изпревариш някой и в същото време тъпата ти кола набива спирачки ,а ти си в насрещното , срещу тебе се приближава 30т Тир със 90км,баси и пернишката трагедия.Изберете японското-ха-ха-ха.
  • #28
    3 rate up comment 11 rate down comment
    лошо ( преди 11 години )
    Строшота започва производство наелектрически столове