IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Задава се BMW 720i

Моделът се появи на интернет страницата на германската компания

Задава се BMW 720i

Задава се BMW 720i
Снимка: Jalopnik

Тенденцията за намаляване на работния обем на двигателите, която е основна тема в автомобилната индустрия през последните години, ще засегне и флагманът на германската компания BMW. Моделът ще получи базова версия, носеща обозначението 720i.

Информацията е на изданието Jalopnik и както изглежда е правдоподобна. Версията BMW 720i се е появила на официалната страница на BMW, но бързо е била свалена от там. Редакторите на изданието обаче са успели да направят скрийншот (екранна снимка), който разпространиха в мрежата.

Към момента не е ясно какъв двигател ще задвижва новото BMW 720i, но най-вероятно става дума за бензиновия агрегат на марката с обем 2.0 литра. Четирицилиндровият двигател се поставя на редица модели, като генерира мощност от 184 к.с. При версията EfficientDynamics на 3-Series мощността му е 170 к.с.

Що се отнася до цените, спекулациите сочат стартови цени от около 70 000 евро. В момента най-достъпната версия на 7-Series - дизеловата 730d, стартира от 74 200 евро в Германия.

Тагове: BMW 7-Series bmw 720i
0 от 500
  • #39
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    до трифорс - еми щом си сигурен, значи е така - няма да споря. А и моя разход 9 беше само в светофари и задръствания между другото.
  • #38
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Karacho ( преди 11 години )
    Хубави коли ,но не са и за наште пътища и джобове,официалните вносители потриват ръце като видят 7-ца да влиза в сервиза им,който не е ходил в двата им официални дилъра ,той не знае за какво става на въпрос.
  • #37
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Karacho ( преди 11 години )
    Ti pa karal li si 7 seria ,shtoto az da
  • #36
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Толкова много мнения на хора които не са потенциални клиенти на серия 7...
  • #35
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Karacho ( преди 11 години )
    Както е тръгнало ,ше започнат да слагат мотори с големина на шевна машина и кубатура 0.800 куб.см.+4 турбини,егаси..
  • #34
    3 rate up comment 5 rate down comment
    кацата ( преди 11 години )
    БМВ = на руска волга и едновремешен хамерикански "шлеп"!!! ХА ХА ХА ХА ХА!!!
  • #33
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Лексус ( преди 11 години )
    Тази кола е за хора с положение, богати, бизнесмени и известни. Предполага се че да си е купиш разполагаш с нужните средства и разхода на гориво ще ти е най-малкият проблем. Тук обаче става на въпрос за общо намаляване на вредните емисии. Едва ли ще се купува, но ще е опция. Като служебна може би ще има продажби. Примерно луксозните хотели осигуряват на богатите си клиенти превоз до летището, разходка из града и т.н. За това става, но за лична кола на богат човек, едва ли...
  • #32
    4 rate up comment 1 rate down comment
    135i_Cobb_stage1 ( преди 11 години )
    Ако деиствително сложат n20 двигателя от 328/528. Този автомобил ще избие рибата на Северно Американския пазар. Реалните показатели на двигателя са 265кс и 395нм а след репрограмирането за $390 да работи на етанол става 325кс и 495нм. С две думи по-нисък разход, 25% по евтина цена за галон от бензина и малко по-добри характеристики от 740 на много по-изгодна цена. Разбира се и 730д би бил също толкова примамлив когато го пуснат тук.
  • #31
    4 rate up comment 0 rate down comment
    аворчо ( преди 11 години )
    Мисля че няма проблем с малките мотори, те стават все по-добри. Проблема е в поведението им на ниски обороти. Очаквам решение на проблема с електрически компресори в ниските или подпомагащи ел.мотори в интервала 1000-2000 оборота :)
  • #30
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 11 години )
    Коментирате супер на дребно, произхождайки само от "знанията" си от електронните издания!В една Германия колкото по-зелена е една стрелкичка за вредните емисии, толкова по-големи са данъчните облекчения, респективно и цената на автомобила! Даунсайзингът е плод точно на тези рестрикции относно вредни емисии.Аз лично бих предпочел "куца" седмица, отколкото "натокана" 15 годишна развалина.