
Снимка: Mercedes
Mercedes-Benz добави тъчпад технология на iPhone, както и дисплей, подобен на iPad, в модела C-Class в опит да изпревари BMW по продажби, съобщава Bloomberg.
Mercedes предлага за най-продавания си модел модерни екстри, подобни на тези в смартфоните, и технологии от флагмана S-Class, включително 360° камера, активен асистент за паркиране, асистент за предотвратяване на сблъсък и др. Германският производител показа първата основна актуализация на модела от седем години по време на Международното автомобилно изложение в Детройт.
Подсилвайки C-Class, стартиращ от 33 560 евро, с новаторски технологии, Mercedes цели да измести конкурентните модели на BMW и Audi в опит до края на десетилетието да скочи на първо от трето място в класацията на най-продаваните луксозни автомобили в света.
Новата C-Class, която ще бъде пусната в продажба в Европа през март, а в САЩ и Китай през септември, ще помогне на поделението на Daimler AG да измести Audi от второто място догодина, прогнозират от IHS Automotive.
"Потребителите на луксозни автомобили стават все по-млади, особено на азиатските пазари", коментира Сарвант Сингх от консултантската компания Frost & Sullivan в Лондон. "Те търсят повече технологии. Новата C-Class е много по-вълнуваща".
Малкият седан CLA, струващ 28 980 евро, който бе представен миналата година, замени C-Class в ролята на водещ базов модел в гамата на Mercedes, като се съсредоточи върху агресивния външен вид в опит да привлече купувачи от другите марки. За да отличи C-Class от по-евтините си модели, Mercedes изгради модела като смалена версия на S-Class.
Още по темата:
Напълно новият Mercedes-Benz C-Class
Пакетът на AMG за Mercedes-Benz C-Class
Саданът C-Class, на който се падат около 25% от продажбите на Mercedes, е най-евтиният модел на компанията, в който запазената ѝ марка е в традиционната позиция - изправена върху капака, а не вградена в решетката, както е при CLA и други компактни модели. Тази екстра може да бъде добавена срещу 1250 евро, докато моделът с вграденото лого е стандартен.
Сред екстрите са дисплей, който прожектира скоростта и инструкциите за навигация върху предния прозорец, за да не се разсейва шофьорът, както въздушно окачване, което се появява за първи път в този сегмент.
Тъчпадът позволява на клиентите да сменят функциите или да зумват карти или други изображения върху централния дисплей, който прилича на малък таблет. Тъчпадът, който може да бъде използван и за въвеждане на букви или цифри, вибрира, за да предостави на шофьора обратна информация, че инструкциите са получени. Така той остава съсредоточен върху пътя.
Още икономически новини за автомобили четете в Investor.bg


0