IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Приемникът на Mazda RX-7 ще разчита на 250 к.с

Спортното купе ще бъде с роторен двигател и ще се пови през 2016 г

Приемникът на Mazda RX-7 ще разчита на 250 к.с

Идеологическият приемник на купето Mazda RX-7 ще се появи през 2016 г., съобщава изданието Autocar, като се позовава на свои източници. И уточнява, че моделът ще разчита на роторен двигател с мощност 250 к.с.
Приемникът на Mazda RX-7 ще разчита на 250 к.с
* Неофициално изображение. Снимка: Autocar

Помолени за официален коментар на тази информация, от Mazda отговарят, че нямат конкретни планове за пускане на подобен автомобил. В частен разговор с представители на Autocar обаче един от топ-мениджърите на японската компания е заявил точно обратното. Според него купето и роторният му двигател вече се разработват, а излизането на пазара е насрочено за 2016 г. заедно с още 4 нови модела на Mazda.

Вече са напълно готови основните черти на външния вид на купето, но дизайнерите продължават да работят върху някои детайли на екстериора. Моделът ще бъде в стила на следващото поколение на роустъра Mazda MX-5. Дизайнът на приемника на RX-7 е поверен на Икуо Македа, чийто баща е разработил външния вид на оригиналния спортен автомобил, пуснат през 70-те години на миналия век.

Новият модел ще използва и шасито на следващата Mazda MX-5, като ще получи роторен 1.2-литров двигател (еквивалент на 2.4-литров бутален мотор с вътрешно горене). При разработката на агрегата се набляга предимно на остраняването на недостатъците подобен тип мотори, сред които са ниската надеждност, високия разход на гориво и недостатъчния въртящ момент.
 

Тагове: mazda rx-7
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    hawkeye ( преди 10 години )
    Искам аз да питам, като толкова са не надеждни тези ванкелови двигатели, що ги вргаждат в ултра леките самолети? За самолетостроенето този двигател е надежден, а при автомобилостроенето не? Това, че само един от автомобилните производители продължава да работи по този двигател не го обрича на забрава. Ванкела играе много добра роля при създаването на хибриди!
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Wankel_engine...specialno za Do6ko!
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 10 години )
    Мазда се справя вече....:)
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 10 години )
    Двигателят е наречен така, понеже буталото, което е с триъгълно сечение се върти и така управлява фазите на засмукване,компресия и изхвърляне на отработените газове. Изобретен е от немския инж. Ванкел, НСУ-Ауди първи го построиха и пуснаха ,но и скоро спряха заради несправяне с повредите. мазда обаче се спря вече десетки години.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    ротора на мазда е високо-надежден. който пише противното не е наясно. проблема е единствено високия разход, който доста трудно ще намалят - това не е като да направиш скайактив с 14:1 .
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    абе умници как може мазда на 4 месеца да няма гаранция и да се счупи двигателя - тва да не ви е кади на метан бе!!!! И после па разправя, че имало само 1 мазда в България?!!? И некви чак плюсове му наслагали ?!?!?!
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Калистрат ( преди 10 години )
    1 към 1 копиран дизайн на SLS. Това не е официална скица със сигурност, някой си прави майтап.
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Доктор Hans Liebold, който е бил отговорен за разработването на цялата серия C 111 отбелязва защо през 2000 година Ванкеловият двигател не беше достатъчно развит, за да се предаде на клиентите според нашите фирмени стандарти. Други причини са все по-строгите закони за вредните емисии в Щатите и не малкия разход (около 20 литра на 100 км според *** motor und sport от 11 април 1970). Малко след това настъпва петролната криза, която слага окончателен край на спекулациите, относно производството на този модел.
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На мен ли така ми се струва или джантите са модел от така наречен швабски автомобил(М6)
  • #5
    8 rate up comment 2 rate down comment
    nikito_blend ( преди 10 години )
    Ако е била нова RX-8-цата нали има гаранция, така че пишеш глупости. Още не съм чул в сервиз на Мазда да откажат да поправят или сменят нещо гаранционно, нещо с което са известни швабите.