IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Приемникът на Mazda RX-7 ще разчита на 250 к.с

Спортното купе ще бъде с роторен двигател и ще се пови през 2016 г

Приемникът на Mazda RX-7 ще разчита на 250 к.с

Идеологическият приемник на купето Mazda RX-7 ще се появи през 2016 г., съобщава изданието Autocar, като се позовава на свои източници. И уточнява, че моделът ще разчита на роторен двигател с мощност 250 к.с.
Приемникът на Mazda RX-7 ще разчита на 250 к.с
* Неофициално изображение. Снимка: Autocar

Помолени за официален коментар на тази информация, от Mazda отговарят, че нямат конкретни планове за пускане на подобен автомобил. В частен разговор с представители на Autocar обаче един от топ-мениджърите на японската компания е заявил точно обратното. Според него купето и роторният му двигател вече се разработват, а излизането на пазара е насрочено за 2016 г. заедно с още 4 нови модела на Mazda.

Вече са напълно готови основните черти на външния вид на купето, но дизайнерите продължават да работят върху някои детайли на екстериора. Моделът ще бъде в стила на следващото поколение на роустъра Mazda MX-5. Дизайнът на приемника на RX-7 е поверен на Икуо Македа, чийто баща е разработил външния вид на оригиналния спортен автомобил, пуснат през 70-те години на миналия век.

Новият модел ще използва и шасито на следващата Mazda MX-5, като ще получи роторен 1.2-литров двигател (еквивалент на 2.4-литров бутален мотор с вътрешно горене). При разработката на агрегата се набляга предимно на остраняването на недостатъците подобен тип мотори, сред които са ниската надеждност, високия разход на гориво и недостатъчния въртящ момент.
 

Тагове: Mazda RX-7
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    hawkeye ( преди 11 години )
    Искам аз да питам, като толкова са не надеждни тези ванкелови двигатели, що ги вргаждат в ултра леките самолети? За самолетостроенето този двигател е надежден, а при автомобилостроенето не? Това, че само един от автомобилните производители продължава да работи по този двигател не го обрича на забрава. Ванкела играе много добра роля при създаването на хибриди!
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Wankel_engine...specialno za Do6ko!
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Мазда се справя вече....:)
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Двигателят е наречен така, понеже буталото, което е с триъгълно сечение се върти и така управлява фазите на засмукване,компресия и изхвърляне на отработените газове. Изобретен е от немския инж. Ванкел, НСУ-Ауди първи го построиха и пуснаха ,но и скоро спряха заради несправяне с повредите. мазда обаче се спря вече десетки години.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    ротора на мазда е високо-надежден. който пише противното не е наясно. проблема е единствено високия разход, който доста трудно ще намалят - това не е като да направиш скайактив с 14:1 .
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    абе умници как може мазда на 4 месеца да няма гаранция и да се счупи двигателя - тва да не ви е кади на метан бе!!!! И после па разправя, че имало само 1 мазда в България?!!? И некви чак плюсове му наслагали ?!?!?!
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Калистрат ( преди 11 години )
    1 към 1 копиран дизайн на SLS. Това не е официална скица със сигурност, някой си прави майтап.
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Доктор Hans Liebold, който е бил отговорен за разработването на цялата серия C 111 отбелязва защо през 2000 година Ванкеловият двигател не беше достатъчно развит, за да се предаде на клиентите според нашите фирмени стандарти. Други причини са все по-строгите закони за вредните емисии в Щатите и не малкия разход (около 20 литра на 100 км според auto motor und sport от 11 април 1970). Малко след това настъпва петролната криза, която слага окончателен край на спекулациите, относно производството на този модел.
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    На мен ли така ми се струва или джантите са модел от така наречен швабски автомобил(М6)
  • #5
    8 rate up comment 2 rate down comment
    nikito_blend ( преди 11 години )
    Ако е била нова RX-8-цата нали има гаранция, така че пишеш глупости. Още не съм чул в сервиз на Мазда да откажат да поправят или сменят нещо гаранционно, нещо с което са известни швабите.