fallback

Девета година поред BMW е №1 в премиум сегмента

Баварците записаха рекорд от 1.66 млн. продажби за 2013 г

За девета поредна година BMW е най-продаваната марка в сегмента на премиум автомобилите. Това съобщи агенция Bloomberg, като цитира мюнхенското представителство на германския производител. 3-Series продължава да бъде основен двигател за продажбите на BMW. Снимка: BMW Продажбите на марката BMW през 2013 г. са се увеличили със 7.5% и са достигнали рекордната за компанията цифра от 1 655 138 единици. Основна роля за това са изиграли седанът 3-Series и кросовърът X1. Ако се добавят и продажбите на Mini и Rolls-Royce, които са собственост на BMW, резултатът на групата достига 1 963 798 автомобила, а увеличението спрямо година преди това - 6.4 на сто. Продажбите на BMW Group през 2013 година в Европа бележат лек спад от 0.7%, достигайки 858 990 автомобила. Рекорд обаче е записан на руския пазар, където през годината са реализирани 44 871 продажби - ръст от 11.8% спрямо 2012 г. Увеличение е запасано и при продажбите на компанията в Азия. През 2013 година там са продадени 576 616 автомобила от марките BMW, Mini и Rolls-Royce, което представлява ръст от 17.3%. Повече от половината продажби на континента са реализирани на пазара на Китай - 390 713, където увеличението спрямо година преди това достига 19.7%. Пазарите на Северна и Южна Америка също са били успешни за BMW Group през 2013 година. Увеличението там достига 9.1%, а продажбите наброяват 462 891. Сходен е ръстът и в САЩ - 8.1%, който калкулира 375 782 продажби. Най-голямо обаче е увеличението в Бразилия, където е записан ръст от цели 69.5% и 17 011 продажби. Най-близкият конкурент на BMW – компанията Audi, също записва ръст на продажбите през 2013 г. Увеличението е с 8.3 % и достига 1.58 млн. автомобила. Нарастването се дължи най-вече на обновеното А3, както и на кросовърите на марката. Третият голям производител в премиум сегмента – Mercedes-Benz, който отстъпи лидерската си позиция на BMW още през 2005 г., запазва класирането си. При производителят от Щутгарт увеличението на продажбите е най-голямо – с 11 %, като достига 1.46 млн. бройки. Още по темата: Audi с рекорд по продажби през 2013 Mercedes-Benz е най-продаваната луксозна марка в САЩ 

Тагове:
fallback
  • #8
    Triforce ( преди 10 години )
    Само се заяждате, Ауди, мяуди...То в самото заглавие си го пише!"Девета година поред BMW е 1 в премиум сегмента"Девет години! При сегашните модели, където дадена кола се сменя на 6 години, мисля, че 9 е напълно показателно число! Девет, и то поредни. Много ясно, че има хубави Ауди, Мерцедес и Лексус! То ако има само една марка, кофти! Трябва да има разнообразие и избор за клиента.Само че в един момент да не стане, като с Тойота. Много коли, ама и много дефекти...
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е не всички лъжат хората -то да пише 316ti а да е 1.8 мотора или-318d пък то 2.0d.Аман от бегачки;)))
  • #6
    bmw china ( преди 10 години )
    BMW е номер 1 сред премиум производителите, защото осъзнаха потенциала на китайския пазар по-рано от конглокентите си. А именно китайският пазар е най-големият в света. Мерцедес например е номер 1 по продажби в Германия и Америка, но в Китай са едва на 3-то място, защото започнаха много късно да го разработват.
  • #5
    VAG ( преди 10 години )
    We conquest the WORLD!!!!!
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Неизбежното скоро ще се случи ,колкото и да се мъчат тия от тая марка с лятните коли дето завали ли сняг и тръгват с Градския транспорт.СКОРО АУДИ ще е номер 1,само гледайте:)
  • #3
    Audi fan ( преди 10 години )
    Още малко ще е така :)))да видим след излизането на новите TT,R8,Q7,01,Q2,Q4,A9
  • #2
    Анонимен ( преди 10 години )
    Обичам бмв, но тази тройка така и не мога да я приема. Мн ми е странен дизайна!
  • #1
    Анонимен ( преди 10 години )
    Spoko skora Audi 6te e nomer edno s novia TT i novoto Q7
fallback
Последни