IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Infiniti показа прототипа Q50 Eau Rouge

Автомобилът носи името на завой на писта от Формула 1

Infiniti показа прототипа Q50 Eau Rouge

Компанията Infiniti показа първи официална снимки на концептуалния си модел Q50 Eau Rouge, който е кръстен на един от завоите на белгийската писта от Формула 1 – „Спа-Франкоршан”. Дебютът на автомобила пред публика ще се състои на започващото след малко повече от седмица изложение в Детройт.
Infiniti показа прототипа Q50 Eau Rouge
Прототипът е с променен дизайн заради по-подобрената аеродинамика. Тя е постигната със съдействието на инженерите от тима на Red Bull във Формула 1. Допълнителните елементи включват сплитер на предната броня, престилки на праговете, интегриран в задната броня дифузьор, а също така покрив от карбон и нови корпуси на огледалата.
Infiniti показа прототипа Q50 Eau Rouge
Освен това Q50 Eau Rouge разполага с 21-цолови джанти от лека сплав и спортна изпускателната система. От компанията-производител твърдят, че от серийната версия на Infiniti Q50 са останали само линията на покрива и формата на вратите.
Infiniti показа прототипа Q50 Eau Rouge
Засега не е ясно има ли изобщо шансове Q50 Eau Rouge да се появи в производство. Не се знае и на какъв силов агрегат ще разчита прототипът. Седанът Q50, чийто дебют бе през януари 2013 г. на салона в Детройт, разчита на хибриден агрегат с мощност 364 к.с., на 3.7-литров V6 с мощност с мощност 328 к.с., на дизелов мотор от Mercedes-Benz (170 к.с.), както и на 2.0-литров бензинов турбо-двигател с мощност 211 к.с.

Снимки: Infiniti

Тагове: infiniti q50 eau rouge
0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Дошо до долния ( преди 11 години )
    От сервиза ли пишеш? Ми нормално започване на седмицата за пострадалите от СОЦваген. А сега погледни плаката на вейрона, поеми дълбоко дъх и се чуствай "щастлив".ахахаха
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До по-долния ( преди 11 години )
    А що за нахалство VW-производното, наречено "вейрон" да кръщава колите си къде както му падне с имена на пилоти от Ф1!? При положение, че НИКОГА VW не е участвала във формулата!А т.нар. "бугати вейрон" е просто един реанимиран бранд, гъделичкащ егото на снобарите - всъщност 100% фолксваген за бол пари ...
  • #10
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам кой в коя ера е, но най-добрият автомобил в Qпония, избран от японци е Golf GDI.
  • #9
    1 rate up comment 3 rate down comment
    FenIX ( преди 11 години )
    Баце сори ама ако темата е да се дракате дали японките или немските коли са по-по най ви оставям да я нищите тая материя колкото си щете. Казах си мнението за името на колата тук ми отвърнаха, че Фетел печелел последните 3 (той печели последните 4 г) и затова кръстили модела така. За мен това не е обяснение, защото печели с коли на Нюи с двигател Рено и Инфинити са само едно лого на колата на РБ както и логото на Тата е на болидите на Ферари но нямат нищо общо. Аре със здраве.
  • #8
    1 rate up comment 4 rate down comment
    FenIX ( преди 11 години )
    @ do dolniaНяма значение от кой е правена баце - Фетел е такъв настройвач, че и талигата на бай Хасан да хване така ще я настрои, че ще литне кат Ферари ха-ха.Сравнението с Мерца и Ферарито е да покаже, че не ПР рекламите как Фетел, Шумахер или Алонсо участват в развитието им правят колите това което са, а съвсем други неща. Ако не си разбрал смисъла още по-зле за теб.
  • #7
    3 rate up comment 7 rate down comment
    FenIX ( преди 11 години )
    Всъщност съм доста в час с Ф1 и Фетел нямаше да е нищо повече от средно добър пилот ако зад гърба му не стоеше гений като Нюи и финансите на Матешиц. А тия работи с настройките са по-скоро реклама. Айде да седне да настрои и окачването на една Дачия (които също са от контингента на Рено-Нисан) да видим дали е такъв майстор. Шумахер е участвал в разработването на последната С класа, а Алонсо на ЛаФерари. Q50 и C класата не могат да стъпят на пръста на Ферарито - сигурно щото Алонсо го е разработв
  • #6
    3 rate up comment 9 rate down comment
    FenIX ( преди 11 години )
    Прав си, просто не ми се вързва този завой, който се взима с екстремна скорорст с някакъв седан и то на марка която няма нищо общо с Ф1 освен че е спонсор там. Ако беше Ферари, Макларън, Порше или Ламбо бих го приел, но това ми звучи като подигравка. Лично мнение разбира се.P.S. Като японци можеха да го кръстят R130 например ;)
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    До FenIX ( преди 11 години )
    По тази логика кое дава право на VW - производното , наречено вейрон да присвоява имената на велики пилоти и емблематични места!? И то не един път ...
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 11 години )
    Да може да се каже - много по-мощна, луксозна, скъпа и бърза 6-ца!
  • #3
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Профилната снимка - предницата ми е 1:1 с мазда 6