IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen обединява сили с компания за хибридни технологии

Първият съвместен проект с фирмата Protean ще бъде електромобил на базата на Bora

Volkswagen обединява сили с компания за хибридни технологии

Volkswagen се заема все по-сериозно с разработка на хибридни технологии, съобщава Motor Authority. Германският производител обединява усилията си в тази област с една от водещите компании за разработка на електромотори, които се поставят в главините на колелата на автомобилите - Protean.
Volkswagen обединява сили с компания за хибридни технологии
Именно Protean е сред лидерите в тази сфера, като се занимава с подобни технологии през последните 10 години. Компанията демонстрира постигнатото на машини като BRABUS Technology Project Hybrid, а по-рано тази година обяви, че започва серийно производство на електромотори за главини.

Първата съвместна разработка на Protean и Volkswagen ще бъде поверена на китайското подразделение на германския концерн - компанията FAW. Тя ще трябва да създаде електрическа версия на седана Bora.

Всеки електромотор на седана ще предлага мощност от 100 к.с., като теглото на агрегата няма да превишава 35 кг. В главината ще бъде поставен не само електродвигател, но и система за рекуперация на електрическата енергия при спиране, а също така и необходимите датчици за осигуряване на безпроблемна работа и за подаване на енергия. Диаметърът на джантата ще бъде 18 инча.

Снимка: Motor Authority


Тагове: protean
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    Да, живея мизерно, но не съм ***! Това, че се бъзикам тук в тоя сайта с баровците с АУДИ, БМВ или Мерцедес не значи, че съм комплексар, напротив - горд собственик съм на 14 годишна Хонда Цвииик на която вече не й сменям дори и маслото, просто няма смисъл!
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вече и двигателите ще сменяме като паднем в дупка :)
  • #15
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе що се мъчите? Слагайте ремъците и да не ви пука. Голфа винаги е возел като каруца, накъде по-зле?
  • #14
    20 rate up comment 4 rate down comment
    VAG инжИнер ( преди 11 години )
    Споко, нема да друса. Ще сложим хипертехнологични амортисьори, всеки със собствен процесор, лазерни датчици, акселерометри и т.н. Индийците ще напишат най-якия софтуер за амортосьори, който няма да забива. Колата ще се движи като лодка. Само, че един амортисьор ще струва 4000 евро, но това са подробности
  • #13
    10 rate up comment 4 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    v4era vi pisah, 4e tiq ako ne izvadqt nova zadvijva6ta tehnologiq sa out...qvno i te taka mislqt!samo s lampi4ki ne stava!
  • #12
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    А тоя ФВ с тия по 35 кг отгоре в колелата ще друса не просто като каруца - каруцата ще е комфортна лимузина в сравнение с него. Но, толкова може немския технически гений, не му се смейте.
  • #11
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    Водородните автомобили също са хибриди, ама те празноглавчетата откъде да знаят чак такива технически детайли...
  • #10
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Slavo ( преди 11 години )
    Факт е, че японците от Тойота също не си правят хибридите САМИ! Затова им помагат Panasonic, Toshiba, Hitachi и работата си върви... На ВАГ кой може да им помогне??? Освен, ако искате може да и помогне ТЕЛЕФУНКЕН или ГРУНДИГ или онея там как им беше името... СИМЕНС? Цялата германска електроника отиде в ГРОБА отдавна!!!
  • #9
    12 rate up comment 5 rate down comment
    ВАДЯТ ГО ( преди 11 години )
    вадят го ама си плащат на други да им го направят ТОЯ СМЕШЕН концерн беше финансово затънал ама МИЛИАРД ЕВРО ПОМОЩИ НА МЕРКЕЛ ГИ ВЪРНА В ПРАВИТЯ ПЪТ ИНАК БЯХА ВСЕ ФАЛИРАЛИ
  • #8
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хибридите са пътници още от началото на появата си! Истината е водородната кола! Наш изобретател преди дни показа такава в движение! Въпросът е дали световните петролни и всякакви други компании, печелещи милиарди от производсвтото на днешните двигатели ще позволят на новата технология да се развива!