IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизел и два електромотора за Mitsubishi Evo

Изданието Motor Trend разкри подробности за следващото поколение на спортната кола

Дизел и два електромотора за Mitsubishi Evo

Дизел и два електромотора за Mitsubishi Evo
Lancer Evolution X FQ-400. Снимка: Mitsubishi

Какво ли не се изписа за следващото поколение на рали иконата Mitsubishi Evo. Най-новата информация обаче е буквално шокираща, тъй като посочва, че колата ще изостави двулитровия турбобензинов двигател и ще заложи на хибридна система с дизелов агрегат.

Твърдението е на американското издание Motor Trend, което черпи информацията от приближени до японската компания източници. Те са споделили на журналистите, че следващото поколение на Lancer ще използва платформата на Renault Megane, като част от новото партньорство между двете компании.

Що се отнася до модела Evo, за него ще бъде създадена напълно отделна архитектура. Въпросната платформа ще бъде пригодена за поставяне на хибридна система, имаща възможност за зареждане от електрическата мрежа. Подобни твърдения, че следващото Evo ще бъде подпомагано от електрически двигател, вече се появиха, но според Motor Trend хибридната система ще разчита на малък дизелов двигател.

Въпросният дизелов мотор ще бъде с три цилиндъра и обем 1.1 литра. Моторът ще се поставя в предната част на колата, като ще бъде подпомаган от два електромотора, отговарящи за всеки от мостовете. Батериите пък ще се интегрират максимално ниско в шасито, а благодарение на специално създадената платформа те няма да отнема от пространството в салона и багажника.

Едно от малкото неща, които ще бъдат запазени при модела е задвижването към четирите колела. Системата ще бъде от ново поколение, носеща названието Super All-Wheel Control. Напълно възможно е моделът да получи и различно име.

Твърденията на Motor Trend може и да звучат странно, но подобна информация разпространи преди време и Autocar. Тогава британското списание цитира президентът на Mitsubishi, Осамо Масуко, който заяви, че радикалната промяна в двигателя на спортното Mitsubishi идва поради необходимостта да се намалят вредните емисии.

0 от 500