IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus няма да падне под 30 000 долара

Японците засега остават без отговор на Mercedes-Benz CLA

Lexus няма да падне под 30 000 долара

През последните няколко месеца Mercedes-Benz сериозно укрепи позициите си на световните пазари благодарение на новото си купе с 4 врати CLA, като е напът да натрупа преднина пред конкурентите си в този сегмент. Основните причини са правилната емблема, смелият дизайн и най вече цената на  модела - 29 900 щатски долара.
Lexus няма да падне под 30 000 долара
Какво обаче правят конкурентите? BMW все още не готов с отговор на предизвикателството, докато Audi пусна своя седан А3, който е с подобна архитектура и на горе-долу същата цена. Очакваше се и Lexus да стори нещо подобно, но според вицепрезидента и главен мениджър на на компанията Джеф Бракен японският производител няма да направи такава крачка.

"Изключено е да видите модел на Lexus на цена под 30 000 долара - категоричен бе Бракен пред агенция Bloomberg. - Това може да не се хареса на мнозина, но ние нямаме намерение да вървим в тази посока. Смятаме, че евтиният разкош е само мит."

Всъщност дори снабдените с възможно най-малки екстри модели на Lexus - IS , ES и CT, струват около 30-35 000 долара, като явно това е възможно най-ниската цена, която японският производител може за предложи за свой нов автомобил.

Снимка: Lexus

0 от 500
  • #9
    18 rate up comment 13 rate down comment
    До Дошо ( преди 10 години )
    """Лукса струва пари,а Лексус предлага в изобилие такъв.Това не са немските премиуми,които ти предлагат лукс с тракащ и пушещ дизел,предно предаване,мотор 1,6 и анемична мощност.Ако искаш истински премиум си вземаш Лексус"" ха хааа Дошо ти големи вицове разказваш бе ха ха описваш Лексус пък споменаваш Мерцедес!! Така Lexus - CT 200h е с предно предаване, изключително тромав, май-слабата версия на CLA е много по-добра динамика. Лексус знаят че за 30К колите им ще ги изпреварват и колоездачите.
  • #8
    28 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    А 2011 си е било за хвалене че са изелзли на печалба предвид загубите покрай щетите от земетресенията и цунамитата в Япония.
  • #7
    31 rate up comment 1 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    ВАГончо, откъде черпиш такава грешна информация не знам, но единствената година през която Тойота са били на загуба е 2009. А тая година печалбите са им рекордни и се връщат на нивата отпреди 2008 когато печелеха повече от цялата останала автомобилна индустрия.
  • #6
    18 rate up comment 14 rate down comment
    До чичето ( преди 10 години )
    Дошо, какви печалби сънуваш? Че те преди 2 години Тойота-Лексус за първи път излязоха на печалба, след няколко години в които работиха на загуба. През 2011г. се хвалеха, че били на печалба 400 милиона долара. Мерцедес всяка година са си с около 5 милиарда ЕВРО а не долара печалба. Тази година може и повече да изкарат. Миналата бяха с 5,2млрд. По предната 5,11 млрд.. И пак повтарям това е в ЕВРО в долари сам си смятни колко са.
  • #5
    33 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Лукса струва пари,а Лексус предлага в изобилие такъв.Това не са немските премиуми,които ти предлагат лукс с тракащ и пушещ дизел,предно предаване,мотор 1,6 и анемична мощност.Ако искаш истински премиум си вземаш Лексус,ако искаш бюджетно изпълнение също с превъзходно качество и здравина си вземаш Тойота.Те японците за това си разделят марките на луксозни и не такива,за да не лъжат и заблуждават клиентите си.В тази връзка какъв лукс може да има А1,А-класа или БМВ 1 серия?Какъв питам аз?
  • #4
    34 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Чиче, къде си тръгнал да сравняваш водещи японски технологии с допотопни немски? Най-икономичния CLA, въпреки че е по-малък клас, е със 102 г/км. При това говорим за анемичен 110 к.с. тракалник с ръчни скорости и тънки гуми. И това на фона на IS300h с 223 коня. Смешно е, просто. Тойота са най-малко едно поколение напред.
  • #3
    34 rate up comment 4 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Тумбестия CLA с дългите надвеси и предно предаване бил по-премиум от IS300h дето е спортен седан с перфектен баланс и CO2 емисии под 100г/км??? Колко нашмъркана празна каска трябва да си за да пишеш такива очевидни тъпизми?
  • #2
    30 rate up comment 6 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Браво, Лексус си остават истински премиум, докато немците се ориентират към "бюджетни премиум" решения. Имиджът и добрата печалба са по-важни от броя продажби. Лексус не отстъпва по печалба на немците, въпреки че продава 3 пъти по-малко бройки.
  • #1
    23 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мит ли? От Лексус хубаво да разгледат Mercedes-Benz CLA. Този Мерцедес изглежда само 100 пъти по-луксозно от Лексус IS както отвътре така и отвън, няма да коментирам че и около 100 пъти е по-престижно да караш Мерцедес, отколкото Лексус. Единствения мит е че Лексус са премиум марка. Но този мит не минава дори в Япония.