IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Повреда вероятно е убила звездата от „Бързи и яростни”

Появиха и слухове, че Пол Уокър е жив

Повреда вероятно е убила звездата от „Бързи и яростни”

Причината за гибелта на актьора Пол Уокър най-вероятно е повреда в суперспортното Porsche Carrera GT, пише TMZ. Звездата от поредицата „Бързи и яростни” загина в събота при катастрофа в градчето Санта Кларита.
Повреда вероятно е убила звездата от „Бързи и яростни”
Холивудският таблоид съобщава, че причината за смъртоносния инцидент е изтичане на течност от хидравличната система на автомобила. Изданието се позовава на хора от фирмата за тунинг Always Evolving, чийто президент Роджър Родас бе зад волана на спортната кола и също загина при удара.

Според информацията на мястото на катастрофата са останали следи от вещество, което е изтекло от автомобила още преди удара. Личат и следи от спирачен път, което показва, че Родас не е загубил контрол над колата, а просто воланът е отказал да се подчини и той се е опитал да спре.

TMZ съобщава още, че в компанията Always Evolving не са работили върху никакви модификации на червената Carrera GT и е напълно възможно да става дума за заводски дефект. Полицията обаче разследва версия, според която Уокър и Родас са участвали в улична надпревара, тъй като мястото на катастрофата често е използвано за подобни неща.

Междувременно се появиха и слухове, че Пол Уокър и Роджър Родас са живи. Твърди се, че Уокър е забелязан жив ден след инцидента, както и че смъртта му е инсценирана, за да се направи реклама на новата част на филма „Бързи и яростни”.

Снимка: TMZ

Още по темата:

Звездата на "Бързи и яростни" загина в автомобилна катастрофа
Бъдещето на "Бързи и яростни" е под въпрос




 

0 от 500
  • #24
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До Roadrunner ( преди 12 години )
    Може ама друг път. Ти ако имаше 50-60К нямаше дза мечтаеш за 30 годишен Сивик. А това за 8-те процента го прочеток, но там не пише че е осъден да ги плати а това е искането на адвокатите. Чак в края на статията четох становището на съда. Всъщност дефект на Поршето няма абсолютно никъде. А линка ти уж доказваше че модела бил дефектен. Становището на съда е че въпросния модел на Порше се произвеждал без ЕСП. И когато *** шофьор се качвал на такава кола можел да убие други. Има и изказване на двама немски инженери защо колата е без ЕСП и там ясно пише, че е по желание на клиентите. Тоест клиентите не искат ЕСП. И тъй като виждам, че хабер си нямаш от коли и писти пак да ти потретя че на писта спортните коли се карат без ЕСП иначе времената падат с много.
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не забелязвате ли, че става въпрос не за еденичен случай, а че има друг случай на загинал поради същия технически проблем? Какво защитавате тая марка все едно ви зависи живота от нея ? А както виждаме ако ти зависи живота от нея... не е сигурно дали ще оцелеете. Предпочитам сервизни акции за безплатно отстраняване на проблеми, отколкото мълчене и чакане да се случи най-лошото... Как се кланяте на такава политика незнам... мазохистично ми звучи.
  • #22
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До никога повече ВАГ ( преди 12 години )
    Така гто написа все едно до сега само това си карал. Ха ха напиши : Никога няма да мога да си позволя Порше и за това съм се насрал от яд. Дефекти при Порше много не съм чувал. Напротив навсякъде пише, че марката е сред колите с най-малко дефекти. Може да се напише примерно никога Тойота, защото тя оглавява класациите за сервизни акции и не става въпрос само за дефектните и скоростни кутии, фалшиви уплътнения, и маслоядни двигатели а за неработещи спирачки! Самоускоряващи *** на зазта! Ужас.
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Смешно е, когато почитател на колите твърди, че определена марка не може да се поврежда, ама нагло е, когато това го твърди самия производител. Да се греши е човешко, да се поврежда-е природен закон, и Вселената се руши.
  • #20
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Никога повече ВАГ! ( преди 12 години )
    И по 2 страници дълги мнения да пишете все тази!Фактите са си факти и вашите мозъчни дрисни не могат да ги променят,а именно,че ВАГ са опасни за живота.Заради дефекти умират хора и колкото да се напъвате да вадите вода от 10 кладенеца,мили ВАГончета,работата е ясна.Също прави впечатление параноята на някой нискочели ВАГ-фенчета.Всеки пост,който казва истината е уж написан от някакъв Дошо.Абе тоз Дошо много яко ви е влязал отзад щом непрекъснато го споменавате и искате всичко да е от него писано
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До Roadrunner ( преди 12 години )
    Дошо, разбираемо е да те е срам да си признаеш, че си ти. Само че няма друг *** тука, който да чете едно а да разбира други. В една историйка в която става въпрос за гражданско дело, в което става въпрос за един, който карал Поршето си на писта за НАСКАР и както си карали с над 200км. на един прав участък на пистата излиза някакво Ферари сече пътя на Поршето, шофоьора на Поршето рязко завива, блъска бетонната ограда, която била плътно до пистата, оградата обаче се срутва и Поршето смачква двама души. Единодушно е мнението на експертите, че пистата не била добре проектирана, бетонната стена пък била слаба. Но единия от адвокатите, който е осмят в коментарите под статията иска и Порше да дадът лев, защото спортната им кола била произвеждана без ЕСП. Едва ли не, ако беше с ЕСП оградата нямаше да се счупи а Ферарито нямаше да го засече. Няма да коментирам изобщо, че никой не кара на писта с включен ЕСП, но това е друга тема. Та ти тази статия е дафаш като факт, колко било дефектно Поршето. Що за *** си? Не бил Дошо ха хааа и какви 8% платили Порше??? Къде го прочете 10 пъти препрочетох статията? А сега отвори гугъла и чети за истински дефекти при Тойота.
  • #18
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Порше: "Нашите коли са съвършени и не подлежат на сервизни акции"Тойота:"Ние се стремим към съвършенство, затова обръщаме внимание на всеки явен или предпологаем дефект."А смесените чувства остават у собствениците-според марката кола...
  • #17
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Поршетата като цяло са коли без дефекти и аз много ги харесвам повече дори от Хонда CR-V
  • #16
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Кораво копеле ( преди 12 години )
    Заводски девфект в 10 годишна супер спортна кола това който е написал явно е доста зле с автомобилите Карера ГТ се движи по пистите от 2001 година и досега никой не забеляза,че тая кола има някъв животозастрашаващ дефект АХХХАХААХАХАХ хора не пишете глупости а четете малко
  • #15
    8 rate up comment 9 rate down comment
    До Roadrunner ( преди 12 години )
    Къде видя дефект бе Дошо? И не карай хората да учат български, когато не знаеш, че изречение се започва с главна буква. Ти си абсолютен ***. Това не е дефект, просто така са решили производителите, да не слагат на колата ЕСП. Ако това е дефект то около 80% от автомобилната маса по света трябва да се нарекът дефектни, пълен *** си евала. Дефектни са моделите на Тойота, че не им работят спирачките, че газта им сама решава кога да ускорява.