IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Премиера за обновения Lexus CT 200h

Модернизацията обхваща почти всички елементи на колата

Премиера за обновения Lexus CT 200h

Lexus избра международно автомобилно изложение в Гуангжоу, Китай, за да представи обновената версия на своя най-компактен модел CT 200h. Той е преминал през редица подобрения, като ще се появи на европейския пазар през първото тримесечие на 2014 година.
Премиера за обновения Lexus CT 200h
Новият CT200h е получил леки промени в дизайна, които са в стила на най-новите модели на марката. Така например решетката на радиатора, която има вретеновидна форма, вече се състои от един елемент и разполага с богато количество хром. Тя е разположена по-ниско, като подчертава по-ниския профил и по-широката следа на CT 200h. Разработени са също така нови 16“ и 17“ алуминиеви колела с 10 спици и нова антена с форма на перка на акула. Моделът е получил и нова задна броня с характерни стопове с L-форма, както и боядисан в черно дифузьор.
Премиера за обновения Lexus CT 200h
Интериорът на новия Lexus CT 200h е значително подобрен с цел повече комфорт, повече оборудване и подобрено качество, споделят производителите. Нов е воланът, който е заимстван от този в новия IS, а приборното табло Optitron вече се предлага с вграден 4.2“ TFT екран, който може да бъде свързан с мултимедийната система и да се управлява чрез бутоните на волана. Централният TFT дисплей пък се управлява от второ поколение на системата Remote Touch. Той е част от мултимедийната навигационна система на Lexus, работеща и с гласови команди.

Любопитно нововъведение са говорителите от бамбук на аудиосистемата в колата, които се използват за първи път в автомобилната индустрия. Фибри от бамбук, растителен опал и въглен се съчетават в специална отливка, за да създадат най-тънката диафрагма на високоговорител в индустрията. Тази технология гарантира забележително подобрено качество на звука, поясняват японците.
Премиера за обновения Lexus CT 200h
Обновеният Lexus CT 200h продължава да разчита на познатия хибриден агрегат, който съчетава 1.8-литров бензинов двигател, електромотор и литиево-йонни батерии. Мощността му е 136 к.с. и 207 Нм. Моторът не е станал по-мощен, но сега изразходва още по-малко гориво - 5.5 литра на 100 км. при смесен цикъл. Емисиите за моделите с 16“ колела са намалени с 6 г/км от 94 на 88 г/км, а за моделите с 15“ колела са намалени с 5 г/км, от 87 на 82 г/км.

Подобрения са правени и по каросерията, която вече се отличава с повишена твърдост. Нови са също така настройките на окачването, а подобрената аеродинамика редуцира нивата на шум и вибрации. Здравината на каросерията е увеличена благодарение на използваната нова технология на едновременно лазерно заваряване и залепване в съчетание с допълнително точково заваряване.

Важна промяна е претърпяла и скоростната кутия на хибридната система, която вече разполага с ревизиран софтуер, благодарение на който осигурява по-линейно и плавно повишаване на оборотите, съобразено с увеличаването на скоростта и доближава усещането до това на конвенционалните автоматични трансмисии.

Обновеният Lexus CT 200h, който ще се предлага и със опционалния F SPORT пакет, ще бъде наличен на пазара в Европа през първото тримесечие на 2014 година.

Снимки: Lexus


Тагове: lexus ct 200h
0 от 500
  • #4
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Хибридният ( преди 10 години )
    3.5 e разходът, не 5.5. Това е лидерът в класа по ефективност/ниски емисии.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Toni ( преди 10 години )
    Wane, спортния пакет е с такава решетка, нормалния си е с друга - по-изчистена и по-издържана според мен.
  • #2
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Batko ( преди 10 години )
    Дано да не е като предния модел, скъп, неадекватен и непрактичен Приус. Щото в сравнение със Приуса губеше по точки от всякъде...
  • #1
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Wane ( преди 10 години )
    Не ми харесва този фейс-лифт. Честно казано не знам каква им е таргет групата за този модел, но за мен лично предницата е безумна с новата решетка. Не бих карал подобно изглеждаща кола. Иначе интериорът е приятен, той си беше ок и преди промените.