IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda тръгва и в друга посока

Японците създадоха роудстър с 660-кубиков двигател

Honda тръгва и в друга посока

Компанията Honda планира разширяване на моделната си гама не само чрез кросовъри и хибриди. На изложението в Токио японците показаха прототип на бъдещ роудстър под името S660, който първоначално ще се продава само на местния пазар.
Honda тръгва и в друга посока
С размерите си моделът попада в японския клас на субкомпактните машини – така наречените „кей-кар”, чиято дължина не превишава 3.4 метра. Honda S660 разполага със свалящ се покрив и 3-цилиндров бензинов мотор с обем 660 куб. см.
Honda тръгва и в друга посока
Благодарение на турбината в двигателя мощността му е 64 к.с., които са по-скоро достатъчни за автомобил с тегло под 1 тон. Моторът е съчетан с вариаторна скоростна кутия, която разполага със 7 фиксирани степени в няколко режима на работа.
Honda тръгва и в друга посока
Очаква се серийната версия на Honda S660 да се появи на пазара през 2015 г. На по-късен етап моделът ще се предлага и в други държави, освен Япония, като ще получи 1.0-литров турбо-мотор с мощност от около 100 к.с.

Снимки: Honda
 

Тагове: honda s660
0 от 500
  • #4
    11 rate up comment 2 rate down comment
    До Дошовци - четете! ( преди 10 години )
    А, защо не написа, че се казва Тед Клаус, и си е американец човека? Да не би да искаш да го свържем с Германския технологияен гений? Или сега ще почнеш да ни обясняваш, че понеже Г-н Клаус работи в хонда, значи те крадат технологии и швабите? Той и П. Щраер е германец, ама корейците му дадоха много по-добри условия да си развие потенциала и резултатите са безпорни! Важна е средата и атмосферата, където работиш за да си мотивиран, а не от къде си!
  • #3
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    Чували във СОЦваген за водордни горивни клетки...То не е ли с нафта за огрев да върви, за какви технологии въобще говорите. Ми че то ако не е германски дизел, то и премиум дори няма да е! *** така е бре, к'во съ сме'йти?
  • #2
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До Ханс, Клаус и пр. ( преди 10 години )
    According to Honda, the five-passenger model sports a new hydrogen fuel cell system with "significant technological advancements" to the fuel-cell stack allowing for more than 100kW (+134hp) of output. The power density now stands at 3kW/L, an increase of 60 percent over the FCX, while at the same time, the stack size is reduced by 33-percent.
  • #1
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Как беее, Гоуф без Ханцуг не върви :)))