IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е купето Lexus RC

Премиерата му пред публика ще се състои в Токио, а продажбите стартират догодина

Това е купето Lexus RC

Луксозната японска марка Lexus представи спортното купе RC Coupe, с което ще конкурира модели от категорията на BMW 4-Series и Audi A5. Пред публика моделът ще бъде показан в края на този месец, а продажбите ще стартират догодина.
Това е купето Lexus RC
Lexus RC ще бъде предложен в две версии - RC 350 и RC 300h Hybrid. Първата е оборудвана с 3.5-литров бензинов V6 двигател, а втората е хибридна и съчетава 2.5-литров бензинов агрегат и електромотор. За Европа моделът ще получи и дизелови двигатели, като от Lexus ще разпространят подробности за тях малко по-късно.

Размерите на новото купе са 4695 мм дължина, 1395 мм височина, 1840 мм широчина и 2730 мм междуосие. Автомобилът разполага с четири индивидуални места.

Що се отнася до дизайна на Lexus RC, той е вдъхновен от последните концепции на марката - LF-LC и LF-CC. Динамичната предна част напомня силно на седана с четири врати Lexus IS, а задната част е оборудвана с напълно нови светлини. Интериорът също напомня този на IS, като разполага с амбиентно осветление, 7-инчов многофункционален дисплей и вграден Remote Touch интерфейс, който прави премиера с този модел.

Към момента подробностите на са много, като всичко за модела ще стане ясно в края на този месец, когато автомобилното изложение в Токио отвори врати. Знае се обаче, че ще има и гореща версия RC F, чиято премиера ще бъде осъществена през януари в Детройт. За този модел се очаква нов 5.0-литров V8 двигател с мощност около 460 к.с. 

Снимки: Lexus

0 от 500
  • #24
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    porednata smachkana grozotiq
  • #23
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    123, немските "премиуми" в продажбите си смятат дори и китайските си клонинги произвеждани от китайски компании. Важното е да се публикуват донри новини да са доволни инвеститорите. Пълна пародия са. А в Япония специално
  • #22
    12 rate up comment 5 rate down comment
    123 ( преди 10 години )
    Анонимна,куха,немска каско,премиумите плод на китайско-немската дружба в автомобилостроенето са с по-големи продажби,знаеш ли защо?Защото точно тези премиум марки продават табуретки,като А1,А2,БМВ1-2,А,Б-клас и т.н.Там са им най-големите продажби.Само не ми казвай,че тези малки *** са премиум,защото напълно ще затвърдиш виждането,че по кухата ти каска няма никой!Освен това,по твоята елементарна логика можем да приемем,че Ягуар,Мазерати и т.н. не са премиум понеже продават още по-малко.
  • #21
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    "Премиум" категорията не се определя от продажбите! Ако беше така, значи Ауди е по-премиум от Ролс-Ройс???БМВ разработват кола заедно с Тойота, не с Лексус. Това би трябвало да отговори на всички със съмнения коя марка къде е позиционирана. За празноглавите фенчета ще обобщя: БМВ = Тойота, Лексус > Тойота => Лексус > БМВ.
  • #20
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Последните IS и GS са доста по-спортни като усещане от съответните аналози от БМВ. Това със сигурност ще важи и за RC. Дизайна на RC е невероятно добър, направо революционен в сравнвние с постната 4-ка, която почти не се раличава от 3-ката. С една дума, Лексус избиха конглокенцията.
  • #19
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ЛЕксус бил премиум над премиумите ха ха хаа. Лексус иска да е премиум над премиумите, но едно е да искаш, друго да можеш. Лексус яде бой от немските премиуми където го хванат. Дори в Япония Мерцедес е с по-големи продажби от Лексус. А Япония и САЩ са основния пазар, съдето се продава Лексус. В САЩ Лексус отново е зад БМВ и Мерцедес. А в Останалия свят не може да стигне и 1% от продажбите на немските премиум марки. Не могат да излъжат хората нито с 5г. гаранция, нито с по-ниските си цени.
  • #18
    6 rate up comment 4 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    естет - ама как хубаво го каза - браво - лекса е номер 1!!!
  • #17
    7 rate up comment 4 rate down comment
    естет ( преди 10 години )
    Алооо, полиглотите и езиковедите да не сте объркали форума? Тук се коментират автомобили, а статията е за един от най-стойностните такива. Лексус е премиум над премиумите, ако приемем за вярно, че немската тройка са премиуми. За да кажеш, че нещо е премиум не е достатъчно само да му е висока цената, да има много екстри, да е комфортно и да е изработено със скъпи материали. Трябват и още неща. Качество, здравина и надеждност. По тези критерии Лексус е премиум автомобил, а немските не са.
  • #16
    10 rate up comment 3 rate down comment
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    "Ами нормално е хората, каращи Тойота да не се интересуват от автомобилния спорт" - абе тука има ли нормални хора - НИКОЙ ЛИ НЕ Е ЧУВАЛ ЗА ЛЕГЕНДАТА СУПРА?!?!?!?!? АМАН ОТ ДЕТСКИ Г*ЗОВЕ В ТОЯ САЙТ!!!!
  • #15
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ей смешници - идете в УАСГ и кажете че искате да учите "вътрешен" дизайн да видим как ще ви гледат :):):) И защо казвате "дизайн" вместо "оформление" - или си мислите че дизайн е БГ дума а лапета :):):) Може интериорен да значи вътрешен, ама "Интериорен дизайн" си е термин и не се превежда на български! Все едно вместо телекомуникации да кажеш телеразговори - не е същото! А Лексус е най-добрата кола - само Инфинити е конкyренция!