IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е купето Lexus RC

Премиерата му пред публика ще се състои в Токио, а продажбите стартират догодина

Това е купето Lexus RC

Луксозната японска марка Lexus представи спортното купе RC Coupe, с което ще конкурира модели от категорията на BMW 4-Series и Audi A5. Пред публика моделът ще бъде показан в края на този месец, а продажбите ще стартират догодина.
Това е купето Lexus RC
Lexus RC ще бъде предложен в две версии - RC 350 и RC 300h Hybrid. Първата е оборудвана с 3.5-литров бензинов V6 двигател, а втората е хибридна и съчетава 2.5-литров бензинов агрегат и електромотор. За Европа моделът ще получи и дизелови двигатели, като от Lexus ще разпространят подробности за тях малко по-късно.

Размерите на новото купе са 4695 мм дължина, 1395 мм височина, 1840 мм широчина и 2730 мм междуосие. Автомобилът разполага с четири индивидуални места.

Що се отнася до дизайна на Lexus RC, той е вдъхновен от последните концепции на марката - LF-LC и LF-CC. Динамичната предна част напомня силно на седана с четири врати Lexus IS, а задната част е оборудвана с напълно нови светлини. Интериорът също напомня този на IS, като разполага с амбиентно осветление, 7-инчов многофункционален дисплей и вграден Remote Touch интерфейс, който прави премиера с този модел.

Към момента подробностите на са много, като всичко за модела ще стане ясно в края на този месец, когато автомобилното изложение в Токио отвори врати. Знае се обаче, че ще има и гореща версия RC F, чиято премиера ще бъде осъществена през януари в Детройт. За този модел се очаква нов 5.0-литров V8 двигател с мощност около 460 к.с. 

Снимки: Lexus

0 от 500
  • #44
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Ами не, сравнил си базов GS с А6 с много екстри. GS също има нива на оборудване, F-Sport лесно стига до $68000 като го натъпчеш с екстри. В световен мащаб Ауди продава около 4 пъти повече от Лексус, при това с китайските бройки които се произвеждат от предприятия с китайско участие. Но като махнеш орязаните им евтини версии, дали все още ще продава повече? Това е въпросът. Аз не съм много сигурен.
  • #43
    9 rate up comment 4 rate down comment
    До: ВАГонетките ( преди 10 години )
    На някой индивиди с вятър между ушите, Тойота им е влязла толкова дълбоко отзад, че като чуят за нея и трябва да напишат някоя простотия, за да им олекне. Колко им олеква не знам, но имам чувството, че им влиза още по-навътре. За тези, ан***лно-податливи въздухари, най-великата технология са фаровете тип коледна елха и тракащ дизел.Ако е помпа-дюза е още по-добре.То бива, то може да си *** и ограничен,но тяхното надминава всякакви граници.Стоят пред шоурума на Лексус и викат:-Такова животно нема!
  • #42
    6 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Bez kon*enciya,kakto vinagi!
  • #41
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Немските дараци са имитация и ширпотреба.Карат ги само *** от бившия соц.лагер и психично болни простаци,технически инвалиди.
  • #40
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Напротив, обобщил съм, че най-евтините модели в САЩ като им сложиш малко екстри струват повече от най-скъпите версии на Лексус. А моделите на Ауди със съпоставими двигатели и екстри като на Лексус, струват двойно по-скъпо. И Лексус нямат повече продажби от Ауди. Само в Европа Ауди продава два пъти повече коли отколкото Луксус в цял свят. А световен мащаб Ауди продава в пъти,пъти,пъти повече коли от Лексус, въпреки, че колите им са по-скъпи и не предлагат 5г. гаранция.
  • #39
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Анонимко, обобщил си фактите че в САЩ Ауди имат по-евтини модели, с по-ниско оборудване, по-слаби двигатели и пак имат по-ниски продажби от Лексус. Само ти май не можеш да направиш очевидният извод.
  • #38
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само супер просто същество може да се хване на немска пропаганда.
  • #37
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не мога да разбера тук освен прости *** каращи разпадащи се АВДИТА нищо читаво не може да се намери.На феновете на немски кошници спора ми звучи така.Утре ще накъсам *** на Юсейн Болт на 100м.Той е признат в целия свят,но аз съм *** *** и не признавам.Тук в *** аз съм най-великия атлет.Смятай колко трябва да си ***.Немците класират японките на първите места,*** Балкански си знае неговия Голф е най-великия.
  • #36
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Значи - хем по-евтини, хем с прекрасен и удивителен дизайн, хем с извънземни технологии невиждани досега и пак не се продава, а повечето хора предпочитат немски. Тц, тц, тц - *** разбери
  • #35
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Значи когато сравняваш цени сравнявай с аналогични двигатели. да 43100 е А6 ама 2.0 бензин. Тъй като съм прекалено коректен сравних 3 литровото дизелово Ауди с 3,5 литровия GS. Тъй като това е най-малкия двигател при този модел на Лексус. Нищо че Аудито е с по-малък двигател и по-малко конски сили, но просто ако бях сложил Ауди S6 разликата цената между Аудито и Лексуса щеше да е двойна. Имах предвид това, че Лексус държат доста по-ниски цени от Ауди,БМВ и Мерцедес.