IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Тайландският Toyota Yaris

Няма нищо общо с това, което познаваме в Европа

Тайландският Toyota Yaris

Хечбекът Toyota Yaris току-що излезе на пазара в Тайланд. Само че това не е онзи Yaris, който познаваме в Европа. Тайландският изглежда по-динамично, по-голям е, има по-луксозен салон и напълно нов двигател.
Тайландският Toyota Yaris
Тамошният Yaris е базиран на седана Toyota Vios, има междуосие от 2550 мм. и може да побере 326 литра багаж. Европейският модел разполага с по-късо междуосие - 2510 мм., и предлага багажник с обем от 280 литра.

Съществена е разликата и под предния капак. Тайландската Toyota Yaris се задвижва от новоразработен 1.2-литров двигател с четири цилиндъра - 3NR-FE, който също не сме виждали в Европа. Агрегатът е създаден специално за този пазар, развива 86 к.с. и 108 Нм, като се куплира със S-CVT трансмисия.
Тайландският Toyota Yaris
Що се отнася до дизайна на двете коли, то тази за пазара на Тайланд изглежда доста по-спортно. Предната й част е оборудвана с трапецовиден елемент, който придава доста динамичен вид. Издължените предни светлини и стоповете с форма на бумеранг, както и тонираните в черно стъкла, също спомагат за това. Салонът пък разполага с елементи, които имитират алуминий, климатична система и обшито с кожа табло.

Европейската Toyota Yaris вижте тук

Източник: Аutoevolution. Снимки: Toyota

Тагове: Toyota Yaris
0 от 500
  • #48
    7 rate up comment 4 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Audi,BMW,Mercedes i RR sa kolia za istinski barovciVW sa koli za zamojni klienti,za koito ka4estvoto e ot parvostepenna vajnostOpel,Scoda,Seat e za srednata clasaPeogeot,Citroen,Ford,Alfa sa za umnite klineti s malko pod-srednite evropeiski dohodi.2 raka nemski premiumi sa za srednata clasa izto4noevropeiciTreta raka iaposnki koli sa za bednite toyotodjii ot BGA za novi iaposki koli prosto niama pazar,poradi lipsa na balaci ot zapadna evropa i poradi lipsa na sredstva pri na6te toyotodjii
  • #47
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Mnoooooggooooo ( преди 11 години )
    Groooozzzznoooooo
  • #46
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Grooozzznooo ( преди 11 години )
    Grooooozzzzzznnnoooo
  • #45
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тайландска каруца, боядисана в гейско оранжево и дошльовците веднага се подмокриха и олигавиха сайта! Споко бе Дошо, ръчната се вдига право нагоре!
  • #44
    3 rate up comment 6 rate down comment
    класната на Дошо ( преди 11 години )
    надявам се и смъртните случаи на тойота да се концентрират само в тайланд
  • #43
    4 rate up comment 7 rate down comment
    ИСТИНАТА ( преди 11 години )
    перфектно всички *** направо за тайланд
  • #42
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо до Хуьолина ( преди 11 години )
    Само да уточня за жалките и мизерни Трошльота фенчета, това не е шита кожа, а щампа на шевове върху евтин китайски линолеум !Аз да уточня за теб:С очите си съм виждал такъв СОЦваген Фаетон и врътки за стъклата!
  • #41
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    Е то за проблемите им кой не знае?Дори самите смешници от Алуди знаят ама се правят, че няма такова нещо.Аз от колко години обяснявам ама не най-добрата кола била..наскоро официално се отказаха от Мултитроник.Защо ли?Сигурно защото са им много сполучливиЗа спуканите глави журналисти бяха притиснали главния винкел Фердинанд Пиех.И какво стана?Чичката вика:-Ами имаме проблем в леярната.ТОЛКОВА.Няма и дума за клиентите, няма стратегия да се оправят нещата.Още една причина да им викам СОЦваген.
  • #40
    8 rate up comment 3 rate down comment
    кики ( преди 11 години )
    Покрай някой премимум който чака пътна помощ,ще ми буде много кофти ,че са ме привиквали.
  • #39
    8 rate up comment 4 rate down comment
    кики ( преди 11 години )
    Здравите вагени трошат турбини,пукат глави,дефектират автоматици,пукат клапани,имат безумно скъпи ангренажни комплекти,не поемат нищо по гаранция(за тях цялата кола е консуматив)и всичко е по вина на клиента.Това са премиум автомобилите с мощните двигатели за премиум *** сглобявани в китай от асвалтирано желязо.Аз ще си карам тойотката и като ме извикат в сервиза за поредната акция ще си пийна кафенцето и всичко ще ми е наред за без пари.А после минавайки бавничко с немощният си двигател