IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru и Toyota влязоха в спор за бъдещ модел

Причината за конфликта е седанът на базата на GT86

Subaru и Toyota влязоха в спор за бъдещ модел

Идеята на Toyota да пусне в производство седан на базата на спортното купе GT86 доведе до конфликт с другия участник в проекта – Subaru. Това съобщава изданието Edmunds, според което спорът между двете компании ще забави за неопределено време новия модел.
Subaru и Toyota влязоха в спор за бъдещ модел
В Северна Америка освен като Subaru BRZ (на снимката), моделът GT86 се продава и под марката Scion, която е собственост на Toyota. Ръководството на концерна смята, че подобен седан ще има голямо бъдеще на местния пазар и настоява за активизиране на разработката на автомобила, за да може той да започне да се продава през 2016 г.

Според информацията на Edmunds обаче, в Subaru категорично са против пускането на такъв модел и това поставя целия проект под голяма въпросителна. Представители на компанията смятат, че седан на базата на GT86 ще бъде прекалено „показен” и няма да отговаря на концепцията на марката.

Това не е първият случай, в който двата японски партньора влизат в спор. След като от Toyota показаха открита версия на GT86, от Subaru определиха модела като „неприятен сюрприз”, тъй като изобщо не са били уведомени за създаването му.

Вече се знае, че бъдещият седан на базата на GT86, ако все пак има такъв, ще разчита на настоящия 2.0-литров атмосферен мотор, който се слага на купето. Предвижда се и хибридна версия с мощност от 270 к.с.

Снимка: Subaru

Тагове: subaru brz toyota gt86
0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Eй, шшш, анонимнйя.. ( преди 10 години )
    твърденията ти може би не са грешни, но не отхвърлят по никакъв начин, вероятността Toyota да се опитва да гътне и без това изпадналото в криза Subaru, за да го налапа изцяло....
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е, шшшш...на село,като пасеш овцете!Селските ти умозаключения май са само за селската кръзма.Ако още не знаеш Тойота е основен акционер в Субару и нещата там са стиковани и различия в политиката трудно ще се намерят.Освен това на повечето места,където продават Тойота се продава и Субару.Поне в Зап.Европа е така.Не са изобщо конглокенция,както на някой им се иска,а са може да се каже едно,колкото и да им е тъжно на някой.
  • #11
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Е, шшшш... ( преди 10 години )
    Та казвах, че Toyota се изхитриха да правят свои си версии всякакви на база на BRZ/GT86. Което логично на Subaru не се нрави. Идеята е била да си разпределят пазарите. И докато Toyota имат ресурса да пуснат други версии, на тази база, то Sybaru нямат. 1 вид тва си е нелоялна кон-К-У-Р-енция, като така мераклиите за по-спортна Corolla или чакащите нова Celica, биха имали алтернатива. И кво излезе срещу 1 модел от Subaru = BRZ, от Toyota предлагат цели 3 (купе, роудстър и седан)
  • #10
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Eй, шшшшш... ( преди 10 години )
    Стига сте се надприказвали и заяждали за глупости. Нека поразсъждаваме малко.Логично е това, което е казано в статията. И ми звучи съвсем достоверно.Subaru и Toyota, са се споразумели за създаването на този спортен автомобил, създавйки му 2 алтернативни версии от всеки от двата бранда. Хубу, ама Toyota, за разлика от Su, се учи от тарикатските номера на корейчетата от Hyundai/Kia да асимилира и прави множество версии на един автомобил, както да "взаимства" както и от където може...
  • #9
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сори бате, ама точно ти да пишеш за грамотност, като не знаеш къде и кога се слага запетая или кога следва интервал.. Човек, който е измислил нова дума като цитирам "медийте" да се прави на професор! Аз не смятам, че пиша много правилно, но не се и старая, защото не съм на изпит. Ако взема да се старая, ще се справя 100 пъти по-добре от теб.
  • #8
    4 rate up comment 8 rate down comment
    До образованият ( преди 10 години )
    Тавтология като "необразовани" и "неграмотни", както и запетаята пред "като вас" показва един не толкова грамотен изказ на човек, който упреква другите в собствената си слабост.От почитател на немското автомобилостроене
  • #7
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Хаха, това издание едмундс сигурно има скрити микрофони в офисите на Тойота или Субару, че знае такива подробности за две от иначе най-консервативните автомобилни компании, а, ВАГончета? Или май всичко това е една партенка, като 99% от останалата информация по автомобилните блогове.
  • #6
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не във всекси а само като видя болния Дошо с вечната ВАГинка на майка си която сънува на всякъде. Но и без издайническите си фрази, пак щях да те позная, все пак няма друг откачен тука. От Субару да се шокират от Тойота и веднага започна да съчиняваш историйки да могъщ всеренски заговор срещу Тойота. Това се нарича параноя. А това, че преди 1 час си бил Дошо а сега си Суби дуби, показва колко ти е изветрял мозъка ха ха. Май си пропуснал хапчетата днес и пак си влязъл във филма.
  • #5
    9 rate up comment 6 rate down comment
    суби-дуби-ду ( преди 10 години )
    Трябва да си много ***,заблудена и необразована ***,за да не забележиш,основната частица за сравнение като.Нали така ВАГинке?За параноя говориш.Ами върви се лекувай от това заболяване,щом във всеки виждаш Дошо!
  • #4
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мдаа точно така, медиите на Пеевски се опитват да скарат Субару и Тойота, Медиите на Пеевски заедно с МОСАД,ФБР,КГБ,ЦРУ,НАСА,Роскосмос,СЕКУРИТАТЕ,ЩАЗИ,ДС,евреите,илюминатите,масоните... се опитват да разрушат великия японски съюз нерушим. Мисля че параноята пак е обчзела Дошо и пак започна да вижда конспирация навсякъде. Дошо не е нужно някой да скарва Тойота със Субару. Тя Тойота сама се компрометира. За това всяка година адвокатите и не могат да излязат от съда от всекидневни дела срещу Тойота