IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Group закова нов рекорд

Продаде 7 млн. нови автомобила за първите 9 месеца на годината

VW Group закова нов рекорд

Европейският автопазар продължава да бъде в криза, но това не попречи на германската група Volkswagen да постави нов рекорд по продажби. Реализациите за периода януари-септември преминават границата от 7 милиона, което е рекорд в историята на компанията.

"Благодарение на широката гама автомобили и убедителното присъствие на световните пазари, ние бяхме в състояние да реагираме добре на продължаващата несигурност в еврозоната, както и на предизвикателните условия на световните пазари", заявяват германците в прессъобщение до медиите.
VW Group закова нов рекорд
Продажбите на VW Group в Европа за периода записват спад от 2.4 % до 2.73 млн. Сходно е и положението в Южна Америка - спад от 9.4 % и 681 200 реализации. В Северна Америка и Азия обаче ситуацията е различна. Ръстът оттатък океана достига 9.2 % (664 500 продажби), а този в Азия - 16 % и 2.63 млн. продажби. Само в Китай са реализирани 2.35 млн. нови автомобила, което представлява увеличение от 17.7 % спрямо периода януари-септември на 2012 година.

Що се отнася до отделните марки на концерна, Volkswagen записва увеличение от 3.6 % до 4.36 млн. продажби на световните пазари. При Audi продажбите достигат 1.18 млн. (ръст от 7.6 %), при Porsche - 119 700, а при Seat - 266 100 (ръст от 11.7 %). Спад през периода отчита Skoda, при която продажбите са 684 900 - с 4.5 % по-малко от 2012 г.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #17
    10 rate up comment 7 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Лат.Америка и Индия...това за Тойда ли става въпрос...
  • #16
    8 rate up comment 8 rate down comment
    A3 ( преди 12 години )
    Mnogo qsno, nie sme Evrooa I trqbva da si kupuwame nadhite marki, a ne nqkakwi aziatski shirpotrebi sus slabi dwigateli, grozen dizain I interior ot nachaloto na 90te! NEKA STIMULIRAME I BEZ TOVA ZAKUSALATA NI IKONOMIKA!
  • #15
    17 rate up comment 10 rate down comment
    до Дошо/груди/ ( преди 12 години )
    И този европейски, изтънчен,взискателен и претенциозен пазар, не иска да купува Toyota/Lexus/,Suzuku или Mazda.И в Германия,и във Франция,и в Скандинавия,и в Швейцария,Испания или Холандия,за клиентите ,които искат и могат да си купят "премиум" изборът е направен - Mercedes,BMW,Audi.За тези, които купуват евтина кола,също изборът на Dacia,Renault,Seat,Opel,Ford или Fiat е първа опция преди Corolla,Colt,Rio,Picanto,Aveo,Getz или Matiz.
  • #14
    21 rate up comment 9 rate down comment
    до Дошо/груди/ ( преди 12 години )
    И какво ти пречи или дразни тази информация. От няколко години VWGroup е неизмено втори или трети в продажбите след Toyota и GM.И на Тoyota основните продажби са в Азия, и най-много в Китай.Разликата е ,че VWGroup може да прави автомобили и за Европа - безспорно най-взискателния пазар,разглезен от собствените си големи и изключителни производители и техните ненадминати марки,като Ferarri,Lamborghini,Aston Martin,Bentley,Rols Royce,Porsche,Mercedes,BMW,Audi,а преди това Meserati,Alfa Romeo и тн
  • #13
    28 rate up comment 7 rate down comment
    !?!? ( преди 12 години )
    Как се наричат хората които продалжават да мислят за китайския пазар като нещо второстепенни и маловажно?Скоро имаше данни,че за първи път в историята си ОПЕК е изнесла повече петрол за Китай,отколкото за САЩ.Днес Китай е най-големият пазар за автомобили - за първите 9 мес. над 15.4 млн.бр.,докато пазара в САЩ и Канада едва ли ще надхвърли 12 -13млн., и то за цялата година.Само след 5-7 год Китай ше се превърне в икономика N1 на света, но откъде Дошовците да знаят това!?
  • #12
    26 rate up comment 14 rate down comment
    фсб ( преди 12 години )
    хахах кефите ме кви сте мърльовци, ФВ са фактор, колкото и да ревете по форумите, аре марш и слагайте минуси да ме радвате...
  • #11
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Става въпрос за автомобили. Като махнеш 3-те тежкотоварни марки, Дукати са мотоциклети, Бентли и Бугати не са масови, Ламборгини също, продаждите им са от около 5 марки общо взето.
  • #10
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Бях чел някъде че към тези продажни се слагат и тези които се продават от производител към дилър
  • #9
    11 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    То голям рекорд няма що. От 12 марки 7 млн. продажби и то предимно в Китай. Тях вместо да ги е срам от тези резултати се хвалят. Немска му работа. Следващата голяма новина очаквам да е как Винтеркорн, като е пръднал се е насрал. И за това ще се похвалят. Гаранция!
  • #8
    19 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Научно даказан факт е , че глупаците са в пъти и много повече от умните хора и се увеличават доста по-бързо.В този смисъл няма нищо чудно в цифрите ,даже се безпокоя ,че растежа е минимален.