Компанията Hyundai разглежда възможността да пусне нова под марка, в която да влизат „напомпаните” модификации на нейните модели. Това съобщи пред изданието Drive Мишел Хандан, шеф на тима, с който марката от догодина ще участва в световния рали-шампионат WRC.
Подобно решение вече взеха в Nissan, предлагайки модели на подразделението си Nismo (Nissan Motorsport) в цял свят. Създаването на суб бранда е планирано за 2014 г., когато Hyundai ще вземе участие във WRC със специална версия на модела си i20. Тя вече бе показана пред публика на автосалона в Женева тази пролет (на снимката).
Именно този модел ще бъде първият от линията „заредени” автомобили, които корейците ще разработят. Следващото поколение на i20 трябва да се появи през 2015 г., като в него ще бъдат използвани голяма част от технологиите от рали-автомобила.
„Трябва да използваме опита, който придобихме при развитието на състезателната си програма и да създадем спортни прототипи за обществените пътища. С тях ще освежим репутацията на компанията и същевременно ще привлечем младата аудитория”, обясни Хандан.
Снимка: Hyundai


3