IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Camaro Z/28 закова 7:37 мин. на Нюрбургринг

Изпревари времената на Lexus LFA и Porsche 911 Carrera S (Видео)

Camaro Z/28 закова 7:37 мин. на Нюрбургринг

Camaro Z/28 закова 7:37 мин. на Нюрбургринг
През последните години американската компания GM обръща все по-сериозно внимание на германската писта Нюрбургринг, която открай време е мерило за всеки уважаван спортен автомобил. След като през 2012 година Corvette C6 ZR1 записа време от 7:19.63 мин, а Corvette C6 Z06 - 7:22.68 мин., сега Chevrolet Camaro Z/28 също показа, че е истински спортен автомобил.

Най-силната версия на новото поколение на американската икона постигна време 7:37.47 мин. за бърза обиколка на Северната дъга на Нюрбургринг. Постижението не е най-бързото на пистата, но пък изпреварва времената на автомобили като стандартния Lexus LFA (7:38 мин.), новото Porsche 911 Carrera S (7:37.9 мин.), Lamborghini Murcielago LP640 (7:40 мин.) и Mercedes-Benz SLS AMG (7:40 мин.).
Camaro Z/28 закова 7:37 мин. на Нюрбургринг
Chevrolet Camaro Z/28 разчита на атмосферен мотор с осем цилиндъра и обем 7.0 литра. Мощността му все още не уточнена, като производителите казват само, че е "минимум 500 к.с.". Въртящият момент е 637 Нм. Сравнен със стандартния модел, Camaro Z/28 се отличава с повече от 200 промени.

Още за модела вижте ТУК



Видео: YouTube. Снимки: Chevrolet

0 от 500
  • #13
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Как може да сравнявате Lexus LFA и тази кола, те са от две различни планети. Lexus LFA е нещо много повече от това серийно Camaro.
  • #12
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Внимание" много кух...
  • #11
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    7:14.64Lexus LFA е времето на Лексус бе кавал.Погледни официалните данни и стига си хейтвал,че започваш да ставаш досаден.
  • #10
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Освен всичко ВАГиналий,918 Spyder който постига по-доброто време е със специален пакет Нюрбургринг,а не стандартното,което са продавали.Направили са го този пакет,замо за да постигнат рекорд и такива кухи *** да се хвалят и да си викат,че от немските талиги по-бързи нема.Значи,като ви чета колко сте заблудени явно облъчването и манипулациите действат.Продължавай да четеш АБ и да си мислиш велики неща.
  • #9
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГинке,мамина сладка,къде го видя това:Стандартното Porsche Carrera S s 6-цилиндров двигател с обем 3800куб и само 400 к.с бие прехваления Lexus LFA ц V 10 двигател и 4800 куб и цели 552 коня.?Кажи душицо златна,кажи не се срамувай!Да не би пак само в болната ти фантазия да е това нещо!Има си официална класация моето момче.Погледни я!Единственото Порше по-бързо от Lexus LFA е 918 Spyder,което не е сериен модел.Така,че най-добре се хвърли от някъде да се избавиш от мъките си!
  • #8
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Внимание! ( преди 10 години )
    Стандартното Porsche Carrera S s 6-цилиндров двигател с обем 3800куб и само 400 к.с бие прехваления Lexus LFA ц V 10 двигател и 4800 куб и цели 552 коня.Нека всички Дошоци,Италианци,Грудита и тем подобни познавачи да обеснят как така "нискотехнологичните германски каски" постигат това. Както и на Льо Ман,където Audi бие Toyota,както и във WRC,където VW станаха шампиони много преди края на сезона.
  • #7
    8 rate up comment 9 rate down comment
    до Дошо ( преди 10 години )
    Porsche Carrera S e стоков автомобил с атмосферен Н6 мотор от 3800см3,докато този американски леген е 7 литров със безброй подобрения. Толкова много,че даже и те не знаят конкретната мощност и въртящ момент.Но наистина следва да се отбележи стремежа на американците да правят все повече "европейски" автомобилите си - да могат да завиват и спират в завоите,защото до преди 5-6 год. единственно ги "пробваха" на драг.
  • #6
    7 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Legendata e po-jiva ot vsiakoga,tai kato GT3,Turbo i Turbo S,sa mnogo po-barzi ot LFA,koito struva 2 pati pove4e.A za 918 dori,niama da otvariam duma,4e tam e stra6no Отговори 0 Положителни: 0 Отрицателни: 0
  • #5
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Germany, кух си като гъдулка. По-добре спри да се излагаш, че наистина големи тъпотии пишеш! Къде намеси продажбите, катастрофа със смъртен случай, че и на Ф-1 се прехвърли... Луда работа!
  • #4
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    не бе ,просто камаро,корвет,мустанг-да това е историята на америка.забележи не казвам ваипър.много добър *** никои.гт-р какви продажби има в сравнение на тия тримата.а това че претрепа прехваления и свръхпрецизен лф-а е смях в залата.а що се отнася до порше-не сте му нито на времената,нито на историята,нито на спортните успехи.само да забележим-форд,порше,ферари са побеждавали в ф-1,като двигатели многократно-а тоиота...да не казваме че е голям срам.