IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche се цели в 15 нови пазара

До 2020 година марката ще засили позициите си в Северна Африка

Porsche се цели в 15 нови пазара

Porsche се цели в 15 нови пазара
Снимка: Ройтерс

Стратегията за развитие на германския производител на спортни автомобили Porsche AG е насочена към стъпване на 15 нови пазара до 2020, повече от които в Африка, пише Inautonews.

Разширяването към нови пазари ще помогне на Porsche да продава над 200 хиляди автомобила годишно към 2015- 2016. През първото полугодие концернът отчете оперативна печалба от 1,29 млрд. евро (1,75 млрд. евро), при общо 5,78 милиарда евро за компанията-майка Volkswagen AG. Това прави Porsche третото по големина на печалбата дъщерно дружество в рамките на VW след Audi и едноименната Volkswagen.

„Насочваме се към нови пазари, където не сме били досега“, коментира миналата седмица в Шанхай шефът на международните продажби Бернард Майер по време на откриването на най-голямата автокъща в света. „До края на десетилетието ще стъпим на 15 нови пазара“, допълни той, като подчерта, че усилията са насочени към Северна Африка, без да уточнява в кои точно държави се е прицелил производителят.

Компанията е фокусирана и върху постигането на ръст чрез нови модели, като спортния модел Macan, който по думите на Майер има за цел да „подобри подвизите“ на всички пазари. Продажбите на модела ще започнат от следващата година.

Майер допълни, че дилърските мрежи в Китай - втория по големина пазар на компанията след САЩ, ще продължават да се увеличават и до 2016 ще достигнат 100 при 57 сега.

Повече по темата вижте в репортажа на Bloomberg в Investor.bg

0 от 500
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това е стратегията на ФВ да купува на готово компании,да им изсмуква технологиите и да предлага колите им на една обща платформа с различни ламарини.По-скъпите марки от бранда са си Шкоди,но на много по-висока цена.Това е положението с Народната марка.А и е срамно Порше да бъде наречен Народен автомобил,защото не би трябвало да е.Преди бях фен на марката,когато Порше бе религия и се произвеждаха ръчно,а сега всички са на конвейра с части от ФВ и Китай.Не мерси за такъв премиум!
  • #12
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Georgi ( преди 12 години )
    Порше са определено най-печелившето звено във ВАГ, с най-голяма печалба на бройка. Опастността е, че с насищането на пазара с Поршета клиента ще е все по-малко готов да плаща премиум за части от Фолксваген, който е сравнявал волана и навигациите знае за какво говоря. Съшото положение е и при Бентли, ВАГ правят неприлично много пари от марката, като масово пробутват модули от евтините класи в премиум сегмента си.
  • #11
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тойота е най добрата марка по показателя продажби.Благодаря *** че го призна
  • #10
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Аха пазара казваш,но само когато ви е удобно на ВАГонетките.По вашата логика в крайна сметка излиза,че е най-добрата марка.Не че е лъжа но не мислех че точно вие ще го признаете.
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    fsb ( преди 12 години )
    най-добрия показател за една марка е пазара, а не дошо и дървените кратъни тук. А пазара ясно показва марките които са здраво на печалба и тези, които не са - от това си правете извода за качеството... Ако порше и сие бяга асвалтови и незнам си какви, щеше ли да ги купуват хората или само вие сте разбирачи, а всички други тъ*пи, а?
  • #8
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    "Porsche има една основна мисия за 2014 г., и тя се казва "24 часа Льо Ман". Компанията ще се завърне със заводски отбор в най-престижния LMP1 клас на състезанието за издръжливост, където има най-много победи от всички - цели 16."-пък тоиота ни една...а и гадното ауди се разписа даже два пъти с хибриди...пък тоиота-не...а и фв спечелиха врц,егати и успешния ваг.и на ринг-а 918 е пръв а лфа-не...лошо лошо баи дошо анонимнии...
  • #7
    30 rate up comment 5 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    "Infiniti стъпва на родния си пазарЦелта е по-добро представяне срещу германските конглокенти".порше ще сгъпи на 15 нови пазари.в германия японско-няма.в япония-германски премум.кои колко може...
  • #6
    5 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не бе ВАГиналче,не сме чули,а хората си го написаха,че ползват асфалт.Само ти ли си неразбралият още.И за ремачното спорто окачване сигурно не си разбрал.Ползвай търсачката,ако наистина си чак толкова захлюпен,като нуха немска каска.
  • #5
    24 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Stiga s va6iq asfalt be .. 4uli vednuj nqkade asfalt i dai vuv 100 % ot avtomobilostroeneto da se izpolzva , tup narod e bulgarina...
  • #4
    26 rate up comment 8 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Kakto si znaem na nai-golemia avtomobilen pazar Kitai toyota ne viree dori v servizite,za6toto o6te na granicata gi miatat po tavan i im hvarlait kle4kata.Spravka youtube