IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Infiniti стъпва на родния си пазар

Целта е по-добро представяне срещу германските конкуренти

Infiniti стъпва на родния си пазар

Infiniti стъпва на родния си пазар
Европейската версия на Q50. Снимка: Infiniti

Създадената през 1989 година специално за пазара на САЩ луксозна марка Infiniti най-накрая ще стъпи и в родината си. С този ход японците искат да отговорят на увеличаващото се търсене на луксозни автомобили в страната, както и да противодействат по-добре на германските конкуренти като BMW, пише японското бизнес издание Nikkei, цитирано от Reuters.

Първият модел на Infiniti в Япония ще бъде Q50. Седанът ще замени на пазара предлагания в момента седан Nissan Skyline, който всъщност представлява леко изменена версия на Infiniti G. Продажбите ще стартират още тази зима, като ще се осъществяват от мрежата на компанията майка Nissan. Към момента няма планове да се изграждат отделни шоуруми на Infiniti, сочи информацията на Nikkei.

Цените на Infiniti Q50 за Япония все още не са обявени, но се знае, че производството на модела ще се осъществява в страната. В САЩ цените Q50 стартират от 36 700 долара.

С въвеждането на Infiniti в Япония производителите искат да увеличат печалбата на марката, както и да засилят позициите й сред конкурентните марки. През май тази година главният изпълнителен директор на компанията Карлос Госн постави нова цел на марката - да постигне оперативна печалба от 6-7% през настоящата фискална година. През изминалите две Infiniti постигна около 1% от оперативната печалба на Nissan. Една от причините бе, че луксозната марка, чиито моделите се произвеждат главно в Япония, изпитваше трудности заради силната йена.

0 от 500
  • #8
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    "Целта е по-добро представяне срещу германските конглокенти"."Седанът ще замени на пазара предлагания в момента седан Nissan Skyline, който всъщност представлява леко изменена версия на Infiniti G."-които може да си прави извода.които неможе-да си говори за влажни вестници...
  • #7
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    хм това прозвуча като виц. Който се бил качил на японска кола не се връщал на немска. Странно, домоуправителя смени РАВ 4-ката си с новата Е-класа. а нена му от Ярис мина на Ауди А3. Обаче не сещам за нито един познат да е минал от БМВ на Тойота. Сега се сетих и за представителя на Сузуки в Бургас, който кара само 3 месеца Мазда 6 и то чисто нова и я продаде на тотална загуба, после мина на М6 което кара 2 години а в момента кара Ауди S8, но признавам че жена му кара бяло Infiniti Ex35
  • #6
    6 rate up comment 9 rate down comment
    CLK320 ( преди 10 години )
    Ще ви кажа защо? Защото Infinityе някакъв псевдо- премиум, нещо средно м/у бюджетен автомобил и истински премиум. То и по цените си личи. Дори японците си го знаят това. Не може да конкypира нито Lexus, нито немските.
  • #5
    4 rate up comment 10 rate down comment
    CLK320 ( преди 10 години )
    Добре де, хайде някой да каже защо едва сега Infinity започват да продават в Япония, след като японците са убедени в качествата и превъзходството й над немския премиум? Защо не правят отделни шорумове, след като вие (щото японците не са) убедени, че ще мачкат Мерцедес и БМВ?
  • #4
    4 rate up comment 15 rate down comment
    CLK320 ( преди 10 години )
    По-скоро ще конкypират Lexus. Чакай японеца, който знае какво е немски премиум и да се метне в Infinity. От Nissan го знаят това и точно по тази причина няма да открива отделни шоурумове. Няма смисъл от излишни инвестиции при слаби очаквания.
  • #3
    15 rate up comment 2 rate down comment
    А ( преди 10 години )
    НЕ ТЕ НЕ СА ПО ДОБРИ , ОТ НЕМСКИТЕ ТЕ ПРОСТО СА СЪВЪРШЕННИ!!просто немските ширпотреби голфчета се продаваха като топъл хляб заради ниската цена и чупливостта си и ВИСОКОТО 30 НА СТО ЯПОНСКО МИТО ЗА ЕВРОПА
  • #2
    18 rate up comment 22 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Дори японците сами признават, че искат да догонят немските премиум марки, затова вкарват на техния си пазар луксозната си марка. Само няколко героя, коментиращи в тзи сайт живеят в паралелна вселена в която японските автомобили са по-добри от немските премиум марки.
  • #1
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе ***, какви конглокенти са немските дрънгели на това бижу?Пак сте спали снощи на мокри вестници.