IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Infiniti стъпва на родния си пазар

Целта е по-добро представяне срещу германските конкуренти

Infiniti стъпва на родния си пазар

Infiniti стъпва на родния си пазар
Европейската версия на Q50. Снимка: Infiniti

Създадената през 1989 година специално за пазара на САЩ луксозна марка Infiniti най-накрая ще стъпи и в родината си. С този ход японците искат да отговорят на увеличаващото се търсене на луксозни автомобили в страната, както и да противодействат по-добре на германските конкуренти като BMW, пише японското бизнес издание Nikkei, цитирано от Reuters.

Първият модел на Infiniti в Япония ще бъде Q50. Седанът ще замени на пазара предлагания в момента седан Nissan Skyline, който всъщност представлява леко изменена версия на Infiniti G. Продажбите ще стартират още тази зима, като ще се осъществяват от мрежата на компанията майка Nissan. Към момента няма планове да се изграждат отделни шоуруми на Infiniti, сочи информацията на Nikkei.

Цените на Infiniti Q50 за Япония все още не са обявени, но се знае, че производството на модела ще се осъществява в страната. В САЩ цените Q50 стартират от 36 700 долара.

С въвеждането на Infiniti в Япония производителите искат да увеличат печалбата на марката, както и да засилят позициите й сред конкурентните марки. През май тази година главният изпълнителен директор на компанията Карлос Госн постави нова цел на марката - да постигне оперативна печалба от 6-7% през настоящата фискална година. През изминалите две Infiniti постигна около 1% от оперативната печалба на Nissan. Една от причините бе, че луксозната марка, чиито моделите се произвеждат главно в Япония, изпитваше трудности заради силната йена.

0 от 500
  • #18
    30 rate up comment 28 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    "Толкова ли си ***? А нормалния двигател да не би да е вечен и да ползва свой източник на енергия?"-да бензин,дизел.ако те свършат и хибрида свършва.ако колата е само електрическа пробега е смешен.заиграване,не решаване-толко ли си ***.
  • #17
    39 rate up comment 29 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    RRE,ти ще се научиш ли да не говориш простотии."Abe Germany"-обръщение..."haha,princa bil beden.Ami Lexus LS600hL e po-skap ot germanskite ednodnevki!"-да ,*** не."Premiumite sa sazdadeni v USA"-предполагам визираш кадилак,линкълн и сие дето доскоро бяха с цели задни мостове ала газ21.мисли малко нищо че няма с какво.
  • #16
    46 rate up comment 27 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    Анонимен ( преди 5 минути )Като чуя немски премиум марки и ме избива на смях.-да де тои се чува.тъжното е че е истеричен.като на човек които иска,но няма с какво да купи.
  • #15
    51 rate up comment 26 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    "Единствените фалшиви копия на японските автомобили хибриди са германските копия."-хибрида е глупост.с това се обясняват и смешните продажби.защото зависи от двг.спре ли двг-краи.хибрида не е вечен двигател.тои не използва свои източник на енергия и за всеки които има мозък е ясно че това не е нищо повече от заигравка с проблема.решението?или двг с друг вид гориво,или друг източник на задвижване. затова и скъпия модел на мерцедес е амг а не хибрид.
  • #14
    9 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като чуя немски премиум марки и ме избива на смях. Не се ли научихте, че като карате А-класа или А-1 А-2 А-3 и т.н. не карате премиум, ами евтин *** със скъпа емблема?
  • #13
    56 rate up comment 35 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    германците са създали ,и произвеждат единствените премиум автомобили.за да се конглокират с тях през края на 80-те са създадени,версии на тоиота,нисан,хонда.опитът до тук е между неуспешен до жалък.те не само са с смешен дизаин от хипо ленд,ами се и усещат като фалшиви копия.
  • #12
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Георги ( преди 10 години )
    Имах големи очаквания от това Инфинити, но поне досега тест драйвовете не са много положителни. Прави ми впечатление, че колата тежи около 150кг повече от БМВ3, на която трябваше да е основен конглокент. Относно мултимедийната система и нейното удобство също има доста забележки. Седалките на 100 процента са по-удобни от тези на БМВ то, но едва ли те са фактор, който определя покупката. Интересно ми е, как ще се държи дизела, той е от Мерцедес, но всъщност е съвместна разработка с Рено-Нисан.
  • #11
    54 rate up comment 36 rate down comment
    4x4 ( преди 10 години )
    Японски премиум,няма,никога не е имало и няма да има.
  • #10
    49 rate up comment 26 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    "Но принца на Монако се ожени с Lexus!"-тук въпроса е само принца на великата държава монако ли е талкова умен.или пък толкова беден.явно офертата на лексус е под достоинството на други държавни глави,и само тои се е навил.кои да се навие-германец,италианец,англичанин,французин...хванали са някакъв издишащ принц на страна дето нямат производство и на колело и живее от липса на данъци и хазарт-сети се какъв е-и са му дали 5 лева да се унижи с лексус.как може да се връзвате на такава тъпотия.
  • #9
    9 rate up comment 25 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Infiniti-s dizain tip Pokemon, dwa, do tri motora I reshili da sa premium.Aide ne merci!A NQKOLKOTO DRASKACHI TYK, KOITO KARAT QPONSKI GLOKNICI NA 15+ GODINI DA OTIDAT NA SELO DA OPRAWQT DOMATITE, CHE OT TQH ZAMIRISA TYKA NA OBOR!!! :D