IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mazda3 излезе и в хибриден вариант

Технологията задвижва и четирите колела на колата

Mazda3 излезе и в хибриден вариант

Японската компания Mazda разкри информация за хибридния вариант на новия си модел Axela, който познаваме в Европа като Mazda3. Модификацията разчита на 2.0-литров 4-цилиндров двигател, електромотор и вариаторна трансмисия.
Mazda3 излезе и в хибриден вариант
Продажбите на автомобила ще стартират в Япония на 21 ноември заедно с тези на стандартната Mazda3 с бензинов двигател. Цените на модела започват от 2 373 000 йени или около 24 000 долара. Ще бъде предложена и дизелова версия, но тя ще се появи на по-късен етап.
Mazda3 излезе и в хибриден вариант
Засега от компанията не разкриват много детайли за модела. Знае се само, че той ще бъде наличен само във версия седан. Подробностите за силовия агрегат ще станат ясни при старта на продажбите, като засега се знае, че бензиновият атмосферен двигател SKYACTIV G с обем 2.0 литра ще задвижва предна ос, а електромоторът – задната. Общата мощност на агрегата ще бъде около 200 к.с., а средният разход на гориво – 3.2 л/100 км.
Mazda3 излезе и в хибриден вариант
От Mazda съобщават още, че акумулаторната батерия от съображения за сигурност е поставена в багажника. В салона също има някои промени най-вече в уредите, сред които се вижда различния селектор на варианторната скоростна кутия.
Mazda3 излезе и в хибриден вариант
Снимки: Mazda
 

Тагове: Mazda3 axela
0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    i-Eloop е старт стоп система??? май беше система за регенерация на енергия от спиране
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    скоростите са точно като на Приус само лоста се различава.явно хибридите им ще са тойотски,което е добре и няма да има неприятни изненади.Б-то на скоростите е моторната спирачка.като се спускаш от някъде слагаш на Б и мотора служи за спирачка и в същото време зарежда батериите.хитро са го измислили японците
  • #8
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Само да кажа, че i-Eloop се вгражда в сегашните мазди и използва кондензатор. Това е старт-стоп системата им. Вижте сами в на Мазда сайта.
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    до: бавареца ( преди 12 години )
    Кондензаторите бързо се зареждат и бързо разреждат.Преди да влезе автомобила примерно в завой натиска спирачките и веднага се заредят кондензаторите,а при излизане от завоя тази енергия се използва за по-бързо ускоряване.Има и др,но ще стане дълго да обяснявам.Има нет и всеки може сам да се потруди и да прочете малко.Системата става и за обикновен автомобил естествено и никой не е твърдял обратното.Тук обаче ако говорим за икономичност кондензаторите не са най-доброто решение.
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    тая система е частично от приус и затова лсота за скорости е като на приус - R N D and B (reverse, neutral, drive, and engine-Braking)
  • #5
    5 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    и кои са тези положителни характеристики на кондензаторите дето са за спортни автомобили а за шосейни не са ?
  • #4
    11 rate up comment 0 rate down comment
    nikito_blend ( преди 12 години )
    До колкото си спомням Мазда имаха договор с Тойота да им ползват хибридните технологии. Не съм фен на вариаторните скоростни кутии. Но ми е интересно това В за какво е, другите ги знам. За разхода, ако беше с 1.5 двигателя по съм склонен да повярвам.
  • #3
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    200 коня,4х4 и 3,2/100 ми звучи малко като изхвърлянето на немските производители на хибриди.И то при условие,че това ще им бъде ЕВЕНТУАЛНО първи хибрид да постигнат подобни стойности и икономии е доооста под съмнение.А дано,ама надали.Другото е че Мазда са малка фирма и нямат такъв голям ресурс на средства за разработката на толкова скъпи проекти.Според мен бъдещето им е да заложт на високотехнологични ДВГ.Имат опит и традиции в това и да подобрят Ванкела,че там потенциала е голям да пробият!
  • #2
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Roadrunner ( преди 12 години )
    звучи интересно, колко ли е по-скъпа от стандартния модел. Не е толкова за икономияята, но 200 коня като ти се включва примерно при изпреварване електромоторите ще е доста приятно предполагам
  • #1
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А какво стана със супер кондензаторите?Какво стана със системата i-Eloop?Уж това-онова,а накрая се оказа въздух под налягане,както между другото много пъти съм го казвал,че ще стане.Кондензаторите имат много положителни характеристики за спорти автомобили,но за конвенционални не.Те не са за пестене на гориво и икономичност.Добре,че от Мазда са го разбрали и са започнали да мислят за хибриди.Инфото е малко за сега и дано да направят нещо наистина добро,че Тойота дръпнаха много напред!