IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Последен фейслифт за Hyundai Sonata

Следващото поколение на модела ще се появи през 2015 г.

Последен фейслифт за Hyundai Sonata

Hyundai планира да пусне следващата генерация на седана си Sonata през 2015 г., но не пропусна леко да освежи настоящото поколение на модела. Фейслифтът е символичен, като именно в този си вид сегашната Sonata ще напусне пазара.
Hyundai Sonata преживя последното си обновяване
Обновеният Hyundai Sonata е снабден с модернизирана решетка на радиатора, преработена задна броня, светодиоди на задните светлини и джанти с напълно нов дизайн. В салона е подобрена шумоизолацията и още в базовото оборудване е добавена система за следене на налягането на гумите.
Hyundai Sonata преживя последното си обновяване
Освен това в Hyundai са разработили допълнили нивата на оборудване, които се ще предлагат на различните пазари. Моделът вече разполага със система за следене на "мъртвата зона", нова мултимедийна система с 8-инчов дисплей и камера за движение на заден ход. Предлага се и възможност за направа от карбон на някои детайли от интериора.
Hyundai Sonata преживя последното си обновяване
В момента Hyundai Sonata се предлага на пазара в САЩ с два 4-цилиндрови бензинови двигатели. 2.4-литровият атмосферен мотор генерира 190 к.с., а 2.0-литровият с турбина - 274 к.с. И двата работят съвместно с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Те остават и след фейслифта.
Hyundai Sonata преживя последното си обновяване
При новата генерация обаче моторите ще бъдат променени, като засега е сигурно, че 2.4-литровият атмосферен агрегат ще отстъпи своето място на 1.6-литровия турбоагрегат с мощност около 200 к.с., който се слага на хечбека Veloster Turbo.

Снимки: Hyundai

Тагове: Hyundai Sonata
0 от 500
  • #4
    9 rate up comment 6 rate down comment
    FastDriver ( преди 11 години )
    Както често съм казвал, автомобила е продукт и като такъв трябва да се продава и да носи пари. Във всяка фирма събират много точна информация чрез анкетни карти от своите клиенти при покупката на кола, какви са техните очаквания, какво харесват или не в колата си и какво биха променили.Тази информация се анализира и се използва при създаването на следващия модел.
  • #3
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ами не, не мисля точно така. Щраер откакто мина в КИА, те са може би най-бързо развиващата се компания в индустрията. Докато дизайна на Ауди и ФВ е болезнено познат и бих казал втръснал тотално за последните има няма 10 години.А това за консервативния дизайн е по-скоро оправдание и израз на безидейността, която ги е обхванала...
  • #2
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не ги тресе сушата, просто имат традиции хората и се придържат към тях. Хората имат определени очаквания, когато се каже "немски автомобил". Иначе Хюндая не е лош наистина. Дизайнера на Хюндай и Киа е германец, казва се Петер Шрайер. Премина при тях от Ауди. Сигурно има защо да си наемат германец от ВАГ групата, не мислиш ли?
  • #1
    26 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Германците могат до погледнат и поодкраднат някой идея от дизайна на това, че нещо дизайнерската суша доста ги тресе в последно време, особедно ВАГ групата!