IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Австралийско Peugeot прескочи 1 млн. километра

За 25 години моделът 504 е сменил 5-ма собственици и още е в движение

Австралийско Peugeot прескочи 1 млн. километра

Седан Peugeot 504, закупен в Австралия преди 25 години, е преминал повече от 1 млн. километра, съобщава Autocar. И уточнява, че за този период автомобилът е сменил петима собственици.
Австралийско Peugeot прескочи 1 млн. километра
Машината е стъпила на асфалта през 1988 г., като е произведена в Мелбърн, Австралия. Любопитен факт е, че производството на това Peugeot 504 се осъществява в завод на Renault, на една и съща поточна линия с моделите R12 и R16. Моделът разполага с 2.3-литров дизелов двигател и 4-степенна скоростна кутия.
Австралийско Peugeot прескочи 1 млн. километра
Автомобилът е купен от Греъм Смит – фермер от Кунсланд, който по-рано е емигрирал от Ирландия. От 1988 до 1996 г. автомобилът непрекъснато е експлоатиран на места, където на практика пътища няма. Колата е карана най-вече от дъщерята на Смит, която работи като учителка в няколко села с австралийски аборигени, отдалечени на голямо разстояние едно от друго. Почти през цялото време машината е работила в условията на 40-градусова жега.
Австралийско Peugeot прескочи 1 млн. километра
Когато километражът е показал 880 000 км, седанът е бил подложен на основен ремонт на двигателя и на скоростната кутия. Сменена изцяло е била и спирачната му система, след което автомобилът напуска Австралия. Смит пътува с кораб до Индия, откъдето през Пакистан, Иран и Турция стига до Европа.
Австралийско Peugeot прескочи 1 млн. километра
Пътешествието продължава през Гърция, Италия и Франция, за да стигне до Великобритания, където колата е предадена на Кит Гърбърт, член на британския клуб на почитателите на Peugeot. Той също ремонтира машината, след което преминава с нея още 100 000 км.
Австралийско Peugeot прескочи 1 млн. километра
Снимка: Autocar

Тагове: Peugeot 504
0 от 500
  • #16
    7 rate up comment 2 rate down comment
    соло ( преди 12 години )
    1992 съм се возил на такова Пежо-такси от Алексанрия до Кайро и обратно, но от шофьора-собственик разбрах, че двигателят е сменен с Тойота-дизел.
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Жицата ( преди 12 години )
    хахахахахахах 400 км. градско всеки ден...При средна скорост от 40 км./ч. която е трудно достижима това прави 10 часа каране от 12 часа смяна. Това на дълъг път си е доста уморително ако се прави всеки ден, а в града и то с ръчни скорости не ми се мисли.
  • #14
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Айдеее още един милионер се появи и това е смешника Мугенчо. Баща му само за 4 г. Е направил милиони от едно Тико. Абе аз милионер таксиджия не съм виждал ама щом казва смешкото значи е така хахахахаха
  • #13
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Муген, стига лъга.Колкото повече лъжеш, толкова повече се оплиташ в лъжи.Имай предвид че може би някой са карали такси и то на най-възловите места в София където се правят най много км и знаят най оборотните таксита колко правят на смяна.Освен това няма таксиджия който да прави 12часови смени ВСЕКИ ДЕН в продължение на 4 г.НЯМА! Ами ремонти.Или викаш не е ремонтирана никога и сте я продали с оригиналното масло.А ти карал ли си толкова км.градско някога? Знаеш ли как ще се чувстваш после?
  • #12
    10 rate up comment 2 rate down comment
    mugen ( преди 12 години )
    гледал съм пътните листи и отчети. На смяна колата минаваше средно м/у 350-450 км. На човек или около 800-900 км за 24 часа.
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    mugen ( преди 12 години )
    Няма кво да смятам. Колата се караше 24 часа от двама човека.
  • #10
    5 rate up comment 3 rate down comment
    mugen ( преди 12 години )
    Няма кво да смятам. Колата се караше 2 часа от двама човека.
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Муген, аре да посмалиш малко, че голяма глупост си написал! Ако не ми вярваш вземи калкулатора и смятай по колко км.е карал баща ти всеки ден, за да ги навърти тези км.!Вярно е че Тико бяха много здрави от към двигатели но си се поувлякъл...
  • #8
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Номера е да ги минеш без основни ремонти, както го правят японците.В случая само купето, ламарините и някой други чаркове са ги минали тези км.Хубавото е също че колата е експлоатирана на сух климат иначе до сега да е купчина ръжда.Цялата "новина"според мен е просто реклама и нищо повече.Преди години Пежо правеха страхотни автомобили, но от известно време са невероятни ***.Същото е и с ФВ.Правеха много добри коли, но от Голф 3 насам всичко е талаш.
  • #7
    15 rate up comment 2 rate down comment
    mugen ( преди 12 години )
    Първата ми кола беше Тико от 1994, карана като такси от баща ми. До 2008 имаше вече 1,8 млн км. преди да отиде при братята "бразилци" от махалата. След това съм я засичал още 2 години по в града. Гореше ми 9 газ и за кола 800куб.цм на 1.8 млн км вдигаше 140, хахаха. Беше куче :)