IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първият Saab слезе от конвейера на новия собственик

Заводът в Тролхетан пусна тестов прототип на седана 9-3

Първият Saab слезе от конвейера на новия собственик

Консорциумът NEVS спази графика си и пусна тестови модел Saab 9-3 в завода на компанията в шведския град Тролхетан. Това е първият нов автомобил на марката, която обяви банкрут преди 2 години.
Първият Saab слезе от конвейра при новия собственик
На външен вид прототипът на Saab 9-3 по нищо не се отличава от модела, чието производство бе спряно преди няколко години. Въпреки това от NEVS са категорични, че в него се използват напълно нови технически компоненти, които ще претърпят серия от изпитания, преди моделът отново да бъде пуснат в масово производство.

Засега не се разкриват никакви подробности за техническите характеристики на произведения прототип, но от снимките се вижда, че моделът е останал без традиционната емблема на Saab. Правата на логото държи групата Scania и Saab, която работи в областта на отбраната и аерокосмическите технологии.

В перспектива NEVS планира да пусне в серийно производство Saab 9-3 с електрически агрегати. Очаква се това да стане най-рано през 2014 г.

Снимка: NEVS

Тагове: nevs saab 9-3
0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Pif ( преди 10 години )
    На мен не ми е проблем, че на новите пише само Сааб, но грифона ще ми липвано много ще се радвам ако направят концепта феникс и затапят доста хора
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Случаен ( преди 10 години )
    за сега на волана ми пише СААБ & Скания с течение на времето автомобила старее и ща неща ако отново си взема СААБ ще трябва да се примиря само с Грифона и СААБ а сега най-новите волани са само СААБ и нищо друго без емблема. Дано станат отново легендарни с техните креативни нововъведения.
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Fen4e ( преди 10 години )
    Свенска Аероплан Актие Болагет!Искрено се радвам на чудесната новина!
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Случаен ( преди 10 години )
    Консорциумът NEVS спази графика си и пусна тестови модел Saab 9-3 в завода на компанията в шведския град Тролхетан. Това е първият нов автомобил на марката, която обяви банкрут преди 2 години.Дано да си останат само в Швеция. Жалко че правата върху емблемата остават за Scania и Saab, която работи в областта на отбраната и аерокосмическите технологии.
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Извинявам се! Видях 6000 евро! Ами за тези пари - ЕВАЛА! Явно СААБ наистина са били най-здравите автомобили едно време! Сега се надявам и новите да са толкова здрави! Ако има някой чичко да им виси на главите на китайчетата, те могат, сръчни са! :)
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Случаен ( преди 10 години )
    всички автомобили са хубави и добри по себе си но има едно но от пред, което гласи само любителите на шведската стомана са най - обезопасени при случаен инцидент на пътя.
  • #8
    11 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    600 евро не са 12000 лева....
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Прав си за частите - скъпи,но не се сменят често. Иначе малките дизели са разработка на Форд,Пежо,Ситроен,Волво и Мазда. :D А Сааб дано стъпят на крака си - има някакъв магнетизъм в тези автомобили!
  • #6
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    12 000 лева никак не са малко, ако Волвото е било купено ново! БМВ Е36 за 256 000 км. имаше 1 път амортисьори, 2 пъти шарнири, 2 пъти кормилни щанги, 3 пъти му сменяха аупсуха, понеже беше ниска и все го късахме и като удариш чертата, говорим за 3-4 000 лева за 12 години. Оттам акумулатори, гуми и масла са консуматив, но даже с тях може би няма да удари 12 000 лева. Много са 12 бона, мен ако питаш :)
  • #5
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И какво им е на частите на Волво карам такова и за близо 170 000 км съм дал за части не повече от 600 евро Да не чува дявола но другото е подръжка - гуми ,масла и от сорта А това не са повреди .А и не съм с дизел ,малките дизели на Волво до един не са техни а на някакви бараки Форд и Рено ,от големите пък няма смисъл на градско горят като трактор .Сааб са страхотни но с цените си направо се увлякоха