IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen разработва трицилиндров двигател за Golf

Той ще има 1.0 литра работен обем и турбокомпресор

Volkswagen разработва трицилиндров двигател за Golf
Компактните трицилиндрови двигатели заливат пазара, и ако преди години беше табу да караш автомобил с миниатюрен двигател, сега вече е съвсем в реда на нещата. Volkswagen знаят много добре това и разработват такъв агрегат за хитовия си хечбек Golf, пише Autoevolution.
Volkswagen разработва трицилиндров двигател за Golf
Моторът ще има 1.0 литра работен обем и турбокомпресор, които ще генерират мощност от 110 к.с., потвърди д-р Хан-Якоб Нойсер - шеф на отдела за проучване и разработка на Volkswagen - пред изданието Car & Driver.
 
Разбира се, това не е първият трицилиндров двигател на Volkswagen, но със сигурност е първият, монтиран в Golf. Германците използват подобни агрегати, но в атмосферна верися, в градския Up!, както и в Polo, където работният обем е 1.2 литра.
 
Очаква се моторът в Golf да бъде базиран именно на 1.0-литровия двигател на Up!.

Кога ще бъде финализиран проектът все още не е ясно.
 
С новия си двигател Volkswagen ще излезе в директна конкуренция с Ford и техния EcoBoost двигател, който се монтира в много модели, сред които и Focus. Наскоро Opel също представи подобна концепция, наречена 1.0 SIDI, но засега тя ще бъде използвана единствено в компактния Adam. Подобно е и положението в Renault, които лансираха новото си Clio със ефективния 0.9 TCe агрегат с 90 к.с. 

Снимка: Volkswagen
Тагове: ecoboost Volkswagen Golf
0 от 500
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    жоро ( преди 11 години )
    виждам че достатъчно колеги са погледнали линка с коланното окачване на ГОУФУ въпреки че *** на аутомедиа двапъти ми триха поста : )))))))
  • #11
    10 rate up comment 0 rate down comment
    jorkaef ( преди 11 години )
    Тия до некой ден ще ги правят съвсем без двигатели
  • #10
    16 rate up comment 3 rate down comment
    ВАГенист ( преди 11 години )
    Колеги търся колани за окачването на GOLF R ако знаете някоя автоморга от където да ги взема на добра цена пишете
  • #9
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    i kato ti ostane nakraq 1 cilindar v dvijenie,6te minavash v grupata motocikleti haha
  • #8
    10 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ми аз ко да кажа като Моята корола е двуцилиндрова. Още на 5-тата година и умряха другите два цилиндъра. Оня ден отваряме в сервиза двигателя и гледаме че дори в единия неработещ цилиндър даже връбчета са си свили гнездо. Идилия. Ону в сервиза вика 5000лв. и ти оправяме неработещите цилиндри, направо се озъбих, ако тръгна да продавам колата едвали ще и взема 5000лв., кой ще иска да се набута с 5 годишна Корола?. Викам му, абе къде ще притесняваме сега животинките, зима идва нека спят на топло.
  • #7
    28 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ВАГ нищо не са открили,а просто копират от другите и се мъчат да следват световните тенденции.Пак обаче с огромно закъснение.Хората когато правеха Комън рейла,те си пуфтяха с Помпа-дючата и казваха,че е най-доброто.Добре,че имат *** фенове,дето да им вярват и да им купуват талигите.То не че са много де,ама добре,че китайците все още не са ги усетили що за ментета им продават.
  • #6
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Евала Аферим беее! ( преди 11 години )
    Ееееееееееее браво бе те откриха топлата вода бе !
  • #5
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ейййййй, то ясно, че е заради нормите CO2, ама и *** манията на компаниите коя ще направи най-малък мотор със +-100кс, то беше 1,6 с турбо, 1,4, после VAG с 1,2 с ТСИ, Форд с екубуста 1,0, Рено с 0,9 .....еееееее аа стига е! Срам немате! Слагат двигатели от храсторези, не от мотоциклети, те даже имат по гуеми двигатели (например 1000 кубика ЦБР 180 кс) .!.
  • #4
    15 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тук не говорим за коне,а за куци немски магарета.Сузуки се отърваха от задушаващата им прегръдка и не успяха да им направят качествен 3-цилиндров двигател,какъвто те от край време имат.ВАГ сами си са го направили явно и поради този факт,трябва да ви светне червената лампичка и да знаете,че ще е поредния техен ***.Те един нормален 4-цилиндров мотор не могат да направят без хиляди проблеми,а са се захванали с 3-цил.Там се иска малко повече майсторлък от обичайното да го направиш.
  • #3
    14 rate up comment 10 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Гледайте само позиционирането - 110 к.с. Ни рак, ни риба спрямо Форд - 100 и 125 PS. Страх лозе пази. 110 - като 105 - хем малко, хем с висок данък над 100 к.с., което обезсмисля покупката в България! UP!с, извинявам се за удивителната.