IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus GS 300h ще харчи под 5 на сто

Базовият модел има мощност 223 к.с.

Lexus GS 300h ще харчи под 5 на сто

Lexus представи базовия модел GS 300h на автосалона във Франкфурт. Новият хибрид ще бъде позициониран точно под GS 450h, като за целта ще разчита на 2.5-литров четирицилиндров двигател и електромотор, генериращи обща мощност от 223 к.с. Lexus GS 300h ще харчи под 5 на сто
Бензиновият двигател работи на принципа Atkinson. Моторите от този тип са по-ефективни и при само един оборот на коляновия вал извършват четирите такта: всмукване, компресия, запалване, изпускане.Lexus GS 300h ще харчи под 5 на сто
Според каталожната информация колата ще харчи по-малко от 4.7 л/100 км при нива на вредни емисии от 109 г/км.

Външният вид ни е добре познат и в него няма нищо ново. Върховата F Sport версия може да бъде поръчана с LED фарове за мъгла и три специфични екстериорни цвята: F White, Starlight Black и Midnight Blue.Lexus GS 300h ще харчи под 5 на сто
От Lexus все още не съобщават каква ще е цената на колата, но подсещат, че тя ще може да се възползва от значителни данъчни облекчения в много европейски страни, сред които Франция, Испания и Великобритания.

Снимки: Lexus

Тагове: lexus gs 300h
0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 7 rate down comment
    ! ( преди 10 години )
    Амам какви са тези глупости за 4 такта за един оборот ве хора? Амаможе ли такива щуротии?
  • #10
    24 rate up comment 5 rate down comment
    Хибридният ( преди 10 години )
    Смешници, разхода на плъгин хибридите като Порше 918 се мери по абсурдна формула за цикъл с пълна батерия и 25 км цикъл с празна батерия. Така че тия 3/100 разход важат само за първите 55 км след зареждане на батерията, и ако искате да го постигнете трябва да спирате за зареждане на батерията догоре на всеки 55 км. Лексуса от тая статия не е плъгин и батерията си я зарежда сам, затова резултата е съвсем реалистичен и за момента е лидер в класа по ефективност.
  • #9
    5 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Та японските фенчета, къде все се зверят за японските технологии - но моторите им изобретени я от немци, я подобрени от англичани.
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Sheldon ( преди 10 години )
    @RSВсъщност частичното изпускане някои го смятат за такт, въпреки че не е истински такъв. Оттам и заблудата този мотор да се нарича 5-тактов, въпреки реалните 4 такта и 1, как да го кажа, виртуален :)
  • #7
    6 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сега излизат Немските хибриди с още по-нисък разход. Тойота първо да си поставят цели да настигнат рахода на Хюндай при хибридите пък след това да сядат и да умуват как да преборят немските извънземни хибридни технологии. Предполагам че ще си купят Едно 918, за да го разглобят и да се опитат за изкопират технологията. Нещо което винаги правят, крадът от другите технология, пък ако успеят да ги осъдят чак тогава плащат за патентните права.
  • #6
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ха ха дошо като минат два три дена и като го изпука деменцията и забравя фактите с които са го оборили преди два дни и започва за стотен път старата песен на нов глас ха ха ха. Дошо Тойота с 2,5 литра разход не съществува, такова нещо дори не са мечтали от Тойота. Самия президент на Тойота призна преди 3 седмици, че подготвят революционен Приус, който да свали разхъда под 5 литра. Между другото Дошо рекорда за най-икономичен хибрид се държи от Хюндай и е 3,65л. на 100км. и то от няколко години.
  • #5
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само дето от японските хобриди с разход 2.5/100 градско има продадени 10 МЛН бройки за 10 години, а от германските хибриди с разход 3/100 има продадени 0! бройки.Опитвам се да разбера бездната между японското и германското автомобилостроене и до къде стига германската пропаганда!!!
  • #4
    6 rate up comment 24 rate down comment
    6.57 ( преди 10 години )
    Do6e pri hybridite na VW, razhoda e ot 3/100,pri okolo 900 konia.Pri Toyotka 5/100 pri mo6stnost 220 konia.Sega ve4e nadiavam se razbra,kolko dalboka e bezdnata mezdu germanskoto i iaponskoto avtomobilostroene
  • #3
    8 rate up comment 21 rate down comment
    Лападуха Едрохуйова ( преди 10 години )
    Според мен дори този разход е висок, по скоро 0/100 понеже все на реаптрак ще се движи по посока ПОРЕДНАТА СЕРВИЗНА АКЦИЯ
  • #2
    26 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Ами естествено, че тук няма да е така колега.В БГ Фолксваген се счита за луксозен автомобил все пак.Дизел, комби, предно предаване, пенсионерски вид - всичко това в Лексус липсва.Селинджърите не искат модерен автомобил - няма да ги чуват и виждат от далече понеже Лексуса не трака и не пуши