IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus GS 300h ще харчи под 5 на сто

Базовият модел има мощност 223 к.с.

Lexus GS 300h ще харчи под 5 на сто

Lexus представи базовия модел GS 300h на автосалона във Франкфурт. Новият хибрид ще бъде позициониран точно под GS 450h, като за целта ще разчита на 2.5-литров четирицилиндров двигател и електромотор, генериращи обща мощност от 223 к.с. Lexus GS 300h ще харчи под 5 на сто
Бензиновият двигател работи на принципа Atkinson. Моторите от този тип са по-ефективни и при само един оборот на коляновия вал извършват четирите такта: всмукване, компресия, запалване, изпускане.Lexus GS 300h ще харчи под 5 на сто
Според каталожната информация колата ще харчи по-малко от 4.7 л/100 км при нива на вредни емисии от 109 г/км.

Външният вид ни е добре познат и в него няма нищо ново. Върховата F Sport версия може да бъде поръчана с LED фарове за мъгла и три специфични екстериорни цвята: F White, Starlight Black и Midnight Blue.Lexus GS 300h ще харчи под 5 на сто
От Lexus все още не съобщават каква ще е цената на колата, но подсещат, че тя ще може да се възползва от значителни данъчни облекчения в много европейски страни, сред които Франция, Испания и Великобритания.

Снимки: Lexus

Тагове: lexus gs 300h
0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    georgi ( преди 10 години )
    Наистина ставате смешни с тези хейтърски коментари. Независимо дали са за японски или немски автомобили. Не са лоши немските коли, но ги намразих честно казано като слушам как масите ги боготворят без да си задават въпроса аджеба дали са най-добрите.
  • #20
    0 rate up comment 4 rate down comment
    фсб ( преди 10 години )
    сектанта е само един и той плюе по фау ве, всички го знаем...
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    това с 4-те такта на един оборот на кол.вал е на половина една голяма глупост. истинския аткинсон мотор има допълнителен кол.вал, който наистина се върти 2 пъти по бавно, но тойота не използват истински аткинсън а нормален мотор модифициран до аткинсън цикли. поне така бе до сега в приус
  • #18
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Поне съм сигурен, че не си ти, защото имаш различен стил на писане и на поставяне на препинателните знаци. Въпросът е, че аз като анти Тойота, никога не съм плюл Лексус, Хонда и Мазда. Нисаните не хи харесвам и Митсубиши също, но там всеки луд с номера си. Само не ми е ясно, защо в статия за Лексус се пише за "ВАГончета". Окей - супер е колата, конглокенця (само клиентите печелят от цялата работа), красива, икономична - дай Боже на всеки по една такава!
  • #17
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Ще спреш ли един и същи човек да хвалиш японското? Да, хубаво е! Ама не всички марки и не всички модели! И ще спреш ли с това ВАГ-енчета? Защото съседите ми си купиха нова Таурег и нов Пасат. Ами искали Фолксваген и си купиха 2 такива НОВИ коли. Това са коли за 150 000 лева. На теб какъв ти е проблема? Шфа пък на Арсенал има еС класа и Лексус ЛС600Н. Всеки с предпочитанията си. Я сега го питай кое ще предпочете - Лекса или Мерца? Може би и двете? Може и той да не знае, ама и двете ги кара.СПРИ!
  • #16
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    А тоя GS е страхотен автомобил. По-спортен и пъргав на завоите от БМВ 3-та серия, въпреки че е един клас по-голям. А от оня параход 5-серия е на светлинни години.
  • #15
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Хе-хе, тоя трик да си правят реклама чрез сервизни акции отдавна са го измислили японците. Всеки разумен човек може само да ги уважава за усилията които полагат, само празоглавите ВАГончета си мислят че сервизните акции имат нещо общо с качеството и надеждността на автомобила.
  • #14
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Тойотко ( преди 10 години )
    Тоя дето препоства сервизните акции на Тойота дали му е направило впечатление че това е сервизна акция за потенциален проблем който може да възникне в следствие на неправилна инсталиране на детайли? Т.е. Тойота поема отговорността за евентуални грешки на клиентите си/механиците им. Еми затова ще карам Тойота. Не са безгрешни, но бързат да поправят и най-малкия проблем, дори верочтността да се появи да е нищожна.
  • #13
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Супер!Таман в края на 2014-та година ще го има на 10 000 километра до 100 бона и ще мога да му се яхна! А до тогава ще си карам тежкият параход на газ, че 20/100 в града не е никак оферта!
  • #12
    3 rate up comment 10 rate down comment
    даже под 5л/100км ( преди 10 години )
    Докато си стои в сервиза за поредната си сервизна акция:"fter the recall for faulty transistors, Toyota calls 780,584 vehicles back to sort out a suspension issue.The problem may affect Toyota RAV4 vehicles made between 2006-2011 and Lexus HS 250h made from October 2005 to September 2010. The rear suspension arm could move around if the nuts are not reinstalled properly, resulting in rust forming on the threaded portion of the arm."Та,такива са новините от Toyota/Lexus,други са от Porsche !