IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan GT-R Nismo излезе на пистата

Специалната версия на Гоздила записа сериозно изоставане на „Нюрбургринг”

Nissan GT-R Nismo излезе на пистата

Nissan GT-R Nismo излезе на пистата
Спортното подразделение на Nissan – Nismo, продължава да работи по план и да разработва „напомпани” версии на модели на марката за световните пазари (а не само за Япония, както бе досега).

Последната от тях е доработка на спортния флагман GT-R, която компанията изкара за тестове на Северната дъга на „Нюрбургринг”, твърди изданието Carsccoop, което публикува и снимки на автомобила.

Според информяцията той е записал доста скромен резултат – около 7 минути и 28 секунди. За сравнение – модификацията от 2012 г. с мощност от 550 к.с. даде 7:18.60 минути за обиколка.

Причината вероятно се крие в това, че инженерите все още настойват модела, тъй като версията Nismo ще бъде най-мощната му модификация. Оптичните разлики със стандартната версия се изразяват в предния сплитер и наличието на голямо антикрило в задната част на машината. Нова е и задната броня, която разполага с вентилационни прорези.
Nissan GT-R Nismo излезе на пистата
Промени има и в механиката – окачването на Годзилата на Nismo e по-твърдо, а двигателят е получил допълнителни 20 к.с. С него би трябвало машината да ускорява от 0 до 100 км/ч за 2 секунди, след като досега времето за това бе 2.7 секунди.

Всички детайли за машината ще трябва да бъдат ясни до края на годината, тъй като тя ще се появи пред публика на изложението в Токио през ноември. А стартът на продажбите на Nissan GT-R Nismo ще бъде през април 2014 г.

Снимки: Casscoop

0 от 500
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Felix The Cat ( преди 10 години )
    Emi za da saotvetstva na pravilata vav FIA GT3 veche ne e 4WD a rear-wheel-drive!!!
  • #29
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В нито един тест ГТ-Р не е успял да ускори от 0-100км. за 2,7 сек. Не само че не е успял, но не е успял и за 3 сек. Реалното му ускорение е около 3,4 сек. 0-100км. Което изобщо не е зле, да не кажа че е направо супер, но все пак не е 2,7 сек. И това се знае отдавна. Това обаче изобщо не пречи за мен поне ГТ-Р да е най-добрата оферта за стоката която купуваш цената е перфектна. Поне в САЩ, тука малко са се поуляли с цената за България, но пак е много добро предложение.
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    сите философи заедно ( преди 10 години )
    Трите въпросителни по-долу го е казал най-точно на всичките философи.... Какъв смях :D
  • #27
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "двигателят е получил допълнителни 20 к.с. С него би трябвало машината да ускорява от 0 до 100 км/ч за 2 секунди" taka se svalqt 2.7 do 2.0 s 20ks da...
  • #26
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    ЗА WTCCДа там HONDA се състезава с Лада, но и с дериват на СОЦваген и всемогъщия, невероятен, недостижим, спортист Бавареца хахахахаха
  • #25
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Така е Нисана така гаври германчетата, че като мине Вейрона и шофоьора на ГТ-Р си мисли че Нисана му е спрял:
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ха ха, собственика на Ред Бул бил англичанин!! Да ама не е. В Англия е базата, защото РЕД БУЛ закупиха преди 8 години отбора на Ягуар и ползват тяхната база в Англия. Собственик на отбора е Дитрих Матешиц нещо не звучи много английско а? Отбора не се казва РЕД БУЛ Рено А Инфинити Ред Бул Рейсинг " " Това че Французите го наричат РЕД БУЛ РЕНО само буди смях. Инфинити подпомагат финансово отбора с рекламна цел. В Официалната страница думата Рено присъства само срещу двигател. Както срещу гуми стои Пирели, при спирачките-Брембо, масло Тотал, срещу гориво пак Тотал, Джанти О.З. и т.н.
  • #23
    9 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Samo da vi svetna mi6leta:Barovec v iaponsko-rumanska kola niama i niama da ima.Barovcite ceniat hubavite ne6ta v jivota i zatova karat nemski ili angliiski premium.FACT
  • #22
    5 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Me4tata na toyotadjiiata e da si kupi rumanski gtr na 8 godini totalno izduhan na pistite za 40 bona da nadue preslava i kati do dupka i da si misli,4e e barovec.Muhahahahaha
  • #21
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Лексуса е 570 коня,а 918 над 800 коня Лексуса харчи 30 литра на 100км. а Поршето 3 литра муахахаааа, това ако са технологичните Тойоти, Порше значи са с извънземни космически технологии.