IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Американският автомобилен пазар се събуди

Компании записаха най-добрите си месечни резултати от 2007 г. насам

Американският автомобилен пазар се събуди
Американският автомобилен пазар се сеща за една позабравена слава. Август беше може би най-натовареният месец за сектора от последните шест години насам. Това поне става ясно от публикуваните днес данни за продажбите на големите производители.
Американският автомобилен пазар се събуди
"Автомобилната индустрия продължава да бъде светъл лъч в икономическото възстановяване", каза заявява мениджърът на Toyota Бл Фей, цитиран от Ройтерс. 
 
Автомобилостроителите печелят от това, че много американци заменят застаряващите си коли с нови. Средностатистическият американец кара единдесетгодишна кола. В последно време обаче потребителите могат да се възползват и от преференциални условия, предлагани от компаниите, поясни мениджър продажби за САЩ на Ford Кен Чубай. В крайна сметка се оказва, че през миналия месец повечето производители са регистрирали рекордни продажби за последните шест години. Подобни нива в Щатите са били отбелязани за последен път през ноември 2007 г.
 
Като най-голям губещ през август се очертава VW. Основната марка на най-големия автомобилен производител в Европа претърпя спад в продажбите от 1,6% . Дъщерните брандове Audi и Porsche обаче постигат контрастен значителен ръст. Продажбите на Audi нараснаха с 21,5%, а тези на Porsche – с 10%. Американският клон на Mercedes-Benz обяви увеличение от близо 16 на сто в продажбите си, а BMW се похвали с ръст от цели 35%.
 
Лидер остава компанията-майка на Opel - General Motors, чиито клиенти са купили с 14,7% повече автомобили. Ford постига увеличение от 12,2% в продажбите си, но остава едва третият по големина играч на вътрешния пазар. Вторият по продажби производител е японската компания Toyota, която отбеляза ръст от 22,8%. Chrysler постига увеличение от 12%, а Nissan е продала с 22 на сто повече автомобили.
 
Снимка: Reuters
 
0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ха сервизните акции предизвиквали в това ха ха, за това ли милионите клиенти на тойота съдят японците, май само ти виждаш в сервизните акции реклама ха ха. Между другото, Тойота не прави сервизни акции за реклама а след като и спрът продажбите на моделите или след солидна глоба. не съм чул друга марка да е глобявана за това че крие и не отстранява дефектие по колите си. за последните 2 години само в сащ са наложени 4 такива глоби. след като ги осъдят за молиони, тойота започва нова серв.акция.
  • #13
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГиналийте са хитри,като лисици.На всеки продаден автомобил печелят 3 пъти повече пари от ремонти,поддръжка и резервни части.Не случайно ВАГ са фирмата с едни от най-големите печалби в света.Продават ти скъп *** и после те цакат с всичко.Дори гаранцията им е смешна-2 г.То поне да можеха да е изкарат колите им без сериозни проблеми щеше да е добре.Важното е обаче да има балъци,които да ги копуват немските каски и да се кефят,че са много напред с матряла.
  • #12
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Ама ВАГончо, брътвежите ти не се връзват с фактите. А те са: Тойота +28%, ВФ -1.6% при растящ пазар. Като освен това по обем продажбите на Тойота са 5-6 пъти по-големи от на ФВ. Дори с десетките сервизни акции, Тойотите много по-рядко ходят в сервиз от ФВ и затова няма нищо чудно че резултатите са такива. Пък ти си фантазирай на воля, илюзиите са безплатни.
  • #11
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    не бе дошо не бъркай фв с тойота, само собствениците на тойота си скубят косите, не съм чул никоя друга марка освен тойота да бъде съдена от 5 милиона клиента. не бъркай истинските марки с *** на тойота, които всяка седмица са в сервиза за поредната сервизна акция, в момента се водят и дела за смърт причинена заради фалшивата стока с която тойота залива клиентите си. Добре че рекламите още продават в сащ иначе досега да бяха паднали на трето място по проджби.
  • #10
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Мда, ВАГ за пореден път ще отнесат шута в Америка. При тях нещата са циклични - зарибяват с рекламни кампании, набират продажби, 3 години по-късно хората си скубят косите от безкрайните проблеми с колите и продажбите падат. ВАГ могат да продават само в Китай, защото там потребителите нямат изградена потребителска култура и просто не знаят какво е надежден автомобил.
  • #9
    5 rate up comment 8 rate down comment
    до дошо ( преди 10 години )
    Продажбите на Audi нараснаха с 21,5%, а тези на Porsche с 10%За първото полугодие на 2013г. Тойота има 4,9 млн. продажби, отчита ръст 1,2%.Фолксваген с 4,7 милиона продадени автомобила, което е с 5,6% ръст. Тоест ФВ продължава да увеличава продажбите си и да скъсява дистанцията с Тойота. Тоест не фв а тойота гризе дървото.
  • #8
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мдааа, Ауди пак са гризнали дървото.
  • #7
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Продажбите на ауди за месеца -14005, а на лексус - 29792.....мерцедес- 24523, а бмв - 24761
  • #6
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо до До Дошо ( преди 10 години )
    И на колко са скочили продажбите на Алуди бе оптимист?Ха ха ха
  • #5
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За първото полугодие на 2013г. Тойота има 4,9 млн. продажби, отчита ръст 1,2%. Фолксваген с 4,7 милиона продадени автомобила, което е с 5,6% ръст. Тоест ФВ продължава да увеличава продажбите си и да скъсява дистанцията с Тойота. Тоест Дошо пак нищо не знае, еххх мъка,мъка..