IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разработва по-мощен двигател за GT 86

Японците не изключват възможността за турбо или хибрид

Toyota разработва по-мощен двигател за GT 86
Инженерният екип на Toyota тества по-голям двигател за спортното купе GT 86, съобщи главният инженер на модела Тетсуя Тада. 
Toyota разработва по-мощен двигател за GT 86
Това означава, че по-мощна версия на 2.0-литровия боксер няма да има, а вместо това той ще бъде изцяло подменен от нов, по-голям мотор с турбокомпресор и дори хибридна система. Според австралийската преса не е изключено Toyota да заложи на 2.5-литров агрегат, генериращ около 250 к.с., което е с 50 к.с. повече от сегашния модел.
 
Припомняме, че преди време от Toyota отхвърлиха възможността за принудително пълнене, защото в двигателния отсек на GT 86 няма достатъчно място за монтирането на механичен компресор или турбо.
 
В изказването си Тада потвърди и информацията, че той и екипът му подготвят ранен концепт на следващото поколение на модела. По думите му прототипът ще бъде радикално различен автомобил, който няма да използва боксерен двигател.

Снимка: Toyota 
Тагове: toyota gt 86
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Отвори си гугала вика :D :D :D :D е кво като е 1000 коня да върти гуми като луда и да става за някакъв дрифт якооо. А и по 1000 коня не видях
  • #11
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Резултата е на лице и стига с това Бай *** и голф. Хот хеч си е луда класика един истински спортен клас на който тойота и убягва. Като е толкова добро спорно купе да я сравнят с 370 з м3 нещо такова защото с мегана има сравнение с 370з. Какво толкова се пъните. Даже в статията за Лотуса това е в пъти по добро от тази тойота
  • #10
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    То за всяка японска кола все това се казва че била така направена да се тунингова. Е хубава аз ей сега да взема една лада 7 и да я направя луда ралиджийка, а те стават такива правили я една от най-добрите спортни коли? Просто е всяка кола може да стане много мощна стига имаш пари за да вложиш в нея. Така че това са много *** аргументи. Тези цивилни спортни автомобили са направени, даваш някаква сума и тая сума те доближава до състезалтелна кола. А не тепърва да я редиш да става такава.
  • #9
    8 rate up comment 4 rate down comment
    пффф ( преди 10 години )
    Забравих да кажа- незнам дали знаете, ама тази кола се продава стандартно с гуми - Michelin Primacy HP. Те са дооооста далеч от спортна гума. Даже производителя не си вярва:)))))))))))
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    pfff ( преди 10 години )
    Наистина спортна кола с 200 коня и 8,3 от 0-100. не е мн добре. Но аз си мисля че идеята на тази кола не е да остане фабрична. Това за мен е база за тунинг. Остане ли обаче с фабричние си настройки и техника, ще е доста наказвана от далеч не спортни коли.
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    самурай ( преди 10 години )
    Изгледайте това видео специалисти и тогава продължете да плюете:
  • #6
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    пхаха Жегнаха са. Аз много точно съм написал че това не е в класа на хот хеча а уж спортна. Жалка е тая кола някакъв си смешен клас коли (хот хеч) според вас да засрамва любимата ви колица. Спортната кола трябва да е бързаа бърза затова е спортна е не като това там горе да дрифти с 30 км в час и да се нарича спортна кола защото била с задно. Смях пълен
  • #5
    3 rate up comment 12 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Pogledai malko klip4eta v Youtube na kakvo e sposobna teren reponce system v Evoque i posle pak si pi6i na izust
  • #4
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Твойта паркетница е за други места..., изобщо защо я наричаш Jeep като това е кола за мутреси. Та с твоят хиперкар най-много да изкачиш рампата на мола...
  • #3
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ти правиш ли разлика между предно и задно? Карал ли си подобен автомобил със задно? Карал ли си боксер давидиш каква тръпка е? Можеш да не отговаряш! Знам, че отговора на въпросите е НЕ иначе нямаше да пишеш глупости.Всъщност ти дори не знаеш каква е концепцията на този автомобил и го сравняваш с други на които целта еразлична.Твоето невежество лъсва за пореден път мъчейки се да плюеш по най-големият в света производител.