IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Успехът на LaFerrari множи хибридите на компанията

Ferrari се присъединява към тенденцията да се предлагат мощни автомобили с по-нисък разход на гориво

Успехът на LaFerrari множи хибридите на компанията

Успехът на LaFerrari множи хибридите на компанията
LaFerrari. Снимка: Ройтерс

Италианският производител на спортни автомобили Ferrari SpA планира да увеличи производството си на хибридни автомобили след успеха на LaFerrari, пише Bloomberg.

"Не вярвам в електрическите коли, но вярвам силно в хибридите", заяви президентът на компанията Лука Кордеро ди Монтедземоло.

Ferrari, която е най-печелившото поделение на базираната в Торино Fiat SpA, показа спортния LaFerrari на автомобилното изложение в Женева през март. Хибридът с 963 конски сили, който струва над 1 млн. долара и вече е разпродаден, е част от стратегията на Монтедземоло да увеличи приходите със специални версии, предлагани в ограничен тираж.

LaFerrari използва технология, разработена за Формула 1 и комбинира два електрически двигателя с 12-цилиндров бензинов двигател. Така моделът разполага с мощност, която рекордна за сериен модел на марката, но в същото време демонстрира с 40% по-нисък разход на гориво.

Ferrari планира да произведе само 499 бройки от модела, като всяка от тях ще има собствен сериен номер и шофьорска седалка, създадена специално за тялото на собственика. Всички предвидени за производство екземпляри бяха разпродадени още преди премиерата.

Ferrari е част от една засилваща се тенденция сред автомобилните производители да се предлагат мощни автомобили с по-ниски емисии. Предстои на автомобилното изложение във Франкфурт през септември Porsche AG да представи версия за 845 000 долара на 918 Spyder. BMW също ще покаже супер-автомобила си i8, а Land Rover ще започне да продава първите си хибриди - два SUV модела, във Великобритания през идния месец.

Според изследователите от HIS Automotive производството на луксозни хибридни автомобили може да се увеличи близо десет пъти - до 56 364 бр. през 2016 г. в сравнение с 5938 през миналата година.

Още икономически новини за автомобилната индустрия четете в Investor.bg

Тагове: ferrari laferrari
0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 10 години )
    М дааам, така си е...
  • #11
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ферарари дават гаранция 10 години на колите си в Италия ,но не и на двигателя Той е с гаранция 90 000 км за 10 години Тези бараки дори в Италия са рядкост За 8 години съм видял на живо 3-4 по пътищата Ако почнеш да я караш често ще се разпаден на парчета за това всички тук са ,,колекционери купуват ги и ги държат в гаража само за гъзарията
  • #10
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Точно така ( преди 10 години )
    Бъчварят е прав, настоящата ситуация и обстоятелствата налагат хибридите, а не добрата воля и блогосклонността на Монтедземоло. ;)
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Айде, оправдания. Първо, трябва да намалят средния разход, защото закона го изисква. Второ, F1 също изисква яко хибриди, а Ферари е там от началото. Е как тогава шефа им да каже, че зарязва хибридите? Ами няма как, защото едно, че закона го изисква и второ, че спорта го изисква. Иначе...големи финансови загуби за червеното конче :) Но иначе дипломатично и тактично се измъкват, а?
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    golqm si bai-ganio s tezi razsajdeniq koito praskash,sigurno ako sedne6 v takova ferrari shte se uakash ,smeshko
  • #7
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Кола за глупаци ( преди 10 години )
    А този модел дали има "опцията" неочаквано самозапалване? Защото последните 10 години почти всичките им модели я имат. Само напишете в гоогле снимки " ferrari fire " и вижте за какво става въпрос. Италиански бокллуци! Даваш половин милион за кола на която обслужването и поддръжката за 10 години струва повече от самата кола и освен това има риск да изгориш жив докато я караш. Да не говорим колко са чупливи. Още преди половин век Феручо Ламборгини е разбрал що за стока са фераритата
  • #6
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    дрън дрън. лаферари щеше да се разпродаде и ако не беше хибрид. върховия модел винаги са го разпродавали защото е лимитъран и колекционерски. ферари са коли за хора с малки пи*ки и много пари.
  • #5
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    30 модела, я се успокой малко и дишай дълбоко.
  • #4
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само, че ламбо сега не ламбо нямат нищо общо със старите ламбота. Колкото да ги ругаете ферари си държи на това което е изградено през годините. ИМИДЖЪТ и той е спортни коли без джипки без комбита. Всеки един модел се различава от другия но същевременно прилича на всички ферарита както бяха старите ламбота. Сега ламбо имат 30 модела които се различават супер малко и човек се обърква кое кое е . Типично вагенски стил
  • #3
    6 rate up comment 19 rate down comment
    ROfl ( преди 10 години )
    samo det Ferrari ti go davat sus ekstra pojar , spira6 na parkinga otiva6 za hlqb , izliza6 i kolata vuglen , ai molqti se , ti i ti edin filmar , to vuv kompiutarnite igri ferrarito ne gori :)