IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нови двигатели за обновената Insignia

Във Франкфурт ще видим версиите седан, лифтбек, комби и напълно новата Country Tourer

Нови двигатели за обновената Insignia

Предстоящото след месец автомобилно изложение във Франкфурт ще се превърне в сцена за премиерата на обновената версия на Opel Insignia. Освен преработени екстериор и интериор, моделът ще получи и нови задвижващи агрегати, съобщават от германската компания.
Нови двигатели за обновената Insignia
Обновеният дизайн на Insignia вече беше разкрит, а сега става ясно, че към настоящата гама мотори ще бъдат добавени още няколко. Това са два нови турбобензинови мотора, два турбодизела и версия на LPG, които освен подобрена динамика, ще доставят и осезаемо по-нисък разход на гориво.

Новите дизелови предложения са с обем 2.0 литра и мощност съответно 120 и 140 к.с. И двата агрегата изискват средно по едва 3.7 литра гориво на 100 км в комбиниран цикъл (Sports Tourer: 3.9 л/100 км), като отделят 99 г/км вредни СО2 емисии. (Sports Tourer: 104 г/км) .

Версията на 2.0-литровия дизелов двигател със 163 к.с. остава в гамата, както и върховият дизелов модел с би-турбо технология и мощност 195 к.с.

При бензиновите предложения ще бъдат въведени новите SIDI турбо-мотори. Това са два нови двигателя с директно впръскване: 2.0 SIDI turbo с 250 к.с. и 1.6 SIDI turbo със 170 к.с. Във версиите с четири и пет врати 1.6 SIDI turbo ще изразходва едва 5.9 литра на 100 километра и ще отделя 139 г/км CO2 (Sports Tourer: 6.2 л/100 км със съответно 146 г/км CO2), сочи информацията. По-големият агрегат ще може да се комбинира и със система за двойно задвижване.

Базов за Insignia ще бъде двигателят 1.4 turbo, генериращ 140 к.с. и 200 Нм. Средното му потребление е 5.2 литра на 100 км, а вредните емисии на СО2 - 123 г/км (Sports Tourer 5.6 л/100 км и 131 г/км CO2). Същият този двигател ще бъде наличен и във версия с втечнен петролен газ или пропан бутан - LPG.
Нови двигатели за обновената Insignia
Сред другите новости при флагмана присъства активна решетка на радиатора, чиито ребра могат да се отварят или затварят в зависимост от нуждите за охлаждане на двигателя. Подобрения има също така по ходовата част, която може да бъде оборудвана и с адаптивни амортисьори, както и при шумоизолацията на салона.

Всички подробности около обновената Insignia ще станат ясни във Франкфурт, където ще се състои премиерата на версиите седан, лифтбек, комби и напълно новата Country Tourer.

Още за Opel Insignia вижте ТУК


0 от 500
  • #2
    10 rate up comment 19 rate down comment
    До обективния долу ( преди 12 години )
    За Нисана си прав, но при Опела нещо си се объркал. Ниската цена на Инсигнията се дължи на не дотам доброто качество на изработка, така че получаваш добра цена, но в замяна на нея не получаваш това, което си очаквал...
  • #1
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Обективен ( преди 12 години )
    Opel Insignia OPC и Nissan GT-R са колите с може би най-доброто съотношение цена/качества в своите класове!