IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi Quattro с втора премиера

Серийният вариант може да се появи през 2016 г., смятат от компания

Audi Quattro с втора премиера

Audi потвърди информацията, че ще представи обновена версия на концепта Quattro по време на автосалона във Франкфурт.
Audi Quattro с втора премиера
Припомняме, че първият прототип излезе през 2010 г. и бе изграден на базата ан RS5, а новата машина ще използва скъсена версия на архитектурата на RS7, пише германското издание Auto Motor und Sport.
Audi Quattro с втора премиера
Концептът, който има за цел да възроди легенадарния модел от 80-те, ще използва 4.0-литров V8 двигател с повече от 600 к.с., който ще бъде комбиниран с електромотор. От компанията твърдят, че общата мощност на хибридната система достига 800 к.с. и 1000 Нм, които са достатъчни за постигането на ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.4 секунди, както и за развиването на 300 км/ч максимална скорост.
Audi Quattro с втора премиера
Съвсем естествено, концептът ще оправдае името си и ще разполага с двойно задвижване, диференциал с ограничено приплъзване, адаптивно спортно окачване и керамични спирачки.

От Audi загатват, че серийната версия на Quattro може да се появи през 2016 г., но само в лимитиран тираж. Цените ще започват от около 200 000 евро.

Снимки: Audi

Тагове: audi s1 audi quattro concept
0 от 500
  • #16
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нещо си се объркал, Ауди излизат 4Х4 и печелят рали шампионата, на следващата година пак го печелят. Ауди изобщо не са губили от никаква Ланча, наричали са модела им Ауди Sport quattro S1 600к.с. страшилището в рали шампионата според експертите в цял свят това е най-добрата кола в рали шампионата, Ауди се оттеглят след като от федерацията решават да закриват група Б на рали шампионата/най-атрактивната му версия/, заради катастрофи и оставят сегашната му скопена версия.
  • #15
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само да кажа за Льо Ман и пежо и ауди. През тези 5 години Ауди сменя 5 боли а пежо се състезава с един и същ само с леки промени. Куатрото наистина ауди го вкарват в спорта (има интересна статия може да прочетете) Когато влизат в група б те печелят веднага, но от ланчия са смятали че това е много тежко и почти им измъкват победата с задно задвижване. На следващата година победата е в ланчия с 037 RWD а предходната година разликата е била малко ауди побеждават заради катастрофа на ланчия.
  • #14
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сори Дошо ама Ауди не е Лексус, където можеш да си менкаш частите от Тойота Ай Го с тези на Lexus Ls. А за сервизите и частите, знаем че Тойота е рекордьор по киснене в сервиза, така че не намесвай Ауди до смотана марка като Тойота, Още повече когато продажбите на Ауди са в пъти,пъти по-големи от тези на нещастния Лексус. Който продава такива мижави бройки в Европа, че Японците не са му отворили дори шоурум и го пробутват в магазините на Тойота, смях, смях.
  • #13
    7 rate up comment 8 rate down comment
    ИСТИНАТА ( преди 10 години )
    Ауди навсякъде печели заради инженеринг, нещото което липсва на тойотките по рождение.
  • #12
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Zugzwang ( преди 10 години )
    FRV, успокой малко топката. Ауди печелят на Льо Ман заради правилата които толерират дизела. Няма как 3.4 литров атмосферен бензин да бие 3.7 литров турбиниран на 2.5 бара дизел. Просто едното има 2.7 пъти по-голям ефективен обем. Ауди са много добри в корупционните практики, това е всеизвестен факт.
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    corrado na steroidi!i ako moje da svalqt 1 nula ot cenata!
  • #10
    5 rate up comment 3 rate down comment
    FRV ( преди 10 години )
    1-н път битката за 1-вото място!2012 Audi R18 e-tron Quattro e първата хъбридна кола която печели Льо Ман. С всяка изминала година организаторите правят тъка че Огромного приемущество което Ауди имат с разхода на гориво (защото е дизел) да изчезне!Пример резервоарите на бензиновите прототипи в LMP1 класа са с 20 литра повече само и само Ауди да нямат преимуществото което имаха в предишни години с революционната си идея да направят дизелова кола която харчи по-малко!
  • #9
    5 rate up comment 5 rate down comment
    FRV ( преди 10 години )
    първата в историята победа на дизелова кола на Льо Ман в най-високия клас LMP1.През 2007 Пежо се заверъщат на Льо Ман и се започва една жестока битка срещу Ауди.Следва 5 година битка като през първите 4 години от битката Пежо имат кола която е с от 3 до 4-5 секунди по бърза за една обиколка от Аудитата.Единствено през последната 5-та година от битката между тях бързината на прототипите на Пежо и Ауди е еднаква.За тези 5 години (4-тири от които Аудито е много по бавно от Пежото) Ауди губят
  • #8
    9 rate up comment 3 rate down comment
    FRV ( преди 10 години )
    помитат всички останали!1989г. Ауди се включват в супер популярните IMSA сериите в Америка с Audi IMSA 90GTO с 4x4 задвижване.Пак големите разбирачи казват Ауди нямат никакъв шанс това е семейна кола а не спортна Ауди размазват конглокенцията американците сe *** и Банват 4x4 задвижването за IMSA шампионата.2006 Уникално постижение въпреки че целия сват казва няма как да направиш състезателна кола с дизелов двигател и да победиш бензиновите Ауди правят фурор през 2006 година с първат
  • #7
    8 rate up comment 1 rate down comment
    lol ( преди 10 години )
    Az sum optimist i 6te si go cukam vuv NFS ili Gran turismo 7,8 ili ne go znam togava kakvo 6te e :D puk ot da znam kvo mi e pisano , moje i da imam :)