Германците залагат много на фейслифта, който трябва да удвои продажбите на компанията до 2018 г. (Видео)
Фейслифт версиите винаги будят известно подозрение. Обикновено се питаме какво и защо дизайнерите са променили в определена кола. За да не стават обърквания, Porsche публикува специално видео, в което глас зад кадър разкрива нововъведенията в дизайна на Porsche Panamera фейслифт.Снимка: Porsche От видеото става ясно, че дизайнерите на Porsche са се опитали да направят дизайна по-спортен, но запазвайки характерните за марката черти: по-високи от предния капак калници, плавно спускаща се надолу линия на покрива и издути задни калници. Фейслифтът се различава още по новите си прагове, обновените странични огледала и скулптурирания си преден капак, който според диктора е "изразителен".Колата, която се появи на пазара шокира всички, точно както това направи Cayenne в дебютната си 2002 г. И в това няма нищо учудващо, защото до този момент Porsche правеше единствено спортни двуместни автомобили с тапицирано с кожа задно рафтче, което представяше като седалка. Колкото и феновете да неодобряваха излизането и на двата модела, трябва да се признае, че именно те измъкнаха компанията от завладяващата я криза.Точно заради това щутгартци всячески се опитват да убедят клиентите си в естетическите качества на новата Panamera, която е техният основен инструмент за постигане на главната цел – 200 000 продажби годишно за периода до 2018 г. За сравнение, през 2010 г. компанията е успяла да пласира двойно по-малко коли.