IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първата българска суперкола

Машината е дело на родната компания Aeromaster

Първата българска суперкола

Прототипът на първата българска суперкола е готов. Той е произведен от компания, носеща наименованието Aeromaster и през уикенда бе тестван на пистата „Калояново” край Пловдив, съобщава в. „Марица”.
Вижте как се справя  първата БГ-суперкола
Конструкторите са създали машина, която на външен вид прилича на болид за сериите Льо Ман. Наименованието на българския опит за направа на суперкола е Aeromaster LMP. Нейните каросерийни панели са изработени от фибростъкло, като в купето има място за двама души, но е монтирана само една седалка - тази на пилота. Конструкцията представлява тръбна рама, а двигателят е средно разположен. Общата маса на Aeromaster LMP е 850 кг, а междуосието на автомобила е 2740 мм. Дължината, широчината и височината на машината са съответно 4 640 мм, 1 990 мм и 997 мм.
Вижте как се справя  първата БГ-суперкола
Интересното обаче е, че под ефектната външност се крие сравнително скромен двигател от Renault. Агрегатът е PRV V6 и е куплиран с петстепенна механична скоростна кутия от Renault 5. Иначе самото купе е 80% възпроизвеждане на модела Bentley EXP Speed 8, сочи информацията.
Вижте как се справя  първата БГ-суперкола
Очаквайте още подробности

Снимки: Марица

Тагове: aeromaster
0 от 500
  • #12
    23 rate up comment 11 rate down comment
    EmoXide ( преди 12 години )
    Абе ей коментаторчета, казано ви е черно на бяло, че това е интерпретация на дизайна на BENTLEY EXP Speed8, дизайн при който формата логично следва функцията, а не обратното! Разбира се, че това е кола стъкмена според нашенските възможности. Хората си реализират уменията, според възможностите. Което е ПОХВАЛНО!Като сте такива отворковци, ударете в масата ?3000,000 и същите момчета ще ви направят реален Le Mans болид с бърз и силен V8, с истинско карбоново шаси.
  • #11
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Niki ( преди 12 години )
    Bravo!
  • #10
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Спойлер е при истинските коли. В случая това е пейка.
  • #9
    15 rate up comment 15 rate down comment
    Tish ( преди 12 години )
    Това ръбестото отзад спойлера , е 1 към 1 с мойто бюро , само го нямо посредата шкафчето за докс. :)
  • #8
    30 rate up comment 9 rate down comment
    Илиян ( преди 12 години )
    До всички анонимни,Ами много е лесно да се плюе и да се критикува, нали. То завистта и човешката глупост за безгранични! Браво за ентусиазма на момчетата и успех със следващите проекти.!
  • #7
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А антикрилото е правено на банцинга.
  • #6
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Всичко вносно, само тиквите български....
  • #5
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    На снимката се вижда, че пушека е синкав. Изглежда доста масълце нагаря..:))) дори не са ремонтирали двигателя.
  • #4
    17 rate up comment 10 rate down comment
    К-РА ( преди 12 години )
    Кое точно му е българското ? Дизайна краден от бентли, copy/paste мотора взет от автоморга ? кое е българското не разбирам ? ? ? че някой е направил основен ремонт на 30 годишен двигател ?
  • #3
    23 rate up comment 10 rate down comment
    haha ( преди 12 години )
    Отзад стоповете за от ремарке (това е българското) :) , иначе прилича на Пежото от Льо Ман . Не мога да разбера толкова ли нямаме грам акъл за 1 дизайн на кола ,аиде двигателя ясно , толкова ли 1 читав БГ дизайнер няма ....