IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Над 15 млн. коли са били продадени в Щатите за година

Производители отбелязват двуцифрен растеж през юли

Над 15 млн. коли са били продадени в Щатите за година

Четирите най-големи автомобилни производителя в САЩ – General Motors, Ford, Chrysler и Toyota Motor – отчетоха двуцифрен растеж през юли спрямо същия месец на миналата година. Така и четирите компании отбелязаха най-добрия месец юли от началото на кризата през 2007 г., пише CNN Money.
Над 15 млн. коли са били продадени в Щатите за година
Според отчетите най-добре са се представили GM и Toyota, чиито успехи са над 16-процентната бариера, докато Ford и Chrysler записват резултати в рамките на 11 на сто.

Анализатори от Autodata изчисляват, че от юли 2012 г. до юли 2013 г. в Щатите са били пласирани общо 15.67 милиона автомобила, за разлика от 14,09 милиона през предходния период. От Bloomberg коментират, че продажбите на леки автомобили в Америка са нараснали с 14% през юли, което прави малко над 1.3 млн. продадени машини. LMC Automotive коментира за изданието, че в Съединените щати има много стари автомобили и голяма част от търсенето, е от хора, които са се въздържали от покупка през последните години.„Това е първият случай, в който GM изпреварва Toyota от 2011 г. насам,“ отбелязва Дейвид Ингълс от Bloomberg, цитиран от телевизия  Bulgaria on Air.

“Трябва да им отдадем дължимото, защото моделът Impala беше определен от потребителите като най-добрия седан на пазара. И не само това. General Motors тотално разби Toyota и в Китай, макар това да се дължи на много други фактори. Като печалба обаче Toyota е все още номер едно. Съвсем скоро се очаква публикуването на отчета им за второто тримесечие, и ако прогнозите се сбъднат, те ще отчетат три пъти по-голяма печалба от тази на GM. На годишна база се очаква ръст от 50% до 4,5 млрд. долара. Така че не става въпрос само за това колко коли продаваш, но и колко пари правиш от това,“ допълва още Ингълс

Юлските резултати са признак за възобновяване на силното търсене от страна на клиентите. Въпреки това експерти напомнят, че има лек спад в прогнозите и реализациите спрямо предходния месец юни.

Интересна подробност е, че се забелязва голям ръст на продажбите към физически лица. В сравнение с юли 2012 г. General Motors са предали 23% повече автомобили на частни клиенти, докато при Ford графиките показват ръст от 19 на сто. Същото е положението и в Chrysler. Всичко това дава допълнителна доза оптимизъм, тъй като цените към частни клиенти са по-високи, отколкото към корпоративни.

Снимка: Reuters
 

Тагове: general motors chrysler ford
0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Е, американците потвърждават че качеството на Тойота е далеч над това на ФВ - Тойота продава 5 пъти повече от ФВ в щатите, при по-високи цени. Ситуацията е просто плачевна за ВАГ - на един развит пазар където клиента е с претенции и търси качество а не пропаганда.
  • #6
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вярно, немските автомобили са най-добри. Мога да го потвърдя.
  • #5
    14 rate up comment 14 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Нормално е даже американците да вдигат ръце от тойота, все пак това е най-ниската летва която се предлага там. А да караш немски премиум е най-верховната стъпка за един среден бизнесмен, както в европа така и в щатите, това са най-добрите коли който може да си купят повечето хора. Не говорим за свръхбогатите, те естествено залагат на английски лукс, ламбо или ферари, пак нищо общо с източни псевдо марки...
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ама че логика. Разбира се, че частният клоиент ще налее много пари в екстри, за разлика от корпоративния. Да не говорим, че там дават и допълнително отстъпки за количества. Ако ще автомобилът да е Фиеста, то който си купува такава кола, ще налее поне 2-3000 долара за екстри. А от екстри се печели най-много, защото производствената им цена е ниска, а продажната висока. А *** накарай сйръндзата с фирмената кола да даде пари за екстри. Ще даде, ама... ако си я кара той.
  • #3
    14 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Написани са четирите най-продавани марки. А не продажбите на всички, нормално е коли за по 14-15000долара да са с най-големи продажби. Ако всички бяха милионери, Тойота нямаше да продава нито една бройка. Сигурен съм, че от тези 15 милиона продадени коли близо милион ще са от продажби на немски премиум марки. Обърни внимание как се радват като малки деца, че продажбите към физически лица имали ръст. Което значи че евтините бараки са масово служебни. Едва ли има служебен немски премиум.
  • #2
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тези си печатат доларите и ги боли фара!
  • #1
    17 rate up comment 10 rate down comment
    разбивача ( преди 10 години )
    Няма ВАГ, ФАК и разни други немски деривати. Къде сте вурстове? Коментирайте, защо на най-развития и претенциозен пазар за автомобили в света не се продават немски навеси? Защо? Също така, защо само в Китай ви ги купуват и само от там правите някакви продажби. Ако гледаме в световен мащаб без да включваме Китай сте се набълбукали яко. Ама то китайското качество, само в Китай го купуват...