Американският клон на Volkswagen поде нестандартна рекламна кампания, с която компанията иска да впечатли зрителите на Discovery Channel и тяхната "Седмица на акулите", стартираща на 4 август. Заедно с морския биолог Люк Типъл, рекламните специалисти на компанията са разработили подводен аналог на Volkswagen Beetle, който може да бъде каран по дъното на морето.
Тръбната конструкция има всичко необходимо - колела, фарове, стилизиран "интериор", както и задължителната емблема. За задвижването се грижат три двигателя с отделни витла, разположени зад предните седалки.
"Голяма част от развлекателния бизнес се адаптира към ангажираното ни ежедневие, предлагайки ни да гледаме любимите си предавания, без да се съобразяваме с графика на излъчване. "Седмицата на акулите" по Discovery Channel е рядкост, която дава възможност на милиони зрители да споделят изживяването по време на цяла седмица. Ние във Volkswagen се вълнуваме изключително много да бъдем част от уникалното събитие, оставяйки впечатляващ отпечатък в поп-културата с нашия подводен Beetle," коментира Кевин Майер, вицепрезидент по маркетинга на Volkswagen за Северна Америка.
Снимки: Volkswagen