IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Готвят солена цена за Volkswagen e-up!

Електрическото возило ще бъде три пъти по-скъпо от своя бензинов аналог

Готвят солена цена за Volkswagen e-up!

Готвят солена цена за Volkswagen e-up!
Volkswagen up! излезе на пазара с идеята да се наложи като достъпен и надежден автомобил. С началната цена си от 8 500 евро, максималната оценка за безопасност и множеството награди, които спечели, моделът изпълнява своята цел. Следващата му модификация обаче определено няма да може да се похвали с ниска цена, тъй като ще стартира от 26 900 евро.

Става въпрос за Volkswagen e-up!, чиято премиера ще се състои на автомобилното изложение във Франкфурт, Германия. Това е напълно електрически модел, което обяснява високата му цена. Въпреки че електрическите коли имат над 100 годишна история, задвижването им влиза в графата "нови технологии", което означава и висока цена. Основната причина за това е батерията, която е литиево-йонна и въобще не е евтина.

Въпросната технология ще оскъпи колата цели три пъти, като началната цена за електричката ще бъде 26 900 евро, сочи информацията от германската компания. За сравнение, по-големият Nissan Leaf може да бъде закупен за 29 690 евро. А бензинов Volkswagen up! се търгува за суми от едва 8 500 евро.
Готвят солена цена за Volkswagen e-up!
Задвижването на Volkswagen e-up! се осъществява от електромотор, който генерира 82 к.с. и 210 Нм. Ускорението му от място до 100 км/час отнема 12.4 секунди, максималната скорост достига 130 км/час, а автономният пробег с напълно заредени батерии е 160 км. По-любопитното е, че e-up! не отделя никакви вредни емисии, което означава сериозни финансови привилегии в някои европейски страни. Освен това, 100-километров пробег с този автомобил коства едва 2-3 евро, изчисляват от компанията.

Всички подробности за Volkswagen e-up! ще бъдат разкрити през септември във Франкфурт.

Снимки и информация: Volkswagen

0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 18 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Normalno da e po-skapo ot ostanalite vse pak e edinstvenia premium v tozi clas
  • #6
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Само забележете, че цените стартират от 27 000 евро ! Това значи, че ако искаш жабка - 800 евро, волан - 1000 евро и т.н. хАХАХ накрая тоя *** с ел. стъкла абс и 2-3 други екстри ще струва повече от пасат примерно! Мале мале, бива алчност бива техническа немощ ама това е връх вече ! А тоя *** и разновидностите му на живо са по-зле от Greatwall, даже китайките са в пъти по-добри и с повече есктри, което е показателно за нивото на немските кошници, а цените им като на нормална кола.. ай стига!
  • #5
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Киро ( преди 12 години )
    "А електроцентралата отделя ли?"Най-добрите автодвигатели с вътрешно горене правят макс 50% КПД. ТЕЦ-овете работят при КПД над 85%. Ако твърдите, че електромобилите не са по-чисти дори в този случай - няма да е вярно. Само ме учудва това че намират 2-3 евро на 100 за свръх ниска цена. Поло и Лупо blue не докарваха ли същия разход според техните реклами - защо да купуваш три пъти по-скъп електромобил като разхода му е същия, а пробега 10 пъти по-малък.
  • #4
    16 rate up comment 7 rate down comment
    haha ( преди 12 години )
    Кой би дал 27к. Евро за кола която няма 2 копчета за ел. стъкла. Няма амортисьор на предния капак а е с пръчка. Задните седалки не се регулират. А ДСГ трансмисията е пълна скръб . Дърпа при потегляне сменя предавки ""без да се усетиш дори"". Извинявай ама това не е кола за 50 хил лева и то без екстри само с седалки с евтина тапицерия. Една Дачия е по добра от това недоразумение.
  • #3
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Зависи от централата. Ако е ВЕЦ, не отделя ако е вятърна, също както и ако централата е от слънчеви фотоволтаици. Ако обаче е АЕЦ там е ясно какви са отпадъците и има начин част от тях да бъдат отделени от природата. Но нещата при ТЕЦ-овете е друга бира. Тецовете работят основно с въглища и не се сещам за нещо което може да замърсява повече природата.
  • #2
    15 rate up comment 4 rate down comment
    ми ( преди 12 години )
    А електроцентралата отделя ли?
  • #1
    26 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    "По-любопитното е, че e-up! не отделя никакви вредни емисии"А стига бе, верно ли? Електрическа кола кола да не отделя вредни емисии, това е нечовешк-извънземна ултра технология от бъдещето!