IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Готвят солена цена за Volkswagen e-up!

Електрическото возило ще бъде три пъти по-скъпо от своя бензинов аналог

Готвят солена цена за Volkswagen e-up!

Готвят солена цена за Volkswagen e-up!
Volkswagen up! излезе на пазара с идеята да се наложи като достъпен и надежден автомобил. С началната цена си от 8 500 евро, максималната оценка за безопасност и множеството награди, които спечели, моделът изпълнява своята цел. Следващата му модификация обаче определено няма да може да се похвали с ниска цена, тъй като ще стартира от 26 900 евро.

Става въпрос за Volkswagen e-up!, чиято премиера ще се състои на автомобилното изложение във Франкфурт, Германия. Това е напълно електрически модел, което обяснява високата му цена. Въпреки че електрическите коли имат над 100 годишна история, задвижването им влиза в графата "нови технологии", което означава и висока цена. Основната причина за това е батерията, която е литиево-йонна и въобще не е евтина.

Въпросната технология ще оскъпи колата цели три пъти, като началната цена за електричката ще бъде 26 900 евро, сочи информацията от германската компания. За сравнение, по-големият Nissan Leaf може да бъде закупен за 29 690 евро. А бензинов Volkswagen up! се търгува за суми от едва 8 500 евро.
Готвят солена цена за Volkswagen e-up!
Задвижването на Volkswagen e-up! се осъществява от електромотор, който генерира 82 к.с. и 210 Нм. Ускорението му от място до 100 км/час отнема 12.4 секунди, максималната скорост достига 130 км/час, а автономният пробег с напълно заредени батерии е 160 км. По-любопитното е, че e-up! не отделя никакви вредни емисии, което означава сериозни финансови привилегии в някои европейски страни. Освен това, 100-километров пробег с този автомобил коства едва 2-3 евро, изчисляват от компанията.

Всички подробности за Volkswagen e-up! ще бъдат разкрити през септември във Франкфурт.

Снимки и информация: Volkswagen

0 от 500
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ime ти понятие си нямаш от електричество май? Я кажи какви метали се ползват при фотоволтаиците или при вятърните електроцентрали? А при производството на бензин, дизел и т.н. какво се ползва? Замърсява ли се? естественно! Производството на ел. енергия се прави в контролирани зони при контролирани условия, което драстично намалява вредните емисии. А това за 50 % загуби при пренасянето на енергия е пълна идиотщина. Още повече всеки може да си купи фотоволтаик и да сложи на къщата си !
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Ime ( преди 10 години )
    "...централата е от слънчеви фотоволтаици..."Поинтересувай се какви материали са нужни за изграждането на слънчева електроцентрала, колко редки метали има измежду тях и какво причинява добива им от земята, после пак пиши."макс 50% КПД. ТЕЦ-овете работят при КПД над 85%"Само че над 50% от прозиведената енергия се загуби по електро преносните мрежи. Я пак ми кажи кое замърсява повече...
  • #15
    3 rate up comment 8 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Kakto sam edinstvenia koito ima Evoque v tozi forum sam i edinstvenia koito e kupil na zena si VW up tuk da ne govorim za GTI ia ili MPS a.Za razlika ot vas,az ne govoria na uzust.Skoro 6te bada i edistvenia s novia cayman.Kakto se kazva ku4etata si laiat kervanat si varvi
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    До abc123. Нищо не си виждал, иначе щеше да знаеш, че пантите на кората имат горно фиксирано положение и кората просто се вдига ако имаш да слагаш нещо по-обемисто. Това си е съвсем нормална градска кола.Електричка за градска ОК, но не и на тези цени. То и на Мицубиши и Ситроен напълно електрическите струват толкова. Коментарите показват, че пишат пъпчиви тийнейджъри които си нямат и идея какво коментират!
  • #13
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    хаха продължавай забавляваш ме. като гледам умираш от яд пред монитора а ? ТО сигурно е тежко да си безработен и да седиш по цял ден в къщи, а всички други да работят и просперират. Кой друг освен безработен беден *** би написал, че VW е премиум? Кой би написал, че VW up! е премиум? МИ човек, който незнае значението на тази дума. хайде сега ходи полей цветята и райграса пораснал в изгнилите калници на гоуфа и не се пени толкова да не получиш някой удар, че за лечението ти ние тр. плащаме.
  • #12
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    RRE пак ли по цял ден заработваш пари във форума бе ? лелеее ти сигурно се къпеш в пари? безработни ми циганино, хвани се на работа и пробвай някой друг автомобил освен дървено произведение на ВАГ, че бос се изказваш постоянно, да не говорим за комплексите, които избиваш чрез лъжите си. Хай поработи, покарай нещо различно от каруца от ВАг и пак ще си говорим.
  • #11
    3 rate up comment 15 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Ne ne 6te iz4akam glavnia lekar za da mu gi zavra otzad.6te te izkormia be pumak zalak
  • #10
    16 rate up comment 2 rate down comment
    abc123 ( преди 10 години )
    Виждал съм УП наживо, поразгледах го.... Пълен евтинджос. Наистина имат само едно ел.стъкло. Корите на вратите не са цели и не обхващат цялата врата и се вижда много гола ламарина. Багажника от двете страни от към калниците изобщо не е тапицитран - пак гола ламарина. Липсват дори въженцата на задната ***.Като се отвори задната врата нали има едни въженца дето вдигат кората. Е, "премиумите" са си спестили даже и тях. Просто толкова ниско са паднали от фолксваген, че просто няма накъде повече.
  • #9
    15 rate up comment 2 rate down comment
    главен лекар ( преди 10 години )
    RRE, пак не си си пил хапчетата тази сутрин! Изпий ги преди да мине дежурната сестра!
  • #8
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    26 900 евро без екстри.Като сложиш някоя най-необходима екстра и цената скача на над 30 000 евро.Тези почват съвсем да се оливат.За 26 000 евро си купуваш Нисан Лефт с по-голям пробег, по-кола във всяко едно отношение, доказала се, здрава, надеждна с по-голяма гаранция, пълна с екстри и много по-комфортна.Ъп според мен изощо не е оферта с тази цена.Тойота и Хонда следващата година също излизат на пазара с малки градски ел.коли на много по-ниска цена.Така, че Ъп няма никакви шансове.