IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-мощното Polo в историята

Volkswagen разкри напълно шосейната версия на Polo R WRC

Най-мощното Polo в историята

Най-мощното Polo в историята
Рали колата Polo R WRC, благодарение на която Volkswagen е водач в световния рали-шампионат, излиза на пазара в шосейна версия. Тя е достъпна в 2500 екземпляра и е най-бързата серийна модификация в историята на компактната германска кола.

Този модел бе обявен още в края на миналата година, а сега германците разкриха всички подробности около него, както и подробна галерия със снимки.

Шосейното Polo R WRC, въпреки че носи такова име, няма много общо с рали колата. Задвижването му е към предните колела, а не към четирите. Двигателят е 2.0-литров TFSI с 220 к.с., докато състезателния вариант използва 1.6-литров, генериращ 300 к.с.

Въпреки това обаче шосейното Polo R WRC има с какво да се похвали. Мъникът ускорява от място до 100 км/час за 6.4 секунди, което с 0.1 сек. по-бързо от Golf GTI, задвижван от същия двигател. Максималната му скорост на движение също е впечатляваща за толкова малък автомобил - 243 км/час.

За динамиката на Polo R WRC спомагат и серийните спортно окачване и електронен диференциал с ограничено приплъзване. В базовото оборудване влизат още би-ксенон фарове, спортни седалки, сензори за дъжд и светлина, навигационна система, 18-инчови джанти, отличителен двуцветен екстериор и др.

Цените на лимитираното до 2500 бройки Polo R WRC започват от 33 900 евро.

Снимки и информация: Volkswagen

0 от 500
  • #44
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не бе Дошо не съм цензур, като не искаш да говорим за теб и колко си глупав, не пиши глупости и не коментирай коли, които не можеш да си позволиш. Коментирай 30 годишния Сивик за който спестяваш. За другото си некомпетентен и това е доказано хилядократно.
  • #43
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ама как очаквате от Дошо да ви пише някъде някаква истина. Като ви каже добър ден, поглеждайте към небето. Той елементарни познания за коли няма и всеки ден му се подиграват, след поредната издънка или лъжа в която го хванат. Всеки знае, че Дошо никога, нищо не знае за колите. Дори в гугъл си го пише навсякъде а вие очаквате да ви напише реални времена на Нюрбургринг. Той е толкова ***, че дори не знае от къде да ги намери и да ги прочете. И за това седи, мисли, мисли и пеше някакво време.
  • #42
    8 rate up comment 17 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Kato ex sobstvenik na polo GTI DSG vi kazvam,4e tazi modifikacia na snimkata niama da ima ravna
  • #41
    7 rate up comment 4 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Съгласен съм , затова казах че е гледна точка , аз лично не го предпочитам ( дрифта) пред удоволствието от контрола на бърз автомобил като цяло...за повечето хора обаче дрифта е голямия кеф , има и още нещо , когато колата е с задно баланса и е по-добър (като разпределение на масите на автомобила)..малко и е по-разтоварена предницата това води до определен кеф...просто гледна точка
  • #40
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    не знам къде гледаш но погледни тук http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
  • #39
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Смятам че си наясно че удоволствието до не само в дрифта, при контрола над колата от страна да добър водач мисля че дрифта няма да е проблем да и с предно предаване е не както с задното ;). До по долния коментара за да има въртящ момент трябват и коне едно без другото е пълно нула.
  • #38
    4 rate up comment 8 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Между другото Audi R8 4.2 FSI 420 к.с. е 8:01:90..кво разправяте че трофито е по-бързо...
  • #37
    6 rate up comment 5 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Удоволствие и дрифт вървят заедно ...но това не е бързо...просто гледна точка..
  • #36
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Йори ( преди 12 години )
    Няма да влизам в спор, в който постоянно ми се цитират "конски сили", само ще цитирам един скромен човек, който се казва Енцо Ферари: "Конските сили продават коли, въртящият момент печели състезания".
  • #35
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Относно gt-86 според мене това е доста тъпо да се казва за този автомобил че бил създаден за спортно поведение не знам си какво удоволствие и че бил създаден за допълнителни подобрения. Тъпо е това не казвам че не го доставя този автомобил но всички цивилни бегачки са създадени да ти доставят тези неща както и гт-86. Друг е момента до каква степен го изпълват. А за да го изпълнява това, един автомобил трябва да бъде бърз, а за да е бърз то трябва да е пъргав в завоите ускорение и така на татък..