IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-мощното Polo в историята

Volkswagen разкри напълно шосейната версия на Polo R WRC

Най-мощното Polo в историята

Най-мощното Polo в историята
Рали колата Polo R WRC, благодарение на която Volkswagen е водач в световния рали-шампионат, излиза на пазара в шосейна версия. Тя е достъпна в 2500 екземпляра и е най-бързата серийна модификация в историята на компактната германска кола.

Този модел бе обявен още в края на миналата година, а сега германците разкриха всички подробности около него, както и подробна галерия със снимки.

Шосейното Polo R WRC, въпреки че носи такова име, няма много общо с рали колата. Задвижването му е към предните колела, а не към четирите. Двигателят е 2.0-литров TFSI с 220 к.с., докато състезателния вариант използва 1.6-литров, генериращ 300 к.с.

Въпреки това обаче шосейното Polo R WRC има с какво да се похвали. Мъникът ускорява от място до 100 км/час за 6.4 секунди, което с 0.1 сек. по-бързо от Golf GTI, задвижван от същия двигател. Максималната му скорост на движение също е впечатляваща за толкова малък автомобил - 243 км/час.

За динамиката на Polo R WRC спомагат и серийните спортно окачване и електронен диференциал с ограничено приплъзване. В базовото оборудване влизат още би-ксенон фарове, спортни седалки, сензори за дъжд и светлина, навигационна система, 18-инчови джанти, отличителен двуцветен екстериор и др.

Цените на лимитираното до 2500 бройки Polo R WRC започват от 33 900 евро.

Снимки и информация: Volkswagen

0 от 500
  • #54
    7 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Ford Fiesta му е майката. Видя се в тестовете на Ауто Билд и Аутомотор, как засрами конглокенцията на пистата и то с най-маломощния мотор и за няколко хилядарки по-малко крайна цена. Това Поло е ***. Изгониха Льоб, за да спечелят 5 етапа, ама гледай го горкия - подобрява рекорди с минута и половина. А Ожие се прави на ни лук ял, ни лук мирисал - Пайкс Пик не му бил интересен, щото бил асфалт. Мъка, мъка. Какво ли не го карат да говори от ВАГ, само и само да са далече от Льоб и излагацията.
  • #53
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Писна ми да гледам как на селската некадърна фирмичка VW и слагат мотори от високотехнологични японки,аман от европейски прости неможещи кавали.
  • #52
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    На 13 и 14 юли ще се проведе четвъртия кръг от националния шампионат по драг рейсинг. Мястото отново е Sofia West Airport близо до с. Кондофрей, община Радомир. Отборите от топ клас "Pro-С" имат да наваксват много, след като абсолютният рекорд за България бе тотално смазан на предпоследния кръг. Честта се пада на хората от Хеед Ауто, чиито специално подготвен VW Scirocco с двигател от Нисан Скайлайн GT-R, успя да измине дистанцията от 402м за 9.4 секунди със скорост на финала от 245 км/ч. В предстоящата битка реванш ще търсят отборите на Драгпауър, Маднес Моторспорт, TST-Racing и други. В клас Street-Open също има подадена сериозна заявка за най-бърз автомобил годен за движение по пътищата. Победителите във всеки клас ги очакват разнообразни награди от партньорите на мероприятието, като за "Pro" класовете са предвидени и парични премии.Входът на пистата ще е 5 и 10 лв, съответно - за събота и неделя. В съботния ден всеки един желаещ ще може да изпробва възможностите на своя автомобил по време на обявените свободни стартове. Ако не разполагат с подходящ автомобил, зрителите отново ще имат възможност да се повозят или направо да подкарат "драг такси" под формата на мощният Нисан GT-R. Ако и това не е достатъчна тръпка за феновете, ще има и възможност за разходка с мини самолет над провеждащото се състезание.
  • #51
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Roadrunner ( преди 12 години )
    значи да се пукнат от яд тея дето са си взели коли за по 100 к и нагоре, защото не правели под 9 минути на нюрбургринг, и като ги задминела кола за 40-50 к лева и кво , требва да си изядат вратовръзките ли....
  • #50
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Тойотко Тойотев ( преди 12 години )
    СТИГА С ТИЯ трошльоти бе ! не разбрахте ли, че от сервиза няма да излезат, камоли да стигнат до нюрбургринг, айде яжте си семките пред сервиза и си чакайте пластмасовата трошльотка да излезе....
  • #49
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Кво се карате бе, вижте Трабанта за колко взима Нюрбургринг .. :D
  • #48
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Subaru ( преди 12 години )
    Ама какво не разбрахте?!? GT86/BRZ НЕ може да сравнявате с Polo. Различни автомобили, с различни цели и различни целеви групи. И какво ми пробутвате хот-хечове разни измислени като Golf-ове, Опели и т.н. Imreza WRX STi и Evo IX/X са най-отпред, останалите не може да се каже, че са им конглокенция. И въобще къде набутвате VW Group при читавите автомобили?!? Имат си производство, имат си фенове, имат си купувачи - да не закачат истинските автомобилите :)П.П. На вкус и цвет, товарищи нет!
  • #47
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Погледай малко тестове и ще вид хот хрчовете да ли са тролей и кои са спортните автомобили спупите по 1000 коня дето до 6 не можеш да я вкара в пътя или пък селите имал съм селика ст и клио 16с клиото е в пъти по спортен астомобил
  • #46
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Точно болни фенове е определението. Първо няма за какво да се пънат първо тойота къде им са бегачките в класа на хот хечовете а ? Имат едно спортно купе което е по висок клас от хот хече но параметрите са му по зле и от хот хеч класа. Няма повече какво да говорим.
  • #45
    7 rate up comment 13 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    "Тойотата е шофьорска кола, фолксвагена е масова хубост - подправен Голф с предно. "Дошо казах ти да не пишеш глупости, за да не си личи че си ***, но ти явно си толкова ***, че не можеш да осъзнаеш кое е глупаво и кое умно. Не виждам как Тойота, най-голямата марка за масовки в света да наречеш ФВ масова хубост а Тойота шофьорска кола? На какво отгоре? На това че шофьора трябва да слиза и да бута ако бърза? А конкретно ГТ86 е модел в който само емблемата е Тойота.